חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות אחסון פשוטים

קרה לכם שיש לכם הרבה ציוד, חפצים ודברים שאתם מאחסנים בבאלאגן שלם ללא סדר ולעיתים אף ללא מקום ייעודי ומתאים? כיום ישנם מגוון פתרונות איחסון ואחד מהם הוא מחסן עץ. כאן במאמר תחשפו לכ – 12 פתרונות איחסון שונים ממדפים שונים ועד למחסנים מעץ גדולים.

מדפי איחסון כבדים

חנויות רבות רוכשות מדפי איחסון קשים להרכבה, דקיקים ויקרות מאוד. כיום הפיתרון טוב יותר, מדפים חזקים בחוזקם, קלים לבנייה והכי חשוב בעלות נמוכה הרבה יותר. ישנם מדפים יחידים יציבים וחזקים מספיק להחזיק תיבות רשומות רגילות. אם תירצו אחסון עמוק יותר תוכלו לבנות מדפים של 24 עמוקים וחזקים. כיום ישנם מדפים מעץ אשר מפחיתים את עלויות ההרכבה והרכישה אף יותר מהמידוף הרגיל.

בעת הרכבת מידוף יש לשים לב למספר פרמטרים ביניהם מידת הכובד שיופעל עליהם אם זה באופן רציף או חלקי, מידות וזהות החומר ואיכותו ולשם איזו מטרה הוא ישמש הכוונה לאיזה סוג של חפצים /מוצרים המדף יורכב. ישנם מגוון רחב של מידוף פלסטיק, זכוכית, מתכת ועץ. כמובן שכל חומר צריך ליישקל בהתאם למטרה והפרמטרים להם ייועד המידוף לדוגמה: בחנות לרוב יותקנו מדפי זכוכית מכיוון שזכוכית זהו חומר שמשדר אלגנטיות, יוקרה ומראה נקי. מדפי מתכת יותקנו לרוב במחסני חברות ענק אשר ייעודם להחזיק בעומס משקל רב של מגוון מוצרים שונים. מדפי פלסטיק מותקנים לעיתים בבתים לצורך הנחת חפצים שונים כגון חפצי נוי, ספרים, בשמים בעלי משקל לא רק ועם מראה פשטני, נקי וצבעוני.

חלל איחסון שקוע בקיר

כאשר אינכם יכולים למצוא פינה נוחה עבור התקנה של מספר מדפים, לעיתים קרובות אתם יכולים פשוט ליצור כזה על ידי קדיחה של גומחה בקיר עצמו. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המיקום בקיר לפני שאתם ניגשים למלאכת בניית המדפים כדי לוודא שהמקום נכון וכשיר. התחילו על ידי חיפוש שטח ללא חסימות והפרעות כדוגמת מערכת חיווט חשמל, צנרת. לאחר שמצאתם מקום כזה התחילו במלאכת הקדיחה השתמש  במראה ופנס קטן כדי לאמת ולבדוק את חלל הקדיחות שהוא ללא חסימות. כאשר אתם מוצאים מקום טוב סמנו לכם סימונים שיהוו לכם עזרה בהבנת מלאכת הקדיחה. ניתן להשתמש גם בקיר גבס כדי ליצור גומחה מלאכותית.

מדפים מאחורי דלתות

בדומה לחלל איחסון שקוע בקיר גם כאן הדבר זהה אלא שמבחינה עיצובית ישנה דלת אשר מסתירה את הגומחה שמפערה בקיר ובכך מהווה עיצוב יחודי, מקורי וחדשני של מראה דלת כניסה לחדר למראה וכשפותחים  מוצאים חלל גדול של איחסון מגובה במדפים תלויים על הקיר בצורה שווה .

מדפי פינה בארון

תתפלאו אך גם בארון בגדים יש אפשרות ליצור מידוף נוסף בכדי למקסם ככל שניתן את חלל הארון אם זה לבגדים, נעליים, או סתם ציוד שיש למצוא לו מקום איחסון. המקוריות שבתיחום הארון והתקנת מידוף היא ללא גבולות.

תיבת איחסון לנעליים

לבנות תיבת איחסון לנעליים שימושית יכול לקחת שעה אחת ומיקומו בארון שלכם. תוכלו להשתמש בו גם ככלי עזר/מגביה להגיע למקומות גבוהים. כל מה שאתם צריכים הוא בסה"כ מספר חומרים שתוכלו למצוא בכל חנות עשה זאת בעצמך. תוכלו לבנות את התיבה בצורה כזו שהיא תתאים לכל צרכיכם ולכל מטרה, לפעמים עבודת יצירה עצמית מועילה ושימושית יותר מכל רכישה שתוכלו לעשות.

מדף זכוכית למקלחת

נמאס לכם מהבלאגן של בקבוקי השמפו והמרכך לאורך שפת האמבטיה? מדף זכוכית מחוסמת יכול להיות הפיתרון הבא שלכם! גם כאן תוכלו לעשות בעצמכם על ידי קניית החומרים הנדרשים או להזמין בעל מקצוע זגג שיעשה את המלאכה בצורה מקצועית עם זכוכית מחוסמת ואיכותית בלי להסתבך ולהסתכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז לכתיבת תוכן

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים25/06/14927 צפיות
האם חשבתם לבנות מחסן עץ אך אינכם יודעים היכן להתחיל? הבא נעזור לכם להימנע מלעשות טעויות שאנשים רבים עושים

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים13/11/131032 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה? קחו בחשבון שהצורה וגודל בריכת השחייה שלכם צריכים להיקבע בהתאם לסוג השימוש שלכם בבריכה: * בריכת שחייה שייעודה לשעות הפנאי בלבד צריכה שטח גדול וחלק רדוד לא משנה צורתה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןסרטן10/09/131830 צפיות
לצערנו אנו מודעים כי קיימת מחלה ארורה אותה מחלה אשר עד היום לוקחת אנשים רבים לעולם הבא, אותה מחלה שעד עצם היום הזה עוד לא נמצאה לה תרופה מחלה ושמה סרטן!

מאת: המרכז לכתיבת תוכןצרכנות14/08/131081 צפיות
בעודכם מצפים לקראת לידת ילדכם הראשון ההתרגשות בשיאה וההכנות בעיצומן. ההורים הטריים עתידיים רוצים שהכל יהיה מושלם ושלא יחסר דבר.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןחינוך ולימודים - כללי15/07/131041 צפיות
טביעה עלולה להיות אחת מהתאונות הקטלניות ביותר שיכולה להתרחש בבית. למה? מכיוון שלרוב היא מתרחשת עקב טעות אנוש, רשלנות, הסחת דעת, שכחה, אלכוהול או חוסר מודעות וחינוך להתנהגות בטוחה בבריכה, ג'קוזי ומערכות ספא למיניהם וניתנים למניעה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןבריאות ורפואה כללי30/06/13978 צפיות
תעשיית הציוד רפואי כיסא גלגלים והניידות כמו כל האחרים חווה את אותן תופעות של צרכנות הכולל אפשרויות בחירה, היכולת לעצמאות וניידות קלה, תחרותיות של היצרנים מגוון רחב של דגמים ועוד.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןמתכוני ירקות26/06/132627 צפיות
עבור אנשים רבים גריל גז מהווה צלייה של בשר בלבד ואת שאר הארוחה/התפריט מכינים במטבח בתוך הבית.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica