חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים

מאת: IronDesign90210בית חכם18/08/2013930 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים יכולים להציל חיים כאשר שמים אותם על חלונות, במיוחד בקומות הגבוהות. אך למעשה זהו אינו השימוש היחידי של סורגים. שימוש נוסף של סורגים הוא מניעת פריצות והפיכת המשימה של הפורצים והשודדים להכנס אלינו הבייתה לקשה יותר ולנעימה פחות. אך בחזרה לסיבה הראשונה שהועלתה במאמר זה: סורגים יכולים להציל חיים. אין ספק כי כאשר מתקינים סורגים על חלונות יכולים למנוע מקרה אסון בו אחד הילדים יכול בטעות לשבת על שפת החלון וליפול למטה. כאשר אנחנו מתקינים סורגים בעלי פרופיל בלגי על החלונות וכאשר אנחנו מתקינים סורגים ומעקות בטיחות על המרפסת אנחנו עוזרים למנוע מקרה אסון בבית ואנחנו שומרים על בטיחות ילדינו.

סורגים כאמור לעיל עוזרים למנוע פריצות. לא מעט פריצות מתרחשות כאשר הגנב או הפורץ נכנסים אל ביתנו דרך החלון. כאשר יש סורגים על החלון, ובפרט אם הם סורגים צפופים הדבר מקשה על הפורצים להכנס פנימה. אין זה אומר כי הם אינם יכולים להכנס אל הבית כאשר יש בו סורגים אך אין ספק כי הדבר מסובך יותר ויכול להיות כי הם יעדיפו להסתלק להם לדרכם אם הם סבורים כי התמורה שלהם אינה שווה את המאמץ. כמובן שסורגים הם אינם אמצעי ההגנה היחיד שאנו יכולים להשתמש בו בבית שלנו. אנו יכולים גם להתקין אזעקה, להביא כלב שמירה או כלב מאיים, להתקין מצלמות, להתקין דלת פלדה שקשה לפרוץ אותה וכן הלאה.

סורגים של Iron Design הם ללא ספק שימושיים מאוד וגם חשובים מאוד בשמירה על הבטיחות בבית ובהרתעת פורצים מלהכנס לבית. עם זאת, אין זה אומר כי הם צריכים לכער את המראה של הבית ולפגוע בחזית שלו. ניתן לקנות סורגים מעוצבים שנראים נהדר ואינם פוגעים כלל וכלל במראה החיצוני של הבית שלו. בחנויות שונות תוכלו להתרשם ממגוון גדול של עיצובים עבור סורגים.

 



תגיות המאמר: פרופיל בלגי, סורגים, סורג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Iron Design - http://www.xn--5dbchaiqqdly5i.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת IronDesign90210

מאת: IronDesign90210שיפוצים08/10/131088 צפיות
קניית חדרי שמש הקנייה שתעשה חייבת להתאים לצרכייך. הצרכים של הקונים השונים - משתנים, אך ישנם קווים מנחים המדגימים כיצד לרכוש חדר זה בצורה נכונה. ראשית כל, בצע סקר שוק באינטרנט עבור חדר השמש הרצוי לך. את המשימה הזו יש לעשות לאחר שלקחת מידות עבור חדר השמש ואתה יודע מה יהיה שימושו של החדר. לאחר מכן, יהיה עלייך להתייעץ עם כל מיני גורמים – מלקם מקצועיים וחלקם – לשם ההתרשמות. לבסוף, יהיה כדאי גם לעיין בחומר כתוב אודות חדרי שמש על מנת להפיק את מרב הידע הדרוש לך על מנת להתקין חדר מדרגות זה בצורה נכונה.

מאת: IronDesign90210ריהוט 10/09/13765 צפיות
במאמר זה נציג עבורך, בעל בית יקר, כיצד יש לבחור מעקות לביתך. מדובר – לרוב במשקי בית פרטיים, שכן במשקי בית המבוססים על דגירה בבית משותף – המעקות לא ניתנים לשיקול דעתם של בעלי הבתים, ותלויים בנהלי חזות הבניין. ניתן לשנות זאת – אך מדובר בתהליך ביורטקרטי קשה מול העירייה, המצריך גם את הסכמת כל השכנים בבניין.

מאת: IronDesign90210אבטחת הבית29/08/131087 צפיות
גדרות חשמליות הופכים להיות מבוקשים יותר ויותר הן במגזר התעשייתי והן במגז הפרטי. משפחות רבות כמו גם בעלי עסקים מבקשים להגן על הקניין שלהם באמצעות גדרות חשמליות.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181655 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica