חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תימנעו טביעה בבריכה וג'קוזי – טיפים

טביעה עלולה להיות אחת מהתאונות הקטלניות ביותר שיכולה להתרחש בבית. למה? מכיוון שלרוב היא מתרחשת עקב טעות אנוש, רשלנות, הסחת דעת, שכחה, אלכוהול או חוסר מודעות וחינוך להתנהגות בטוחה בבריכה, ג'קוזי ומערכות ספא למיניהם וניתנים למניעה.

אם אתם בעלים של בריכת שחייה או ג'קוזי עליכם לכסות את פתחי הניקוז ולרענן את ציוד ההצלה. כל הבוגרים בבית ובני נוער חייבים לדעת טכניקות הצלה ולהיות מסוגלים לפקח על פעילות השחייה והבריכה באזור בכל עת. בטיפים הבאים ישנם הצעות כיצד למנוע טביעות ואפשרויות להתפתחות מחלות למיניהם:

צאו מתוך נקודת הנחה כי כל הילדים הם בסיכון פוטנציאלי

מהי קבוצת גיל בסיכון הגבוה ביותר לטביעה? ובכן ילדים ובני נוער צעירים נמצאים בסיכון הגדול ביותר לטביעה. ישנם ילדים מתחת לגיל 5 ומתבגרים ובוגרים בין הגילאים 15 – 24 אשר שיעורי הטביעה בגילאים אלה הגבוהים ביותר. יש למצוא לכל קבוצת גילאים את הפיתרון הלוונטי והאולטימטיבי כאשר גילאים קטנים מצריך השגחה של מבוגרים יחד עם חינוך וגילאים בוגרים יותר חינוך והשגחה נוספת כדי לוודא שאינם נתקלים בקושי או מתפרעים שלא לצורך.

השתמשו במספר שכבות הגנות

במצבים שיש למנוע אסונות טביעה בבריכות שחייה, ג'קוזי ומערכות ספא נוספות ככל שיהיו הגנות כך ייטב ונבטיח לצמצם את מספר האסונות שעלולות להתרחש, להלן 7 נקודות הגנה נוספות שעשויות להבטיח ולהיות גורם נוסף במסננת של מניעת אסונות טביעה ואלו הם:

השגחת מבוגר הכוונה לפוקוס וריכוז מלא מבלי הפרעות ובילבול:

כל הזמן, ללא יוצא מן הכלל מבלי להשיח את הדעת אפילו לא לצורך:

* הודעת טקסט שעליכם לקבל או להגיב.

* שיחת טלפון נייד או נייח שעליכם לבצע.

* מעבר ליחים שעלולים להמצא בסביבת המקום.

* חטיפים, שתייה או כל דבר שמצריך הליכה של רגע לפנים הבית.

* להשלים עבודה שנשארה לכם למחר לעבודה

* אם מתנהל שיח עם אדם אחר להמשיך לשמור על קשר עין עם הילד בבריכה, הבן שיח יוכל לשמוע אתכם למרות שעיניכם ממוקדות בצעירים שבבריכת שחייה.

* הסחות דעת נוספות שעולה לכם לראש שלא צויינו כאן, המשיכו כל עת לחשוב איך להיות ממוקדים ולחשוב על גורמים שעלולים להפריע ולנטרל אותם מבעוד מועד, ממש לצפות את העלול להתרחש.

ללמוד החייאה וטכניקות הצלה בטוחות

אתם יודעים שבשביל ללמוד החייאה יש להרשם בהקדם לקורס החייאה הקרוב  למקום מגורייכם? הרשמו עוד היום שהרי תאונות לא מחכות להתרחש הם קורות מבלי התראה מוקדמת או לוחות זמנים מסודרים. לכן הקדימו תרופה למכה.

לקיחת שיעורי שחייה וחינוך לבטיחות והתנהגות במים

אם אתם בעלים של בריכת שחייה או ג'קוזי בגינה ובין אם לאו יהיה זה רעיון טוב לוודא כי ילדיכם (כולל נכדים,נינים) ילמדו כיצד לשחות. רוב הילדים אוהבים ללכת לשחק בבריכה או בג'קוזי בימי הקיץ החמים. עליהם ללמוד את הטכניקות הבסיסיות לבטיחות שחייה וכללי התנהגות במים. אולם יחד עם זאת העובדה כי ילדיכם עברו שיעורים אלה אין בהם להטמיע בכם את תחושת הביטחון שהם מוגנים ודבר לא עלול להתרחש יש תמיד לפקח שכן עין נוספות בוחנת ומשגיחה לא תזיק לעולם.

שחייה ושתיית אלכוהול = מיקס קטלני ומתכון לצרות

השימוש באלכוהול באסונות טביעה שמתרחשים הוא בערך כ – 70% בקרב בנים בגיל ההתבגרות. מי לא שמע על "החבר'ה במסיבה שקפצו לבריכה בגלגולים או בדרכים שונות ומשונות או תעלולים מטופשים אחרים במסיבות? יש לדאוג על ידי חינוך ואם צריך על ידי משגיח שדברים אלו לא ייתרחשו, יש להסביר ולחנך ולהשפעות האלכוהול על גופינו.

משרד הבריאות ממליץ להימנע משתיית אלכוהול לפני או במהלך שחייה, שייט, סקי וכמובן בעת השגחה ופיקוח על ילדים.

זיכרו: צריכת אלכוהול משפיעה על שיווי משקל, קואורדינציה ושיקול דעת וההשפעות מוגברות בעת חשיפה מוגברת לשמש וחום.

החצר האחורית שלכם: גן עדן של ביטחון?

בית יכול להיות המקום המסוכן ביותר. טביעות ילדים מתרחשות לרוב בבריכות שחייה בחצר מגורים. לעיתים קרובות זה מתרחש ממש בבית הקרבן עצמו ולכן ייתכן כי יש לכם שכבות הגנה אבל שום דבר לא יכול להוות תחליף להשגחת מבוגר. בריכות מסוכנים יותר (לפחות פי 4) מנסיעה ברכב. שחייה היא סיכון גדול יותר.

התקפי לב – הגורם השכיח הבא

עבור אנשים עם עבר רפואי שחוו התף טביעה היא הסיבה השכיחה ביותר לפציעה או מוות לא מכוון בנוסף לכך גם מקלחת מצוייה באתר טביעה גבוה ביותר. אם יש לכם בן משפחה או אתם מכירים אדם שחווה התקף בעבר משרד הבריאות ממליץ על פיקוח של לפחות אדם אחד בסביבת מים כולל הבריכות שחייה, שיקלו להתקין מקלחונים ולא אמבטיות לרחצה.

מקרי הכמעט תביעה

ישנם מקרים של טביעה שמסתיימים בקורבנות שסובלים מפגיעות חמורות. מספר לא מועט של ילדים מאושפזים עקב מקרים אלו. רבים מתוכם סובלים מנכות חמורה, פגיעה נוירולוגית ועוד.

לא לשחות לבד!

כלל זה בדרך כלל לא מקבל את מלוא תשומת הלב אבל עדיין הוא מיושם. זהו כלל טוב לילדים וחלק מהמבוגרים שאינם מורגלים לשחייה או שמה יש להם בעיה בריאותית שעלולה לפגוע ביכולתם לשחות בבטחה בכוחות עצמם. יש להתייעץ עם הרופא משפחה בנוגע לכך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז לכתיבת תוכן

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים25/06/14927 צפיות
האם חשבתם לבנות מחסן עץ אך אינכם יודעים היכן להתחיל? הבא נעזור לכם להימנע מלעשות טעויות שאנשים רבים עושים

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים13/11/131032 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה? קחו בחשבון שהצורה וגודל בריכת השחייה שלכם צריכים להיקבע בהתאם לסוג השימוש שלכם בבריכה: * בריכת שחייה שייעודה לשעות הפנאי בלבד צריכה שטח גדול וחלק רדוד לא משנה צורתה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןסרטן10/09/131830 צפיות
לצערנו אנו מודעים כי קיימת מחלה ארורה אותה מחלה אשר עד היום לוקחת אנשים רבים לעולם הבא, אותה מחלה שעד עצם היום הזה עוד לא נמצאה לה תרופה מחלה ושמה סרטן!

מאת: המרכז לכתיבת תוכןצרכנות14/08/131082 צפיות
בעודכם מצפים לקראת לידת ילדכם הראשון ההתרגשות בשיאה וההכנות בעיצומן. ההורים הטריים עתידיים רוצים שהכל יהיה מושלם ושלא יחסר דבר.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןאדריכלות פנים22/07/131226 צפיות
קרה לכם שיש לכם הרבה ציוד, חפצים ודברים שאתם מאחסנים בבאלאגן שלם ללא סדר ולעיתים אף ללא מקום ייעודי ומתאים?

מאת: המרכז לכתיבת תוכןבריאות ורפואה כללי30/06/13978 צפיות
תעשיית הציוד רפואי כיסא גלגלים והניידות כמו כל האחרים חווה את אותן תופעות של צרכנות הכולל אפשרויות בחירה, היכולת לעצמאות וניידות קלה, תחרותיות של היצרנים מגוון רחב של דגמים ועוד.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןמתכוני ירקות26/06/132627 צפיות
עבור אנשים רבים גריל גז מהווה צלייה של בשר בלבד ואת שאר הארוחה/התפריט מכינים במטבח בתוך הבית.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213981 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204836 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica