חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסוק על שלט

מאת: kinneret ovצרכנות30/07/2013860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום, בכדי להיות טייס, אין צורך לצלוח את הגיבוש לטייסת, להיות בין ראשוני הקורס לטיס או להשיג רשיון טיס אזרחי. ניתן לעשות זאת על ידי הטסת מסוק על שלט. נכון, מדובר בצעצוע ולא בדבר האמיתי, אולם תחביב זה הנו הרבה יותר ממשחק. למעשה, מדובר באחד התחביבים הנפוצים ביותר בישראל. במאמר זה תוכלו למצוא מידע חיוני אודות תחביב נהדר זה, ולגלות יותר על המגוון המוצע בתחום.

לבלות זמן איכות עם בני המשפחה

כאמור, הטסת מסוק על שלט הנה אחד התחביבים הפופולאריים ביותר בארץ. הוא יכול להתאים לכל אחד ואחת, החל מילד בן עשר ומעלה, דרך נערה בגיל ההתבגרות וכלה בבוגר בן 60 פלוס. כל בני המשפחה יכולים לבלות יחדיו בהטסת מסוק זה, בין אם מדובר על שעות הפנאי לאחר העבודה או במהלך סופי השבוע. תחביב זה הנו כה נפוץ, עד כי נוצרו תחרויות, בהן מתחרים חובבים לצד מקצוענים ומוכיחים לעיני כל את המיומנויות שלהם בתחום ההטסה.

דגמים שונים, המתאימים לכל אחד

תודות לפיתוחים הטכנולוגיים של היום, ישנו מגוון עצום של דגמי מסוקים. בין היתר, ישנם מסוקים גדולים ומסוקים קטנים ביותר, מסוקים בעלי שלושה וארבעה ערוצים, מסוקים המצוידים בטילי צעצוע ומסוקים בסיסיים יותר. חלק מן המסוקים מהווים העתק מוקטן למסוקים האמיתיים, בין אם מדובר על מסוקים צבאיים ובין אם מדובר על מסוקים אזרחיים.

הבטיחות מעל לכל

כשמו, מסוק על שלט מאפשר למטיס אותו לשלוט בו באמצעות שלט רחוק. לכן, המטיס יכול לשלוט באופן מלא במסוק, גם אם מדובר בשמיים מלאי מסוקים על שלט אחרים. עם זאת, גם בעת הטסת מסוק על שלט יש לשמור על בטיחות מרבית, על מנת לא לפגוע במטיסים האחרים או בנופשים נוספים במתחם התעופה. על כן, כדאי להקפיד כי אתם מטיסים את המסוק במרחק ראוי מאנשים אחרים וכי ידכם נמצאת על הדופק ועל השלט, ללא הסחות דעת.

למידע נוסף  - מסוק על שלט – טיסני חולון

 



תגיות המאמר: מסוק על שלט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אחרת - אדריכלות, עיצוב פנים ובנייה ירוקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kinneret ov

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142837 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: kinneret ovגינון30/04/141093 צפיות
תכנון גינה חסכונית במים לא יחייב אתכם לייבש את השטח אלא יגרום לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה. תכנון גינה באופן שיוביל לחיסכון במים רצוי שיעשה על ידי בעל מקצוע מתחום אדריכלות הנוף או הנדסת המים.

מאת: kinneret ovהשקעות20/03/141386 צפיות
השקעות בנדל"ן בארה"ב עדיין צריכות להיעשות בצורה הנכונה על מנת להפיק מהם את המרב ולא למצוא את עצמכם דווקא מול הוצאות וסיכונים מיותרים. לכן לפני שבוחרים נכסים בשביל השקעות נדל"ן בארה"ב כדאי לזכור שארה"ב היא מדינה גדולה המורכבת ממספר מדינות שלכל אחת מהן יכולה להיות המיקרו כלכלה שלה.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147757 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: kinneret ovעיצוב גינות27/02/141036 צפיות
בחזית הבית, או מאחוריו, יש לכם שטח קטן ואתם חולמים ליצור בו גינה יפה, מקום נעים וצבעוני, בו תוכלו לשבת וליהנות מקפה של בוקר, או מאחר הצהריים שמשי עם הילדים. אז מאיפה מתחילים? קודם כל, מתכננים! עיצוב גינות קטנות, מצריך תכנון מדויק, על מנת שניתן יהיה לשלב בגינה את כל האלמנטים הרצויים, אך בצורה הרמונית ולא מעמיסה. כמו כן, תרצו לתכנן גינה אשר יהיה קל לתחזק אותה ולשמר את המראה הנעים שלה.

מאת: kinneret ovניהול30/12/13975 צפיות
רואה חשבון ירושלים מסייע רבות גם בכל הנוגע להתנהלות יעילה ואיכותית מול גופי הממשלה השונים, כגון ביטוח לאומי, מע"מ ועוד. בצורה זו, ניתן לחסוך זמן וכסף, ולדעת באופן בטוח כי עניינים חשובים אלו מתנהלים כהלכה, ואינם נדחים או גורפים חובות וקנסות מיותרים.

מאת: kinneret ovאדריכלות נוף 26/12/131377 צפיות
עיצוב גינות באופן כללי הוא האומנות, התהליך ותכנון הצמחייה והנוף. הוא יכול להיעשות אומנם על ידי בעלי הגינה בעצמם אך על מנת לקבל תוצאה איכותית ומשביעת רצון כדאי להיעזר באנשי מקצוע מתחום הגינון והנדסאי או אדריכל נוף בעלי ניסיון בתכנון של גינות עם שטח קטן יחסית.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193398 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica