חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשה משפחתית עם כל הילדים - כיצד להתכונן אליה?

למרות שהקיץ אוטוטו נגמר, אנו עומדים בפתחה של עונת החגים, המביאה איתה לא מעט ימי חופש וגם הזדמנות לבלות בחלק המשפחה וליהנות מזמן איכות משותף. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית של כמה ימים עם הילדים, ורוצים לבלות בנעימים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתכונן אל החופשה הזו בצורה הנכונה, ובעיקר לבלות עם הילדים שלכם במסגרת חופשה משפחתית בלתי רגילה:

הכינו מסלול טיול מראש - אם אתם רוצים לשלב, במסגרת החופשה המשפחתית שלכם, גם טיולים רגליים, הכינו מסלולים מראש. באתר a-tzofit.co.il/tour תוכלו למצוא שפע של רעיונות נהדרים, מסלולים וגם אטרקציות, המתאימות לחופשה משפחתית ובהתאם ליעד שאליו אתם נוסעים. מכיוון שמדובר בחופשה עם ילדים, מומלץ להתכונן אליה מראש ולהשאיר את הספונטניות בבית.

התאימו את החופשה לגילאי הילדים שלכם - חופשה משפחתית עם בני נוער שונה מחופשה משפחתית עם ילדים קטנטנים וגם עם תינוקות. ולכן, כדי שתוכלו ליהנות ממנה, וגם כדי שהילדים שלכם יבלו בנעימים, הקפידו להתאים את סוג החופשה שלכם לגילאי הילדים. שלבו אטרקציות המתאימות לגיל שלהם, בחרו מקום לינה שמספק את כל השירותים והמתקנים הנדרשים (ובמיוחד אם אתם מגיעים עם תינוק) וגם הקפידו לבחור ביעד שאיננו רחוק מדי, או שלבו עצירות בדרך (כדי שהילדים שלכם יעברו את הנסיעה בשלום).

בחרו אטרקציות בהתאם לעונה - תוכלו למצוא באתר של צופית אטרקציות רבות, שאותן תוכלו לשלב במהלך החופשה שלכם עם הילדים. אם אתם יוצאים אל החופשה בעונות המעבר, כמו האביב או הסתיו, חפשו אטרקציות שמתאימות לתקופה זו, אך קחו גם בחשבון שעשוי להיות קריר או גשום. הכינו לכם מראש רשימה של אטרקציות במקומות סגורים, במידה ומזג האוויר ישתנה ולא יאפשר לכם לבלות בחוץ.

בחרו מקום לינה קרוב אל האטרקציות ואל המסלולים שאתם מתכננים לשלב - אם אתם מעוניינים להתמקד בעיקר בגליל המערבי, במסגרת החופשה המשפחתית שלכם עם הילדים, חפשו מקום לינה באזור זה. אם אתם מעוניינים דווקא לבלות את החופשה באילת, חפשו מקום לינה בעיר, שיהיה באזור מרכזי ונגיש. סביר שלא תרצו לבזבז זמן רב מדי בנסיעות במהלך החופשה שלכם ולכן חשוב שמקום הלינה יהיה בקרבתם של מרבית האתרים שאתם מתכננים לבקר בהם.

הכינו תכנית חלופית - כשיוצאים לחופשה עם הילדים, ולא משנה בני כמה הם, חשוב להכין תכנית חלופית מראש. בין אם בשל השינויים במזג האוויר, שמצריכים גם שינוי בתכניות, ובין אם בשל כל סיבה אחרת שהיא, מומלץ להכין רשימה כזו שבה תוכלו להשתמש ב"שעת חירום".

שתפו את הילדים שלכם בתכנון החופשה - כדי שכולכם תוכלו ליהנות מהחופשה שלכם וכדי שגם הילדים שלכם ירגישו שהם תורמים לא מעט לכך, שתפו אותם בתכנון החופשה בין אם בבחירת מקומות הבילוי והאטרקציות שאותן תשלבו בחופשה שלכם ואפילו בבחירת מקום הלינה. חפשו יחד איתם באתרי האינטרנט השונים את האפשרויות העומדות לרשותכם וגם נצלו את ההזדמנות לחשוף אותם אל אתרים מעניינים ואל ההיסטוריה שמאחוריהם.

לסיכום,

חופשה משפחתית עם כל המשפחה יכולה להיות חוויה בלתי רגילה. אתרי האינטרנט השונים מספקים לכם מידע רב שיוכל לסייע לכם בתכנון הטיול ובתכנון החופשה וליהנות מבילוי נפלא. הקפידו לתכנן את החופשה מבעוד מועד וגם להכין תכנית חלופית, רק לכל מקרה. ככל שתקדימו לתכנן את החופשה, כך תוכלו לשלב בה כמה שיותר אפשרויות, ובעיקר כאלו שמתאימות לכם. אם אתם מתלבטים במה לבחור, התייעצו עם אנשים קרובים ובקשו מהם טיפים והמלצות לחופשה משפחתית על כל הילדים. אל תשכחו, כמובן, גם לקחת אתכם נעליים נוחות להליכה וכמובן גם קרם הגנה מפני השמש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144852 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144890 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148397 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196157 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172045 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171338 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161888 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162077 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica