חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים בנושא של ניהול תיקים

מאת: שלום כהןשוק ההון14/08/2013738 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאנשים רבים יש כספים שנמצאים בקרנות שונות שרשומות על שמם. קרנות פנסיה, קרנות השתלמות ועוד. יש אנשים שיש להם כסף רב שנמצא בחשבונות הבנקים השונים. כל אחד רוצה שהיה לו תשואה טובה על הכסף שלו. אחת הדרכים הטובות והמקובלות היא לתת לחברת השקעות מקצועית לנהל את הכסף.

צריך לבחור חברת השקעות טובה

צריך לבחור חברת השקעות שיודעת לנהל כספי לקוחות. חברה שיש לה ניסיון רב בכל הנושא של ניהול תיקים של לקוחות בהיקפים גדולים.חברה כזאת היא בעלת איתנות פיננסית. חלק משמעותי מהרווחים שלה היא משקיעה במחלקות מחקר שונות. היא מעסיקה מומחים כלכליים מהשורה הראשונה. יש לה אנליסטים שונים שיודעים לתת הערכות נכונות בזמן אמת. מעל לכל יש לה יועצים מנוסים ומנהלים מוכשרים. מהעילית שיש בשוק.

צריך לבחור חברה על סמך ביצועים

צריך לבחור חברה שלאורך שנים מראה ביצועים טובים בתחום. יש סקרים שנתיים שמודדים את הביצועים של החברות. המדידה היא על אחוז הרווח שמצליחה חברת ההשקעות להשיג.צריך לבחור גם יועץ טוב שמולו שיעבד הלקוח. יועץ שיש ללקוח כימיה טובה עימו. כימיה טובה ואמון הדדי הוא בסיס הכרחי לעבודה משותפת בתחום הזה.

צריך לעבוד מול היועץ בצורה שיטתית

למעשה כל התהליך של התחלת עבודה מול יועץ בית ההשקעות אינה מסובכת. הכספים אינם מועברים מחשבון הבנק . יועץ ההשקעות עוסק בכל הנושא של ניהול תיקים של לקוחות בצורה יומיומית ובשגרה. הוא מחתים את הלקוח על ייפוי כוח. הלקוח מאפשר לו לעשות פעולות קניה ומכירה של ניירות ערך, אגרות חוב ושאר מוצרים פיננסיים שיש בשוק. המשקיע הוא המחליט הסופי על הרכב התיק שנקנה. בדרך כלל ממליצים היועצים על פיזור סיכונים בהשקעות בצורה של חלוקה של סוגי השקעות שונות. סולידיות יותר וסולידיות פחות. במידה והלקוח ירצה להסתכן יותר בהשקעות שלו אזי הוא יאמר זאת ליועץ. היועצים גם ממליצים להשקיע את הכספים לטווח ארוך. כך יהיה אפשר למדוד את הביצועים בצורה הטובה ביותר.

צריך להיות בקשר קבוע עם יועץ ההשקעות

חברת ההשקעות מפרסמת כל העת מאמרים שונים בנושאים פיננסיים שונים. המאמרים מתפרסים באתר החברה כל העת. צריך לעקוב אחר הפרסומים הללו ולקרוא אותם. החומר הוא חומר שמתפרסם באתר החברה באינטרנט וטוב לקרוא אותו כדי להיות בעניינים. מנהלי חברת ההשקעות מעוניינים להצליח בעבודתם. לכן הם ישאפו לכך שכל הנושא של ניהול תיקים של הלקוחות ייעשה בצורה טובה ומעולה. הם יקימו כל העת ישיבות על בסיס יומי, שבועי, חודשי ואחר.בישיבות ידונו כל העת בהתפתחויות השונות במקרו של הכלכלה וגם במיקרו של חברות וגופים שונים. על בסיס המידע שזורם לישיבות יוחלט כל העת על השינויים שייעשו בתיק ההשקעות. הכול כדי להגדיל עד כמה שניתן את התשואה.

צריך להשקיע את הכסף בתבונה.

צריך לזכור שהכלכלה לא תמיד נצפית. אין כאן כללים מדויקים. לעיתים יש אירוע שיכול לזעזע את השוק. לכן צריך לנהוג משנה זהירות בכספי האנשים. כספים שנחסכו בעמל רב ולאורך שנים. צריך להשקיע בתבונה. לא תמיד כדאי להשקיע במניות של חברות ספקולטיביות כדי להרוויח כסף גדול. לעיתים כדאי להשקיע בצורה סולידית כדי לקבל תשואה קטנה יחסית אבל מובטחת.

 



תגיות המאמר: ניהול תיקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20920 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20991 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191080 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191378 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191119 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191426 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195815 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213978 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193450 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193236 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910444 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192990 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182834 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181745 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica