חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך אלכוהול - כל מה שרציתם לדעת על קוניאק - זיו מנור - סדנאות אלכוהול | סדנת יין

מאת: זיו מנוריין ואלכוהול12/09/20132426 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

C O G N A C

כול קוניאק הוא ברנדי אך לא כול ברנדי הוא קוניאק ברנדי הינו יין מזוקק קוניאק הינו הברנדי האיכותי ביותר המגיע מחבל קוניאק שבצרפת

ארמניאק הינו הברנדי השני באיכותו המגיע מחבל ארמניאק שבצרפת


גילוי הברנדי החל ברעיון לזיקוק יין והתבצע אצל סוחרי ים הולנדיים שהחליטו לצמצם את נפח היינות שהם מעבירים באוניה, מהסיבה לחסוך מקום וכך לחסוך במסי הנמל שהיו צריכים לשלם. הרעיון היה לדלל את היין במים בזמן ההגעה לנמל היעד ולהחזירו למצב הצבירה הקודם שלו (יין).

עם הזמן החלו ההולנדים  לאהוב את היין "השרוף" ולכן קראו לו "ברנד- ויין"


האגדה השניה מספרת על אביר צרפתי שראה בחזיונו כי הוא נשרף פעמיים פעם אחד על רצח אישתו ופעם שניה על רצח מאהבה. כדי לחפר על עונשו הוא ירד למרתף היינות ושרף את היין פעמיים והשאירם בחביות. לאחר מספר שנים ירד אותו אביר למרתף , בדק את המשקה שבחביות וגילה משקה חזק בטעם ובצבע.מדוע   הקוניאק   יקר

  • על כול 6 חביות יין מיצרים חבית  אחת בלבד של קוניאק.
  • התיישנות בחביות עץ אלון לתקופה ממושכת.
  • תהליך ייצור מורכב  משימוש "בגוף" בלבד.
  • אזור מסויים בצרפת.
  • חוקי    הקוניאק מיוצר באזור קוניאק עשוי מהזנים : יוני בלאן, פול בלאנש וקולומבר זיקוק עד סוף מרץ במזקקת "אלמביק" זיקוק 8 שעות .

    מופעי חוויה באלכולוהול - ימי הולדת , מסיבת רווקות , ערבי חברה , ימי גיבוש

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    זיו מנור - מופעי חוויה באלכוהול ויין

    http//:www.zivmanor.co.il

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת זיו מנור

    מאת: זיו מנוריין ואלכוהול13/06/131124 צפיות
    עולם הבירה הוא רחב ומגוון ולבירה יש סגולות רפואיות רבות - המאמר הבא הוא דרכי הכנה, אנקדוטות על עולם הבירה ובירות מומלצות

    מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

    מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172755 צפיות
    אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

    מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142546 צפיות
    יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

    מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142912 צפיות
    אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

    מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144440 צפיות
    קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

    מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411799 צפיות
    ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

    מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148160 צפיות
    ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

    מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148477 צפיות
    השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica