חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תבנו את הפרגולה המושלמת

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בוחרים להציב פרגולה בחצר ביתם. רובכם הקוראים את המאמר הזה ברגעים אלו, בוודאי יכולים להבין את הסיבה.

הפרגולות הפכו מאוד נפוצות בקרבנו כיוון שהן מספקות לנו צל בימי הקיץ החמים ומחסה בימי החורף. אך הפרגולה אינה עובדת לבדה. הפרגולה שלנו זקוקה לגג ולחיפוי הולם אשר יענו לנו על הצרכים שלנו.

הגג של הפרגולה נקרא קירוי. ישנם סוגים שונים של קירויים והצללות לפרגולה. מלבד עניין הפרקטיקה והכסף (אי אפשר לברוח מזה) קחו בחשבון גם את המראה של הפרגולה עם הקירוי בכדי לוודא שתקבלו מראה כללי יפה ואסתטי.

תוכלו להתלבט בין קירוי במבוק, קירוי שינגלס, סרגלי הצללה ועוד רבים וטובים. מעליהם יבוא חיפוי סנטף אשר עשוי מחומר הנקרא פוליקרבונט ומאפשר גימור יפה לגג הפרגולה.

בניית פרגולה היא לא קשה אך בהחלט דורשת מעורבות של איש מקצוע.

ואיך אפשר להתעלם מהשימוש בדק מעץ טבעי אשר משדרג כל פרגולה והופך אותה למלכותית?

אוהבי העץ הבלתי מעורערים שלנו, יבינו שאין פרגולה בלי דק. 
בניית דקים היא פשוטה וכן יש אפשרות שבה אפשר "לעשות זאת בעצמך", אבל כמובן...אין כמו עבודה איכותית של אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים.

כאשר תיגשו לבנות דק תיווכחו לגלות שגם כאן קיימות אפשרויות בחירה נרחבות שבאמצעותן תוכלו לקלוע ישירות לטעם האישי שלכם.

קיים מגוון שלם של עצים המשמשים לבניית דקים, חלקם נחשבים איכותיים יותר וחלקם פחות, אך אל תתנו לזה לבלבל אתכם. למשל, עץ האורן, אשר משמש לבניית דקים (ואפילו טוב בכך) נחשב לעץ פחות איכותי. זאת מהסיבה הפשוטה שהוא נחשב לעץ זול מעצם היותו נפוץ מאוד ולא נדיר. האמת היא, שעץ האורן הוא נוח מאוד לעיבוד ונגרים רבים בוחרים לעבוד עימו בשל תכונותיו.

מלבד דק אורן (האורן ה"סטנדרטי" מכונה אורן פיני מחוטא) תוכלו לבחור בדק קרוליינה, שהוא למעשה דק אורן מסוג קרוליינה ומיובא מארה"ב ולא מאירופה.

כמו כן, אולי תמצאו את עצמכם בוחרים בדק איפאה, אשר מיוצר מעץ האיפאה המיובא מיערות הגשם בברזיל. דק איפאה נחשב לדק איכותי במיוחד בשל תכונותיו להיות עמיד בתנאי אקלים קיצוניים (חום וקור) וכן הוא בעל מראה יוקרתי יותר ופחות פראי מרוב הסוגים האחרים.

אלו הם שלושת הסוגים העיקריים המשמשים לבניית דקים בישראל. כמובן שתוכלו למצוא סוגים נוספים אשר יעשו עבורכם שירות נאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היי אני איילה כהן כותבת מאמרים רבים באתר מנגרים ובאתר מתקנים . מטרת המאמרים היא לסייע לכם לבחור את סוג העץ ולדעת את השימוש שניתן לעשות בו בעיצוב הבית והגינה, כמו כן אני כותבת מאמרים שמטרתם לסייע על שמירה על הבית כמו חדש גם לאחר שנים.

מקווה שעזרתי לכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איילה כהן

מאת: איילה כהןעיצוב25/12/131200 צפיות
כיום ניתן לבנות דברים רבים מעץ אחד מהדברים הוא חדר שינה איכותי מעץ מלא

מאת: איילה כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/13852 צפיות
כיום הולכת וגוברת המודעות לחיפויי עץ, במאמרזה הדגשתי את היתרונות של חיפוי עץ והבאתי את ניסיוני לקוראים.

מאת: איילה כהןניקיון25/12/13941 צפיות
במאמר זה נפרט על סוגי הפוליש הרבים שניתן למצוא היום בשוק. ועל חברות ניקיון איכותיות. מקווים שעזרנו:)

מאת: איילה כהןניקיון23/12/13991 צפיות
במאמר זה הבאנו המלצות כיצד להפוך את פעולת ניקיון החדר לפשוטה ע"י סדר וארגון מינימלי .

מאת: איילה כהןעיצוב גינות19/12/131158 צפיות
כיום ניתן למצוא בשוק מגוון סוגים של עצים שמהם ניתן לבנות פרגולה, אנו היו ריכזנו את האיכויות של בניית פרגולה מאדני רכבת. מאמר זה עוזר בהסברה על העץ ומרחיב את הידע של הקורא

מאת: איילה כהןעיצוב פנים17/12/13921 צפיות
כיום המודעות לבנייה ירוקה הולכת וגוברת אחד מסוגי הבנייה הנפוצים ביותר היא בנייה מעץ. רבים החלו לבנות את בתיהם מעץ, או לחלופין את הרצפה בבית ושאר הרהיטים.

מאת: איילה כהןניקיון24/11/13896 צפיות
פוליש הפך למשהו קבוע והכרחי בביתנו, במהלך השנים התרגלנו שרצפות ביתנו תמיד מבריקות. פוליש הוא איננו תחליף לניקיון הבית, אך הוא מתחזק את הרצפות ומנעים את הבית לאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222810 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223119 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211591 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211566 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica