חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקליטנים לאירועים

מאת: tkidumמוסיקה04/08/2013952 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאנחנו מתכננים אירוע, אנחנו רוצים שהוא יהיה מושלם. שהאוכל יהיה טעים ואיכותי, שהאולם יהיה נקי ומרשים ושהאורחים ייהנו. לפעמים אנחנו מקפידים לשים לב כל כך לאוכל, שאנחנו שוכחים פרט הכרחי! אחד האלמנטים המשפיעים ביותר על אווירת האירוע הוא מוסיקה. בין אם אתם מתכננים חתונה ובין אם מדובר באירוע מטעם החברה, המוסיקה היא זו שתשפיע על מצב רוחם של האורחים.

כשאנחנו מתכננים אירוע, בדרך כלל אנו שוכרים בעל מקצוע. הבעיה שהיא שמתכנני האירועים מבינים ומתמחים בתכנון האירוע כולו, ובתחום המוסיקה הם פחות מבינים. לכן, בשביל תחום זה נזמין בעל מקצוע נוסף. איך נעשה זאת? בלי בעיה! נניח ואנחנו עובדים בחיפה, נחפש בגוגל מוסיקה לאירועים בחיפה ונמצא רשימה של בעלי מקצוע. סביר להניח שאלה שמופיעים ראשונים הם הטובים ביותר, לכן אין טעם שתבזבזו זמן ותחפשו מקצוענים במאה עמודים שונים..

למה בעצם חשוב כל כך להקפיד למצוא מתכנן מוסיקה מקצועי? הרי אתם יכולים בעצמכם להכין פלייליסט עם שירים שאתם אוהבים, ולנגן אותו במשך האירוע כולו. למעשה, אתם מכירים שירים התואמים לסגנון המוסיקה שאתם אוהבים. אבל לצערכם, באירוע לא כולם יאהבו את אותה המוסיקה שאתם אוהבים ולא בטוח שהמוסיקה תתאים בכלל לאירוע. מה זאת אומרת? נניח ואני אוהבת לשמוע בזמני הפנוי רוק, אני אביא לאירוע פלייליסט עם שירים בסגנון גראנג'. הבעיה היא שהמוסיקה הזו כלל לא מתאימה לאירוע. למרות שאנחנו מתחברים לסגנון מסוים, אנחנו יכולים להבין כי הוא אינו מתאים לכל אירוע. לכן, אנחנו צריכים לעבוד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום.

נניח ואנחנו מתכננים אירוע, חיפשנו בגוגל מוסיקה לאירועים בצפון ומצאנו מספר בעלי מקצוע. אחרי שנכנסו לאתרים שלהם והתרשמנו, סיננו חלק והכנו רשימה סופית. אחרי שיחה קצרה עם בעלי  המקצוע, רובם ינסו לסגור אתכם עסקה. פה אתם יכולים לטעות וליפול. חשוב שתקבעו פגישה עם כל בעל מקצוע שאתם שוקלים לעבוד עימו. יכול להיות שתגלו כי בעל המקצוע שסגרתם איתו עסקה הוא בכלל משמיע סגנונות מוסיקה שאתם לא מתחברים אליהם. למרות שאתם צריכים להתאים את המוסיקה לאירוע, חשוב שתהיה מוסיקה שתאהבו ושתתחברו אליה. למרות שצריך להתחשב באורחים, אל תוותרו על הטעם האישי שלכם.

אחרי שמצאתם מספר בעלי מקצוע המספקים שרותי מוסיקה בחיפה, תפגשו איתם ותבררו לעומק. תבדקו לגבי מחירים ושירים. אל תתפשרו על פחות ממעולה.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161496 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204817 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205289 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205294 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195939 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193573 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193526 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193807 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica