חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי שוק ההון – המכללה שלנו- - צא ולמד

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/2013809 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטרת המכללה שלנו היא להעניק לכל המעוניינים בכך את האפשרות לרכוש ידע בתחום שוק ההון ולהגיע לעצמאות כלכלית. אצלנו, ילמדו אתכם מרצים מקצועיים ומנוסים, כיתות הלימוד יהיו קטנות וכל סטודנט יוכל לקבל את מלא תשומת הלב והיחס האישי. באמצעות הידע התיאורטי שתקבלו, מערכי הלימוד החדשניים, צ'אט קולי ללימוד המסחר בזמן אמת, ליווי צמוד מסוחרים מנוסים, שירות לקוחות זמין, פתיחת חשבון מסחר ללא עלות מערכת, עמלות זולות ותרגול מעשי, תוכלו להפוך לסוחרים מקצועיים.

לאחר סיום הקורס תוכלו להפוך את המסחר למקצוע המרכזי שלכם. כמו כן, יוכל המסחר לספק לכם הכנסה נוספת. בצורה זו תוכלו להגיע לעצמאות כלכלית ולהעלות את רמת החיים שלכם בצורה משמעותית.

באמצעות לימוד שוק ההון תוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם. במידה ותנסו לעסוק במסחר ללא כל ידע קודם, אתם עלולים להפסיד את הכספים שלכם לטובת הסוחרים המנוסים אשר עוסקים במסחר כבר מספר שנים.

לימודי שוק ההון –  פנטזיות לחוד  ומציאות לחוד

הכרת שוק ההון תאפשר לכם להבין שלא ניתן להתעשר מביצוע עסקה בודדת או מספר עסקאות בודדות. אנשים רבים מאמינים ומפנטזים על התעשרות מהירה  וכסף קל אך כדי להצליח באמת תצטרכו להבין את המושגים השונים, הטכניקות, השיטות, סגנונות החשיבה, תצטרכו להכיר את הבורסה הישראלית, הבורסה האמריקאית, היתרונות של כל אחת מהן, תצטרכו להכיר את סגנונות המסחר המגוונים כמו למשל : מסחר במניות, מסחר באגרות חוב, מסחר אלוגריתמי, מסחר במטבעות חוץ, מסחר בתעודות סל ועוד.

במסגרת קורס שוק ההון או לימודי שוק ההון למתחילים, אתם תבינו שניתן להרוויח על ידי תשואה עודפת או על ידי יצירת רווחים ממסחר. התשואה העודפת תתאפשר על ידי ניהול תיק השקעות דינמי אשר מורכב מניות ערך, אגרות חוב, תעודות סל ועוד. תיק ההשקעות צריך להיות מותאם למצב השוק. יצירת הרווחים ממסחר תתאפשר על ידי ביצוע מסחר שוטף אשר מבוסס על שיטות מסחר מקצועיות.

רוצים ללמוד במכללה שלנו ? בואו והירשמו, זה קל !

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי המכללה שלנו, המרצים המנוסים והמקצועיים, הקורסים המגוונים, סגנונות המסחר הרבים, השיטות, הטכניקות וכו' או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי לימודי שוק ההון, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס. במידה ותעסקו במסחר ותפעלו בחוכמה, שיקול דעת ולא תיקחו סיכונים מיותרים, תוכלו להרוויח יפה ולשפר את חייכם. כמו כן, אתם תיהנו מכיוון שעולם שוק ההון הינו עולם מרתק, מלא אתגרים וצורות חשיבה מגוונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סימפלטרייד - דודו רוז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו רוז

מאת: דודו רוזשוק ההון22/09/131243 צפיות
לימודי בורסה – רוצים לעסוק במסחר ? נא ללמוד ולהפנים את חוקי השוק !

מאת: דודו רוזרפואה משלימה22/09/13994 צפיות
לימודי שוק ההון – להרוויח בראש טוב

מאת: דודו רוזשוק ההון13/08/131037 צפיות
פתיחת חשבון מסחר – ולאף אחד אין יתרון עליכם

מאת: דודו רוזשוק ההון05/08/131224 צפיות
לימוד שוק ההון – כל אחד יכול לסחור

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/131138 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/13725 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/13754 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214004 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910470 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192995 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica