חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עד כמה מתנפחים מוסיפים לחגיגה?

מאת: מיכאל רומנסקימסיבות21/07/2013934 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ימי הולדת, סוף שנה, בר מצווה, בת מצווה, יום כיף לעובדים, תחילת הקיץ ואפילו חתונה - ישנם אין סוף אירועים שניתן לחגוג וליהנות מהם, כאשר רק מעצם הקיום שלהם כל האורחים נהנים. עם זאת, בכדי להפוך את החגיגה והאירוע למשמח, נזכר ומהנה אפילו יותר, מומלץ להוסיף עוד אלמנט ייחודי בדמותם של המתנפחים. אם כן, אילו מתנפחים קיימים היום ולמי הם מתאימים?

מתנפחים קלאסיים

את הסוג הקלאסי של מתנפחים אשר עשויים מחומר ייחודי, מלא באוויר המאפשר קפיצה - רבים מכירים. כיום, ניתן להזמין עמדות גדולות במיוחד של מתנפחים מהסוג הזה, כאשר ניתן אף לבחור עיצוב המתאים לאירוע והחוגג עצמו. כך למשל, ניתן לבחור מבין עיצובים של דיסני כמו פיטר פן, סינדרלה ועוד.

מתנפחים ייחודיים

עוד מתנפחים להשכרה, קיימים בעיצובים שונים לגמרי, אשר משפיעים לא רק על האופן בו הם נראים, אלא גם על חוויית השימוש עצמה של כל המבלים במתנפח. כך למשל, ניתן לראות כי כיום ישנם מתנפחים המשולבים עם סולמות חבלים, מגלשות, מסלולי מכשולים, בריכות כדורים, השור הזועם ועוד. כמו כן, ניתן לראות כי ישנם מתנפחים המשולבים אפילו עם תחפושות ייחודיות, כמו קרב סומו, המאפשר ללבוש חליפת סומו ומשחק בזוגות.

באופן הזה, מתעוררת לה חוויה כל כך מהנה, עד שתתאים לא רק לילדים או נערים, אלא לטווח גילאים רחב הרבה יותר. כיום, ניתן לראות קבוצות חיילים, סטודנטים, בוגרי תיכון ואפילו ימי כיף לעובדים מכל הגילאים, אשר נהנים במתנפחים מהסוג הזה, בין אם בקיץ או בחורף, במבנים סגורים או בחוץ.

מתנפחי קיץ

עוד אלמנט מדליק בעולם המתנפחים, קשור דווקא בקיץ. כיום, ניתן לשלב בין המתנפחים השונים לבין הפעלות מים ייחודיות. כך למשל, ניתן להזמין מתנפחים אשר מותקנים על המים, בהם ניתן לשחק על קורה בקרב זוגות, מגלשות מים, סולמות חבלים ועוד.

אם כן, המתנפחים של היום עברו שינוי משמעותי ולכן יכולים להתאים לא רק לצעירים אלא גם לקהלים רבים נוספים שייהנו מכל רגע ואף יתגעגעו כשיחלוף הזמן. הכנסה של מספר מתנפחים ייחודיים, יכול להפוך כל אירוע לחוויתי ומהנה הרבה יותר, כאשר הזיכרונות והכיף יישארו עם כל המבלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144854 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152216 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica