חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשימת צורכי התינוק היעוץ המושלם לאמהות חדשות

מאת: המרכז לכתיבת תוכןצרכנות14/08/20131081 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעודכם מצפים לקראת לידת ילדכם הראשון ההתרגשות בשיאה וההכנות בעיצומן. ההורים הטריים עתידיים רוצים שהכל יהיה מושלם ושלא יחסר דבר. ההתיעצויות, שאלות,חיפושים והמסע אחר המוצרים הטובים ביותר שכספנו יכול לקנות מכניסים אותנו מבלי לשים לב לבלבלת ולחץ מיותר ולכן יש להירגע לעצור ולחשוב היטב על הכל. לכן רצוי לשבת ולקדם רשימה מסודרת של מוצרים ובכך למנוע שיכחה מיותרת כדי לוודא שאתם מוכנים. יש כל כך הרבה לתכנן, לקנות ולהכין שאתם עלולים לאבד את ראשכם. לכן אתם צריכים לאסוף את עצמכם ולהישאר ממוקדים.

רשימת צורכי התינוק

רשימת צורכי התינוק היא התחלה מצויינת כדי לעזור לכם להבין מה התינוק שלכם באמת צריך. הנה כמה עקרונות בסיסיים לקראת ההתחלה החדשה והמרגשת:

בגדי גוף –  בגדי גוף מקשה אחת עם רגליות מעולים בתור שכבה נוספת מתחת לבגדים כאשר בחוץ קר אבל מצד שני הם גם יכולים להעיק כאשר בחוץ מזג אוויר חם.

שמלות – כשהתינוקת קטנטנה ממש קל להחליף לה חיתול בהזזת השמלה מעט מעלה מבלי להלחם ברגליים הקטנטנות. אל תדאגו ישנם מוצרים כאלה שמיועדים גם לתינוקות בנים.

גרביים – תינוק לא ממש צריך נעליים אתם יודעים.. זה נחמד שיש זוג חמוד שיתאים לתלבושת מיוחדת אבל ביחס לזמן שיבלה בבית מאשר בחוץ מספיק ללבוש לו גרביים לתינוקות ורצוי שיהיו מ 100% כותנה.

שמיכות – חוץ משמירה על חום גופו של התינוק תיווכחו לגלות כי אתם משתמשים בשמיכה לתינוק לעיתים קרובות כדי לעטוף את התינוק ולעזור לו להירדם בנעימות ונוחות. שמיכה יכולה לשכפל היטב את התחושה של הרחם הנשי ולהרגיע כל תינוק עצבני.

חיתולי בד – לא. אנו לא בהכרח ממליצים לכם להשתמש בחיתולי בד לחתל את תינוקכם. חיתולים אלה מושלמים לשימוש כחיתולי פליטה לתינוק. רוב החיתולים המשווקים דקים מאוד ולא סופגות הרבה כמו חיתולי טטרא. כאשר תינוקכם היקר פולט על הכתף אין ספק שתעדיפו שיימצא בסביבה חיתול בד עבה שם כדי לשמור על החולצה שלכם.

רשימת צורכי התינוק – כמה אתם צריכים מכל דבר?

תהיו מוכנים לשינויים מהירים אצל תינוקכם שהרי ידוע כי ילדים גדלים מהר. מה שאומר שאתם צריכים לדעת כמה חולצות, גרביים ופיג'מות תיזדקקו בהתאם כמובן לתדירות שאתם מתכוונים לעשות כביסה. חמש תלבושות יספיקו לכ – 3 ימים. יחד עם זאת אתם לא רוצים לקנות כל כך הרבה דברים בשביל התינוק בלי אבחנה ולמצוא עצמכם למעשה לא מספיקים להשתמש ברובם רק מפני שלא הייתה לכם הזדמנות לכך מפאת חוסר הזדקקות לכמות רבה. למרות ההנחה שתקבלו גם ככה מוצרים רבים הנוטים להתבלות מהר יותר כמו חולצות וגרביים סביר להניח שלא תשתמשו בכול הדברים החמודים הללו והם יוותרו להם באחסנה בארון.

תינוקות גדלים כל כך מהר עד שזה לא ייאמן לראות זאת ולכן קנו 5-10 פריטים מכל דבר בסיסי שצויין כאן ובמספר גדלים לאורך זמן שכן עליכם להיות מוכנים לגדילה המהירה כמו שנאמר.

רשימת מצעים לתינוק שתצטרכו

סטים אלו נפלאים וחמודים מאוד אבל האמת?.. אתם לא באמת צריכים להשתמש בכל החלקים המוצעים. מומחי בטיחות ממליצים שלא להשתמש בכרית או שמיכה לתינוק בשל הסיכון המוגבר למוות בעריסה. במקום זאת שימו כמה סדינים חמודים אלתרו כרית הגבהה ממש קטנה מקיפול של חיתול אפילו וכסו את תינוקכם בשמיכה רצוי מצמר לשמור על חום גופו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז לכתיבת תוכן

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים25/06/14927 צפיות
האם חשבתם לבנות מחסן עץ אך אינכם יודעים היכן להתחיל? הבא נעזור לכם להימנע מלעשות טעויות שאנשים רבים עושים

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים13/11/131032 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה? קחו בחשבון שהצורה וגודל בריכת השחייה שלכם צריכים להיקבע בהתאם לסוג השימוש שלכם בבריכה: * בריכת שחייה שייעודה לשעות הפנאי בלבד צריכה שטח גדול וחלק רדוד לא משנה צורתה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןסרטן10/09/131830 צפיות
לצערנו אנו מודעים כי קיימת מחלה ארורה אותה מחלה אשר עד היום לוקחת אנשים רבים לעולם הבא, אותה מחלה שעד עצם היום הזה עוד לא נמצאה לה תרופה מחלה ושמה סרטן!

מאת: המרכז לכתיבת תוכןאדריכלות פנים22/07/131226 צפיות
קרה לכם שיש לכם הרבה ציוד, חפצים ודברים שאתם מאחסנים בבאלאגן שלם ללא סדר ולעיתים אף ללא מקום ייעודי ומתאים?

מאת: המרכז לכתיבת תוכןחינוך ולימודים - כללי15/07/131041 צפיות
טביעה עלולה להיות אחת מהתאונות הקטלניות ביותר שיכולה להתרחש בבית. למה? מכיוון שלרוב היא מתרחשת עקב טעות אנוש, רשלנות, הסחת דעת, שכחה, אלכוהול או חוסר מודעות וחינוך להתנהגות בטוחה בבריכה, ג'קוזי ומערכות ספא למיניהם וניתנים למניעה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןבריאות ורפואה כללי30/06/13978 צפיות
תעשיית הציוד רפואי כיסא גלגלים והניידות כמו כל האחרים חווה את אותן תופעות של צרכנות הכולל אפשרויות בחירה, היכולת לעצמאות וניידות קלה, תחרותיות של היצרנים מגוון רחב של דגמים ועוד.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןמתכוני ירקות26/06/132627 צפיות
עבור אנשים רבים גריל גז מהווה צלייה של בשר בלבד ואת שאר הארוחה/התפריט מכינים במטבח בתוך הבית.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214225 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204363 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182914 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica