חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה משותף בין קורס טיפול זוגי לבין קורס למטפלים משפחתיים



קורס טיפול זוגי יכול להיות המשך של לימודים בתחום פסיכולוגיה או סוציולוגיה. גם לימודי טיפול משפחתי מהווים תחום העשרה מקצועי עבור בוגרי לימודי פסיכולוגיה וסוציולוגיה. שני הקורסים מהווים את הנישות הפופולאריות ביותר בתחום לימודי פסיכותרפיה ובמידה ומעוניינים, ניתן להתמקד במהלך הקורס בהדרכת הורים, בהדרכת זוגות או בהדרכת משפחות. קיימת גם תוכנית לימודים המשלבת בין שני הקורסים והיא המקיפה ביותר בתחום. משך הלימודים בתוכנית זו היא כשנתיים והיא מכשירה את המטפלים המשפחתיים תוך הכרות עם הכלים המקצועיים בתחומי ההנחיה השונים.


ממה מורכבים לימודים אלה


קורס טיפול זוגי וגם לימודי טיפול משפחתי כוללים שלושה היבטים: הקניית הידע  בגישות שונות הקיימות בתחום הטיפול המשפחתי והקניית המיומנות להדרכת הורים ובני הזוג על פי תפיסות עולם טיפוליות שונות. באמצעות כלים הנלמדים במהלך לימודים אלה, יהיה בידי המטפל הידע המעמיק ביותר ליישום שיפור החיים הזוגיים ושל חיי המשפחה. כבוד  הדדי, עידוד לבצע שינויים בחיים, פיתוח חשיבה משפחתית יצירתית, עקרונות חינוכיים עבור ההורים, עקרונות לשיפור היחסים במשפחה ושיטות ההוראה הייחודיות להורים, כלולים במסגרת לימודים אלה.


למי מיועדים לימודים אלה


קורס טיפול זוגי  מיועד עבור מטפלים שמעוניינים להרחיב את תחום הפעילות המקצועית שלהם. כמו כן, קורס לימודי טיפול משפחתי מיועד גם עבור מטפלים בעלי גישה מערכתית חברתית ועבור מי שמאמין בחופש הבחירה של האדם ובאחריותו על חייו ועל אושרו. תוכנית לימודים בשני הקורסים נבנתה עבור מי שמעוניין לרכוש את הכלים היישומיים ואת הידע העיוני המעמיק יחד עם ההתנסות הפרקטית בתחום הטיפולי ועבור מי שמעוניין לסייע לאלפי בני הזוג ומשפחות לשפר באופן ניכר את חייהם. אם אתם נמנים עם מי שמאמין בכוח השינוי ואתם בעלי גישה חיובית לחיים, לימודים אלה מיועדים עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181865 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181733 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182806 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172182 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175579 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171748 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213998 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204849 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181741 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181660 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181531 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica