חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גדרות חשמליות

מאת: IronDesign90210אבטחת הבית29/08/20131087 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גדרות חשמליות הופכים להיות מבוקשים יותר ויותר הן במגזר התעשייתי והן במגז הפרטי. משפחות רבות כמו גם בעלי עסקים מבקשים להגן על הקניין שלהם באמצעות גדרות חשמליות.

פעם, בתקופות קדומות, גדרות הספיקו לנו בכדי לסמל את הטריטוריה שלנו. אנשים ראו גדרות והבינו ש"עד כאן"! זהו, מכאן אסור להתקרב, אסור לגעת, אפילו לא מנומס להביט כי מעבר לגדר - שם נמצאת הטריטוריה של מישהו אחר. כיום, בעידן שבו האלימות גוברת, עשרות ואף מאוד פריצות לבתים, בתי עסק ומכוניות מדוחחות מידי יום, אנשים מבקשים לעצמם הגנה בצורה יותר רדיקלית ובין היתר, באמצעותגדרות חשמליות.

ישנן מקומות עבודה, מפעלים תעשייתיים לימיניהם אשר חברות הביטוח מחייבות את בעלי העסק לשמור עליו באמצעות גדרות חשמליות וגגונים וחדרי שמש.. גדרות חשמליות הם שומרים על מחתמים מסוכנים לא רק מפני פריצה אלא גדרות חשמליות שומרים על שטחים מסוכנים מפני חדירה אשר יכולה להוביל לפציעה (כגון אתר פסולת כימית, שטח אווירי מסוכן ועוד). גדרות חשמליות מוכרים לנו בעיקר מסדרות וסרטים על בתי כלא אבל גדרות חשמליות הם גם פיתרון יותר ויותר מבוקש עבור - מפעלים, משקים פרטיים, וילות, בתים של ידוענים, בתים של פוליטיקאים ושגרירים ועוד.

היתרון של גדרות חשמליות הן יתרונות עצומים. גדרות חשמליות מספקות מקסימום ביטחון ללא צורך בכ"א. במקום להחזיק צי של מאבטחים, גדרות חשמליות פותרות את הבעיה באופן אפקטיבי. גדרות חשמלייות משלבות ביטחון עם טכנולוגיה / קידמה וזה שילוב מנצח.

גדרות חשמליות דורשות משאבים רבים בשלב התכנון, ישנן הרבה החלטותלקבל ואף אישורים ופרוצדורות, גדרות חשמליות הן השקעה יקרה והשקעה שצריך לטפח לאורך הזמן אך מדובר בהשקעה משתלמת מאחר ומי שבוחר באופציה של גדרות חשמליותם - יש לו הרבה על מה לשמור.

בין אם מדובר בבית פרטי ובו חפצים יקרי ערך ובין אם מדובר במפעל או חברה בה יש ציוד או מידע יקרי ערך, גדרות חשמלייות הן הוצאה זעירה לעומת הרכוש עליה הן שומרות.

ישנן חברות המתמחות בבנייה ותחזוקה של גדרות חשמליות. אם בחרתם באופציה של גדרות חשמליים להגנה על הבית ו/או על המשק או המפעל שלכם, אל תתפתו לפנות לסתם גורם המגדיר את עצמו כגורם מקצועי. תבררו בקרב חברים וקולגות לגבי חברות רציניות המתמחות בבנייה ואחזקה של גדרות חשמליות. גדרות חשמליות יכולות להיות מסוכנות עבור בני הבית וצוות העובדים אם לא עוברים תדרוך כראוי ואם לא משתמשים בהן כראוי. שימוש לא נכון בגדרות חשמליות יכול אף להוביל לאסון ולכן חשוב לפנות אך ורק לבני מקצוע בעלי ידע וניסיון..

מומלץ להתייעץ עם גורמי ביטחון (שוטרים, מאבטחים אזרחיים וכו'), כל אחד שמבין בביטחון ויכול לתת לכם מעט אינסייטס ולהפנות אתכם למומחים בתחום של גדרות חשמליים.


 



תגיות המאמר: גדרות חשמליות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Iron Design - http://www.xn--5dbchaiqqdly5i.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת IronDesign90210

מאת: IronDesign90210שיפוצים08/10/131088 צפיות
קניית חדרי שמש הקנייה שתעשה חייבת להתאים לצרכייך. הצרכים של הקונים השונים - משתנים, אך ישנם קווים מנחים המדגימים כיצד לרכוש חדר זה בצורה נכונה. ראשית כל, בצע סקר שוק באינטרנט עבור חדר השמש הרצוי לך. את המשימה הזו יש לעשות לאחר שלקחת מידות עבור חדר השמש ואתה יודע מה יהיה שימושו של החדר. לאחר מכן, יהיה עלייך להתייעץ עם כל מיני גורמים – מלקם מקצועיים וחלקם – לשם ההתרשמות. לבסוף, יהיה כדאי גם לעיין בחומר כתוב אודות חדרי שמש על מנת להפיק את מרב הידע הדרוש לך על מנת להתקין חדר מדרגות זה בצורה נכונה.

מאת: IronDesign90210ריהוט 10/09/13765 צפיות
במאמר זה נציג עבורך, בעל בית יקר, כיצד יש לבחור מעקות לביתך. מדובר – לרוב במשקי בית פרטיים, שכן במשקי בית המבוססים על דגירה בבית משותף – המעקות לא ניתנים לשיקול דעתם של בעלי הבתים, ותלויים בנהלי חזות הבניין. ניתן לשנות זאת – אך מדובר בתהליך ביורטקרטי קשה מול העירייה, המצריך גם את הסכמת כל השכנים בבניין.

מאת: IronDesign90210בית חכם18/08/13931 צפיות
סורגים יכולים להציל חיים כאשר שמים אותם על חלונות, במיוחד בקומות הגבוהות. אך למעשה זהו אינו השימוש היחידי של סורגים. שימוש נוסף של סורגים הוא מניעת פריצות והפיכת המשימה של הפורצים והשודדים להכנס אלינו הבייתה לקשה יותר ולנעימה פחות. אך בחזרה לסיבה הראשונה שהועלתה במאמר זה: סורגים יכולים להציל חיים. אין ספק כי כאשר מתקינים סורגים על חלונות יכולים למנוע מקרה אסון בו אחד הילדים יכול בטעות לשבת על שפת החלון וליפול למטה. כאשר אנחנו מתקינים סורגים בעלי פרופיל בלגי על החלונות וכאשר אנחנו מתקינים סורגים

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201188 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191964 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181795 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181443 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica