חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניות בסין - איך עושים את זה?

מאת: מונימסחר אלקטרוני25/07/20131211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגזירות הכלכליות החדשות, מאלצות את אזרחי ישראל להיות קצת יותר יצירתיים בנוגע לסל הקניות שלהם. מחפשים אחר מבצעים בשווקים, תרים אחר קופונים משתלמים באתרי האינטרנט ובכלל, עושים כל מה שביכולתם בכדי להוזיל, במעט אפילו, את ההוצאות החודשיות.

בחודשים האחרונים, ישנה נישה נוספת שבה הצליח הלקוח הישראלי לחסוך במעט – קניות בסין. זה הטרנד החדש שתוקף את תושבי מדינתנו הקטנטונת ואנו ננסה לעזור במדריך שמובא כאן, להקל, להסביר ולייעל את תהליך הרכישה, בכדי שתחסכו מספיק ותוכלו לערוך את הקניות האלו בידיעה שהצלחתם לחסוך.

אילו אתרים מומלצים

ובכן, כמו בכל נושא אחר, גם כאן קיימת תחרות לא קטנה בין שלל אתרי אינטרנט, אשר מציעים את מרכולתם. חשוב לבחור בעיקר בכאלו שקיימים כבר מספר לא מועט של שנים בשוק העולמי ורצוי גם כאלו שמאפשרים תשלום דרך אתר PayPal. לא להתבייש גם לבצע סקר שוק. תבחרו את המוצר בו אתם מעוניינים, פתחו מספר חלונות ופשוט תחפשו את המוצר וכמובן, תבחרו בזול ביותר.

מהם הסיכונים?

ובכן, כמו בכל רכישה אחרת שאנו מבצעים בחיים, גם את זו חשוב לבצע עם עיניים פקוחות. לא למהר ולסגור עסקה, אלא לאחר שבדקנו מספר פרמטרים חשובים:

1. וותק – במרבית אתרים אלו, ישנם ספקים, יצרנים או מפעלים, אשר מציעים את מרכולתם. רצוי לבחור בכאלו שנמצאים כבר מספר שנים באותו האתר. כי הרי ידוע לכל בר דעת שוותק = אמינות.

2. תעיינו בתקנון – נכון, הוא בדרך כלל ארוך, מתיש ואפילו מסורבל, אבל שם תוכלו לדעת מהן הזכויות המגיעות לכם(ביטול עסקה, החזרות, אחריות וכו')

3. צ'אט – כמעט תמיד תהיה לכם אפשרות של שיחת אונליין עם המוכר. תנסו לבחון את השירותיות שלו, כי זה הדבר הכי חשוב לאחר שהעסקה נסגרת. רק תיקחו בחשבון שלא כל סיני מדבר אנגלית שוטפת, אז אל תשפטו אותם לפי שגיאות הכתיב

יבוא אישי מסין

ובכן, רצוי שלא תעברו את הסכום של 75$, אחרת תיאלצו לשלם את המכס בעבור הפריטים שרכשתם ואם תעברו סכום זה ועד לסכום של 325$, תיאלצו לשלם גם מס קנייה. עלויות נוספות אלו, יהפכו את הקנייה שלכם לבלתי כדאית בשורה התחתונה ולכן זהו דבר שרצוי לקחת בחשבון.

זהו, מקווים שהצלחנו לעזור

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוני

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172821 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172707 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162429 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152734 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica