חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע אתם חייבים ביטוח לאופנוע שלכם

מאת: גיל שושיביטוח רכב02/09/2013958 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם עלויות הדלק שרק הולכות ומאמירות בשנים האחרונות, עם הפקקים שרק הולכים וגדלים אין ספק כי הפתרון הכי נכון עבורכם הוא לרכוש לעצמכם קטנוע או אופנוע. יחד עם זאת לפני שאתם רוכשים לעצמכם כלי מפנק וחדש כדאי מאוד שתכירו את כול המשמעויות של ביטוח אופנוע ובמה הוא שונה מביטוח רכב רגיל ומוכר.

ביטוח אופנוע הוא קודם כול ביטוח רכב על כול המשתמע מכך

לפני כול דבר אחר ביטוח אופנוע הוא ביטוח רכב ובנוי בדיוק באותה צורה. שלוש שכבות הגנה שמספקות לכם הגנה היקפית החל כיסוי נזקי גוף באמצעות שכבת ביטוח החובה. נזקי צד שלישי באמצעות הרכיב שמוכר בתור ביטוח צד ג וכמובן ביטוח מקיף שמכסה את הנזקים שעשויים להיגרם לאופנוע שלכם בשעה של פגיעה פיזית. כול השוני בין הביטוחים מתבטא בעלויות של הביטוח אל מול השווי של האופנוע עצמו.

ביטוח אופנוע התמחות אמיתית שאין לכול סוכן ביטוח

ישנם סוכני ביטוח שיודעים לספק פתרון מצוין כשמדובר על ביטוח רכב רגיל אבל אם תספרו את כמות סוכני הביטוח שיודעים לספק פתרונות ביטוחיים גם לרוכבי אופנוע תגלו כי מדובר על מספר הרבה יותר קטן. אין מה לעשות מדובר על התמחות אמיתית שרק חלק קטן מסוכני הביטוח עשו אותה. מכיוון שמדובר על תחום שבו ישנם הרבה יותר מגבלות ותקנות נלוות נדרשת הבנה אמיתית על מנת שהסוכן יוכל לספק לרוכב את הביטוח הנכון ביותר. עניין של השתתפות עצמית שונה וגם עלויות ממש גבוהות כשמדובר על רכיב הביטוח המקיף. אנחנו  ממליצים לכם בחום רב לשאול את סוכן הביטוח שלכם אם יש לו באמת את הניסיון המתאים לפני שאתם עושים אצלו ביטוח לאופנוע החדש והיקר שרכשתם לעצמכם.

איך באה לידי ביטוי פוליסת הביטוח של רוכב אופנוע ממוצע

אם בוחנים מעט יותר לעומק את השוני בין ביטוח רכב רגיל לבין ביטוח אופנוע תוכלו לגלות כי היא באה לידי ביטוי ביחס העלות שבין שוויו של הכלי לבין העלות של הביטוח עצמו. בין אם מדובר על ביטוח החובה וגם שכבת המקיף. כול תורת הביטוח מתבססת על חישוב של סיכונים. ואין מה לעשות אופנועים הרבה יותר פגיעים. אתם עשויים לראות לא מעט קטנועים ששווים ממש נמוך ועדיין משלמים הרבה מאוד כסף בעבור ביטוח החובה שלהם

כמה מילים לגבי רכיב ההשתתפות העצמית והשוני שלו אל מול רכבים רגילים

להשתתפות העצמית יש חשיבות גבוהה במיוחד כשמדובר על אופנועים וקטנועים כי ישנה הבנה מצד חברות הביטוח כי ביטוחי חובה יקרים מידי גורמים ללא מעט רוכבים פשוט לוותר עליהם. מאידך הן חייבות להתייחס בכובד ראש לסיכונים שמביאים עימם האופנועים והפתרון המקובל הינו השתתפות עצמית יותר גבוהה מזאת הנהוגה בענף הרכב.

כמה מילים אחרונות לפני שסוגרים את המאמר

לסיכומו של מאמר רק נרצה להוסיף ולחדד את החשיבות הגבוהה לביטוח האופנוע שלכם. בתור רוכבים אתם חשופים להרבה מאוד סיכונים ובדיוק מסיבה זאת אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח אופנוע איכותי גם אם מדובר על הוצאה ממש גדולה

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131379 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138721 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131327 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131225 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134794 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131262 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131397 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica