חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר נקי

במפעלים שבהם מייצרים מוצרים עדינים ובתעשיית ההיי תק יש צורך וחשוב לשמר את המוצרים במקום מיוחד ולשם כך נוצר החדר הנקי. במקום בו לא יהיו אבק ולכלוך. חדר סטרילי אף יותר חדרי ניתוח בבתי החולים.
לדוגמא. בוכנות אוויר הן רגישות מאוד לאבק ולכלוך ועל כן יש להקפיד על ניקיונן. חלקים אלקטרוניים למכונות ולמכשירים רפואיים תלויים בניקיונם ובסטריליות שלהם ועל כן הם מיוצרים ומוחזקים בחדר נקי.

הניקיון והסטריליות בחדר נקי מחייבים את העובדים, הרשאים להיכנס לחדר, ללבוש בגדים מיוחדים ולהשתמש בכפפות ובמסכות לפנים.  חריגה מהלבוש התקני עלולה לפגוע באיכות ובטיב המוצר המוגן ולפסול את כל המוצרים.
העובדים הרשאים להיכנס לחדר נקי הם רק אותם עובדים שהוכשרו לכך וניתנה להם הרשות של מנהלי המפעל. עובד חדש שנכנס לחדר זה צריך לעבור תדרוך והסבר מדויק על החדר והתוצאות שיכולות להיות למי שאינו יודע כיצד להתנהג בחדר נקי.

בישראל יש מספר חברות יעוץ, שהתמחו במתן יתרונות  לאיכות חדרים הנקיים. ההתקשרות בין החברות הללו והמפעל המחזיק חדר נקי היא התקשרות מתמדת והם אלה שפותרים את הבעיות שנוצרות בחדר הנקי אם מתגלות כאלה.
בתעשייה העדינה, בתחום האלקטרוני, והשבבים, יש לדאוג לחדר נקי וליצור סביבה סטרילית. החדר הנקי יותקן בדרך כלל במקום מרוחק מאולמות היצור ומאפשרות שאנשים שאינם מוסמכים מלהיכנס אליו.
החדר הנקי אינו מספיק כדי לשמר את ניקיונו ואבטחתו של המוצר. מתלווים אליו עוד מוצרים שיעשו זאת ויש בארץ מספר חברות שתמחו בהכנת שקיות מיוחדות לצורך אחסון המוצר והאפשרות לשווקו מבלי שיגרם לו נזק.

עיצוב דירה

עיצוב דירה יכול להיעשות על ידי בעל הדירה ללא צורך בהתערבות של מעצב. ברוב המקרים מי שרוכש או משפץ דירה מעדיף לשכור את שירותי מעצב הדירה כדי שזה יעשה את המלאכה.

לכל תחום בעיצוב דירה יש מעצב שמתמחה בתחום הזה למשל עיצוב חדרי אמבטיה, מטבחים, חדרי שינה וילדים.
עיצוב דירה אפשר ללמוד בקורס באחת המכללות או בתי הספר הפרטיים הרבים בארץ. יש מעצב שמתמחה בעיצוב דירה באופן כללי. עדיף לשכור את שרותי המעצב המתמחה בכל אחד מהתחומים כך יש ביטחון שהוא בעל ניסיון בתחום יותר מזה שמתפרס על כל התחומים.

כדי שמעצב הדירה יוכל לעשות את עבודתו ולעצב את הדירה קרוב ככל שאפשר לשאיפותיו של הלקוח צריך הלקוח לספק למעצב נתונים על חללי הדירה, אופי המשתמשים בחדרים ומהם העדפותיו לגבי סוג וצבע הריהוט.
בוגרי החוג לאדריכלות בטכניון או בבתי ספר להשכלה גבוהה דומים לו יכולים ללמוד עיצוב דירה כהשלמה למקצוע.

בהשכרת שירותי מעצב יש יתרון גדול על עצוב עצמאי. לכל אחד שעוסק בעיצוב דירה יודע שהקושי הגדול ביותר הוא השגת בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בעלות הולמת. מעצבי הדירות מקושרים עם כל בעלי המלאכה והמקצוע הנדרשים לעיצוב דירה ועל פי הזמנת הלקוח הם מתקשרים בחוזה עבודה עם האדם המתאים.

לפני סגירת חוזה עבודה עם מעצב רצוי לבדוק את ניסיונו הן באתר האינטרנט שלו, בהמלצות של לקוחות קודמים ובביקור במקומות קודמים בהם הוא עסק בעיצוב דירה וכן האם הוא רשום באיגוד המעצבים. ללא כל הממצאים הללו יכול לקרוא מצב שמשכירים מעצב שאינו מומחה בתחומו והדבר יוביל לעגמת נפש, לבזבוז זמן וכסף.

אפשר תמיד להיעזר במעצבים של חנויות הרהיטים ויצרני מטבחים וחדרי אמבטיה. בכל חברה יש מעצב שעומד לרשות הלקוחות ומי שאינו מעונין לשכור את שרותי המעצב לכל הדירה יכול  להיעזר בהם.

 



תגיות המאמר: חדר נקי, עיצוב דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157018 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152120 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156042 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153450 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141925 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222782 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223088 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211366 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211323 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211558 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica