חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט - הצלחה או כישלון?

מאת: ofir aroyaעיצוב אתרים20/07/20131033 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בניית אתרים בדרך הנכונה מבדיל בין עסק סגור לעסק שמקבל מידי יום לקוחות חדשים אין כמעט שטחים אפורים כשמדובר בפרסום באינטרנט אתה שם אתה קיים אז נתחיל בעיצוב אתר זהו הכרטיס ביקור שלכם ברשת האינטרנט או אפילו דף נחיתה.

אתר לעסק או דף נחיתה חייב לבוא בשיקולים רבים ואיכות הדפים באתר העסק שלכם מכריע בין טוב לרע.מבנה קוד העמודים הוא החלק הכי חשוב כי זהו החלק שהרובוט של גוגל קורא! אז מהו קוד נכון?

קידום אורגני - SEO מתחלק לשני חלקים עיקריים


• קוד נכון - אופטימיזצייה למנוע חיפוש (תכנות דפי האתר לדירוג טוב יותר) 
• בניית קישורים איכותיים לאתר שלכם (חייב להתבצע בצורה נכונה - ישנם קישורים שאינן תורמים לקידום אורגני!
פרסום בגוגל אדוורדס היא דרך נוספת לפרסום אתרים לעסקים וחברות אך גם כאן תכנות נכון פירושו עליות נמוכות ומודעות בראשית הדף.

פרסום בגוגל אדוורדס - שלם לפי הקלקות, הדרך המהירה לקבל לקוחות חדשים אבל לפעמים ללא ניסיון רב ומקצועיות פרסום בדרך זאת תיהיה גם יקרה!

הפרסום בגוגל שלכם מופיעה רק לפי מילות מפתח אך גם כאן ישנן דרכים לבצע אופטימיזציית מסעות פרסום בגוגל וכמובן שישנם דרכים שרוב שבעלי הניסיון לא ימסרו בקלות רבה טכניקות אלו.צריך להבין וניתן לקבל מידע רב גם על קידום אורגני וגם על פרסום בגוגל אדוורדס אך ענקית החיפוש משאירה בפנינו הרבה שטחים מתים וכנראה שבאופן מכוון.

בניית אתרים לעסקים רצוי שיהיה מלווה בידע ותכנון ראשוני! לעיתים ישנן חברות המתמקדות רק בעיצוב אתרים ולא למטרת קידום אורגני עלול להיות מכשול בעתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ofir aroya

מאת: ofir aroyaקידום אתרים14/09/131230 צפיות
קידום אתרים אורגני זהו בעצם הדרך הארוכה וגם הנכונה ביותר לפרסום אתרים באינטרנט, פרסום אתרים מתבצע במגוון דרכים אפשריות קידום אורגני וגם תשלום לפי קליק אך פרסום ממומן לעיתים מרוקן כיסים מכיוון שישנם תחומים אשר אינם מניבים לידים ועלויות גבוהות ביחס למוצר שאותו העסק מפרסם.

מאת: ofir aroyaבניית אתרים30/07/131178 צפיות
נתחיל מהבסיס שהוא דומיין, דומיין הוא בעצם כתובת כדומה לכתובת רחוב גם ברשת אנו זקוקים לכתובת כלל עולמית אשר נוכל להגיע בקיצור דרך אל האתר המבוקש ולא במקום דומיין יהיו לנו סדרת ספרות כמו טל אשר נקרא בשמו IP

מאת: ofir aroyaעיצוב אתרים17/07/13979 צפיות
בפלאש האנימציה ושילוב אפקטים מאוד מושך ואינטרקטיבי באנרים קופצים גם הם מורכבים מפלאש ישנם אתרים שלמים המעוצבים מפלאש, אתרים אלו לרוב מצויידים ב"אינטרו"

מאת: ofir aroyaעיצוב אתרים05/06/131054 צפיות
עיצוב אתרים יכול להתבצע על ידי מתכנת מנוסה או לחילופין על ידי בעל רקע בבניית אתרים ללא שימוש בתכנות מתקדם וללא התחשבות במנוע החיפוש Google, דבר אשר עלול להשפיע על הקידום האורגני לאתר וגם כן על הפרסום בגוגל באופן ממומן.

מאת: ofir aroyaעיצוב אתרים05/06/131099 צפיות
התלבטות קשה בין דרכי השיווק באינטרנט.כל כך הרבה אפשרויות ויותר מידי מידע עלול לבלבל אותנו במהלך השיווק ברשת. והשאלה הגדולה שנשאלת...קידום אורגני בגוגל או פרסום בגוגל AdWords ?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213394 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211426 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152709 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica