חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי מתוק

מאת: ספיר ספיראירועים עסקיים24/08/20131172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רציתי לפתוח קייטרינג חלבי שיציע קינוחים. עמדות מתוקים בלבד או רק את הקינוחים עבור קייטרינג חלבי שמגיש את האוכל ואינו רוצה לעסוק בקינוחים. אני אוהב את האפייה, ואוהב את המתוק ורציתי להיכנס לשוק רק מהצד המתוק. לא קייטרינג חלבי שאחראי על אירוע בשלמותו או אירוע קטן שמוגשים בו רק דברי מתיקה, כגון מסיבות ימי הולדת מושקעות.

כאשר בחנתי את השוק מצאתי שיש ביקוש לא קטן לאירועים בהם הדרישה מוגבלת למתוק ואז באמת יש צורך דווקא בעסק שהוא קייטרינג חלבי מכיוון והמתוקים הם תמיד חלביים. כל קינוח שאינו כזה הוא פשרה בשל האוכל האחר המוגש על ידי הקייטרינג.

הקמתי קייטרינג חלבי שהתבסס על הכנת קינוחים. עמדות לקינוחים, מאפים מתוקים, דוכני גלידה, פנקייק, קרפים, עוגות בהזמנה. אפילו חברנו עם מעצבת בבצק סוכר לצורך הזמנות עוגות מיוחדות ופיתחנו לעצמנו סוגים שונים של העמדת דוכנים לילדים בהם גם הילדים קבלו הזדמנות לקחת חלק בהפעלת העמדות. התחלנו ליצור הפעלות יחד עם האוכל, ושילבנו קייטרינג חלבי והפעלה לילדים. באירועים מסוימים קייטרינג חלבי מתוק שימש קייטרינג חלבי גרידא ובאירועים אחרים, בעיקר עבור אירועי ילדים, שימש קייטרינג חלבי מתוק שילוב של הפעלה ושירות אספקת מזון.

במשך הזמן הוספנו לתפריט מאכלים נוספים, בדרך כלל באמת מאכלים מתוקים או בגוון מתוק, אך לאחרונה הוספנו גם נשנושים מלוחים של פתיחה. עדיין לא שילבנו מנות עיקריות לתפריט. אנחנו לא ממש ששים להיכנס לעניין. יש לנו קייטרינג חלבי נחמד שמאוד עסוק בנישה שלו, אנחנו יודעים להחזיק אירועים בסדרי גודל מסוימים, ועבור קהלים מאוד מכוונים. אנחנו יודעים לפתוח את האירועים ויודעים לתחזק אותם, ויודעים לשמור אותם מתוקים לכל אורכם. אנחנו יודעים להפעיל את הילדים ויודעים להפתיע את מי שצריך להפתיע בזמן הנכון תוך כדי האירוע.

ולמרות הפיתוי לגדול ולצמוח, להתרחב ולהתפרס, חשבנו שטוב לנו בתוך המסגרת שלנו ובתוך מה שאנחנו אוהבים כל כך לעשות, עם האנשים הקרובים לנו והצוות המיומן שלנו, כשכולנו מתפקדים כמשפחה חמה ונהנים מעמל כפינו ומרעיונותינו, ומשכללים את הקיים ולא מתפרשים אל מעבר לאופק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר ספיר

מאת: ספיר ספיראירועים וחתונות – כללי11/05/14971 צפיות
קייטרינג חלבי בכל הארץ נותן לכם את השירות ואת האוכל הטוב ביותר בייחוד כיום עם הביקוש הגודל לאוכל חלבי גורמה איכותי טרי וטעים .

מאת: ספיר ספירקייטרינג11/05/14872 צפיות
חברות שמנוסות בהכנת אוכל של קייטרינג חלבי ידעו להכין ולקבל כל בקשה שלכם גם היא הא מיוחדת וקשה במיוחד והאמת זה סוג של סינון ראשוני לקבלת החלטה טובה ביותר .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי29/03/141005 צפיות
אזור השרון ידוע בביקוש הגדול לחברות קייטרינג חלבי ולכן הרבה מאוד מחברות קייטרינג חלבי מכוונות את מאמציהם לכיוון אזור השרון מה שמבטיח אוכל חלבי איכותי עם תחרות בריאה .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון29/03/141144 צפיות
ברצונכם אירוע קצת יותר מפתיע ? הפתרון חברת קייטרינג חלבי לשבת חתן שתעניק תחושה של עוד באירוע .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי04/12/131146 צפיות
מנות של קייטרינג חלבי מתאימות לכל בילוי כזה אפילו שאתם לא חושבים שמתאים לכם ככה אפילו לסוג של בילוי .

מאת: ספיר ספירקייטרינג27/11/13958 צפיות
רעיון של הקמת קייטרינג חלבי כעסק משפחתי זהו רעיון טוב למדי בייחוד אם אתם כמשפחה מסתדרים ביחד .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון27/11/131271 צפיות
לבחון הקמת עסק של קייטרינג חלבי לכאילו שיודעים את המטבח וגם את העולם העסקי זהו רעיון טוב עבורם רק יש לקחת בחשבון את ההקרבה בפתיחת עסק משלכם .

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213813 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195973 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171832 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161997 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162418 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica