חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כדאיות הצטרפות עסק לשיווק שותפים

מאת: ליאורה פזשיווק29/07/20131024 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עסקים רבים, ובעיקר בקנה מידה קטן או בינוני, מוצאים כי שיווק מוצרים מהווה משימה קשה  וסבוכה המצריכה גיוס כוח אדם הולם, בניית אסטרטגיה ומערך שיווקי, וכן פיקוח וניהול קמפיין. מאמצים אלו דורשים השקעת משאבים מרובים הן מבחינת זמן והן בכסף, מה שמכביד על התנהלות העסק. יחד עם זאת, בימינו ניתן להימנע מבעיות אלו באמצעות הצטרפות אל שיווק שותפים, המכונה באנגלית Affiliate Marketing.

כיצד ומדוע שיווק שותפים יעיל לעסקים

תוכנית שותפים הינו שיטת עבודה חדשנית אשר צמחה לאור התפתחותם של שיווק סלולרי ושל רשת האינטרנט בכלל, המאפשרת לבעל עסק לשווק את מוצריו ללא מאמץ גדול. בשיטה זו מעביר בעל העסק את המוצרים שאותם הוא מעוניין לשווק לאחת מיני תוכניות השותפים הרבות בארץ או בחו"ל, אשר מצידן מפעילות שותפים. השותפים משווקים באופן עצמאי את המוצר וזוכים לעמלות רק עבור פעולות שיווק שהניבו פירות, כדוגמת מכירות או כניסה לאתר העסק. אפשרות זו חוסכת לעסקים כסף וזמן רב ומאפשרת להם להתמקד בפיתוח מוצרים מבוקשים בקרב ציבור הלקוחות.

בחירת תוכנית שותפים לעסק

ענף תוכניות השותפים זוכה לאחרונה לתנופת התפתחות אדירה, כך שהשוק מציע לבעלי עסקים ואתרים מגוון גדול של תוכניות לבחירה, הנבדלות זו מזו בטיב ובאופן העבודה. בחירת תוכנית שותפים דורשת מכם בראש ובראשונה למצוא תוכנית מוכרת ואמינה, ולאחר מכן לבדוק ולהשוות את גובה העמלות הנגבות. בדרך כלל משתנה גובה העמלות בהתאם לסוג המוצר, עלותו והסיכוי של בעליו למכור אותו בעצמו.

הכנת מערך שיווק נכון לתוכנית שותפים

שימוש נכון בתוכנית שותפים דורש הכנת מערך הסברתי מפורט ככל הניתן אודות החברה והמוצר, מאפייניו, שימושיו, יתרונותיו לעומת מוצרים מתחרים, וכן קהל היעד שעבורו הוא נועד. זכרו כי ככל שתספקו עבור השותף, כלומר ה- Affiliate, יותר חומר רקע כך הוא יוכל לשווק את מוצריכם באופן מדויק יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאורה פז

מאת: ליאורה פזלימודים אקדמאיים29/07/13869 צפיות
שיווק בסלולר, או באנגלית mobile Marketing, נמנה על הענפים המצליחים והמבוקשים ביותר בימינו. זאת לאור המעבר של מרבית האוכלוסייה למכשירים חכמים.

מאת: ליאורה פזלימודים אקדמאיים30/05/13935 צפיות
לימודי מנהל עסקים וחשבונאות מהווים מסלול מבוקש ויוקרתי, המאפשר לבוגריו להשתלב בתפקידי ניהול בכירים ומכניסים בתחומי המימון והחשבונאות במשרדי רואי חשבון, בבנקים, בחברות הביטוח, בשוק ההון ובחברות השקעות. כמו כן, בוגרי המסלול זה יוכלו להשתלב בחברות ציבוריות, במשרדי ממשלה, ברשויות המס וברשויות מקומיות, או בחברות פרטיות.

מאת: ליאורה פזייעוץ עסקי29/04/13829 צפיות
בכל חברה וארגון רציניים מועסקים אנשי שיווק המכירים את מבנה ואופי הארגון, ואת צרכי השיווק הייחודיים שלו לפרטיהם. בד בבד, ייעוץ שיווקי הינו כלי עזר חשוב ביותר בעולם העסקים העשוי לסייע גם למנהלי שיווק מצליחים למנף את המכירות, וזאת בכיוונים ודרכים אשר איש השיווק לא העלה על דעתו בשל היותו חלק מהמערכת ונתון לתכתיביה.

מאת: ליאורה פזלימודים אקדמאיים25/04/13909 צפיות
אין ספק כי התואר במשפטים הינו מהמבוקשים בשוק העבודה, ורבים מקרב הסטודנטים פונים להשיגו. לכן, על מנת להשיג יתרון התחלתי על פני בוגרי מגמת התואר הראשון במשפטים, בחירה בלימודי תואר שני מהווה אופציה מצוינת.

מאת: ליאורה פזלימודים אקדמאיים25/04/131027 צפיות
דוחות כספיים הינם תחום אינטגראלי הכלול בתוך לימודי חשבונאות ומשמשים כמובן גם בעיסוק השוטף בשוק ההון. דוחות אלו שנועדו לתאר את מצבו הפיננסי של הארגון מופקים בסופה של כל תקופה חשבונאית, כלומר בכל רבעון, חצי ושנה כספית. ישנם ארבע סוגי דוחות בסיסיים

מאת: ליאורה פזלימודים אקדמאיים21/03/13898 צפיות
בעשור השני של שנות האלפיים מקדמים חברות וארגונים את מוצריהם ושירותיהם באופן נרחב, בעוד הפרסומות מקיפות אותנו מכל עבר בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי חוצות, בעיתונות הכתובה וגם ברשת האינטרנט.

מאת: ליאורה פזלימודים אקדמאיים20/03/13939 צפיות
מבין מסלולי הלימודים הרבים המוצעים כיום באוניברסיטאות ובמכללות ישנם כאלו המבוקשים יותר מאחרים. ההבדלים בביקוש נוצרים עקב שילובם של מספר גורמים, וביניהם היותו של המקצוע בעל ביקוש בשוק העבודה, קיומן של אפשרויות קידום ושכר גבוהות, וכמו כן כאשר מדובר בתחום תעסוקה מעניין, מאתגר ויוקרתי. חלק ממסלולי הלימודי המבוקשים הינם תחומים ותיקים ומוכרים יותר, כמו לימודי חשבונאות ומשפטים, וחלקם מקצועות חדשים ועולים כמו ניהול משאבי אנוש, מנהל עסקים ולימודי שיווק.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222352 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213589 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213763 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162613 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica