חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי אול און פור וטיפולי עיבוי שפתיים

השתלות שיניים וטיפולים קוסמטיים הולכים יד ביד. אם בעבר בשביל השתלת שיניים היית צריך להרחיק עד בית חולים מסוים, כיום כל רופא שיניים שנחשב לרופא סביר ומעלה יכול להעניק לך את הטיפול. אותו דבר ניתן לטעון על מנתח פלסטי. אם בעבר אנשים היו צריכים להרחיק עד תל אביב כדי לקבוע תור לניתוח פלסטי, כיום הדבר כבר ממש לא כך ויש שפע של רופאים שיכולים להעניק את הטיפול הזה.


השתלה דנטלית או אול און פור?

הייחוד של תחום השתלת השיניים הוא שבכל יום עולה רעיון חדש, החל מהשתלת כל השיניים בתוך יום, דרך אפשרות בחירה בין השתלה דנטלית לבין גשר ועד שיטת השתלת השיניים אול און פור, שלמעשה גורמת לכל הגשר להתבסס על ארבעה שתלים בלבד. הבחירה בין כל השיטות הללו היא כמובן בחירה שתיעשה לאחר בדיקה מעמיקה של המטופל בין מספר גורמים, התייעצות עם רופאים ובחירה משותפת שתכלול את הסיכויים הטובים ביותר של השתלים להיקלט, חישוב העלות הממוצעת שאמור לעלות טיפול הרכבת שתלים לשיניים וראייה למרחק, שתחשב מה סיכוי השתלים להחזיק מעמד לאורך זמן. כמובן שלאחר ההשתלה יש לדאוג לטיפול אנטיביוטי על מנת למנוע, או לפחות להקל, תופעות לוואי שייגרמו כתוצאה מהשתלים.

מה זה טיפול אול און פור?

לאחר שבחרתם את הטיפול המבוקש זה הזמן להתחיל בו. לדוגמא, אחד מהטיפולים הנפוצים כאמור הוא "העמסה מיידית". אמנם ישנו סיכון שההשתלה המיידית תפעיל כוח על השתלים לפני שהספיקו לעבור אינטגרציה, אך כעקרון בין כה וכה לפני ביצוע ההשתלה תעברו התייעצות עם רופא כך שהדבר אמור להימנע. ביצוע השתלות שיניים ביום אחד יתאים בעיקר במצב שבו מדובר בשן קדמית שנעקרה לאחרונה, מאחר וכוחות הלעיסה המופעלים באזור זה קטנים יותר. כמובן שמבחינה אסתטית, טיפול זה הוא היעיל ביותר. מן הסתם, הנתון החשוב ביותר בתהליך שאותו יש לברר לפני תחילת הטיפול, יותר מחישובי עלות ההשתלה, הוא מה סיכוי השתלים להיקלט ומה הסיכוי שהם יחזיקו לטווח רחוק, וכאן נכנס לתמונה הטיפול המתקדם ביותר, טיפול אול און פור. טיפול זה הינו חדשני ומתקדם יחסית, ובו משתמשים כשהמטופל נזקק להשתלת עצם או הרמת סינוס. במהלך הטיפול מכניסים את השתלים לקדמת הפה בה יש כמות מספקת של עצם. טיפול זה זכה לשמו מכיוון שעל ארבעה שתלים בלבד מורכב גשר אחד המסוגל להכיל עליו עד 12 שיניים.

טיפול עיבוי שפתיים

אך כפי שכבר צוין פרט לטיפולי שיניים אותם אנשים נוהגים לעשות, כך הם גם מתייחסים לטיפולים קוסמטיים, כמשהו שעליהם לעבור ואין סיבוך מיוחד כדי לעשות זאת. אחד מהטיפולים הללו הוא עיבוי שפתיים, אותו ניתן לעשות, כמו טיפולים רבים אחרים, באמצעות זריקה שמכניסה סיליקון לאזור השפתיים ומעבה אותן באופן משמעותי, כמובן כל אחת ועד כמה שהיא מעוניין לעבות ולמלא את השפתיים שלה. בסיליקון משתמשים לתחומים נוספים ברפואה כמו טיפול בחולי סוכרת, טיפולים במסגרת רפואת עיניים ועוד.

בוטוקס, בדיוק כמו הסיליקון של עיבוי שפתיים

אך אלו הם רק קמצוץ מהטיפולים הנפוצים היום בשוק. אין ספק שאם מדברים על הטיפול השכיח ביותר אז למרות חשיבותו הבריאותית טיפולי השתלות השיניים לא יופיעו שם וגם לא טיפול של עיבוי שפתיים. מה שכן יופיע הוא הזרקת בוטוקס למקומות שונים בגוף. הזריקה המפורסמת מכילה רעלן הנקרא בוטלינום טוקסין A, כשבעת זריקה לאזור המבוקש, הרעלן משתק באופן זמני את השריר על ידי חסימה כימית בחיבור בין העצב לשריר, הזרקה שנשמרת בדרך כלל בין שלושה לארבעה חודשים. החומר, בדיוק כמו הסיליקון אגב, אינו מסוכן לשימוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152696 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152161 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161779 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161617 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151780 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica