חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה נקודות בנוגע לפנסיה שלכם

מאת: גיל שושיאימון לחינוך30/09/2013932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם אם אתם רק באמצע שונות השלושים שלכם כדאי שתכירו היטב את הפנסיה שלכם, מקור המחייה העיקרי שלכם מגיל 67 והלאה. לא מעט ישראלים לא באמת עשו זאת בשלב מוקדם ועם הגיעם לגיל 67 הם רק יכלו לגלות כי לא באמת ממתין להם סכום כספי נאה או לחילופין קצבת פנסיה ממש מספקת. במאמר הנוכחי נדבר איתכם ממש בקצרה על כמה סוגיות הנוגעות לפנסיה שלכם.

המודעות הגדולה בנוגע לפנסיה שלכם

בשנים האחרונות המודעות לנושאים הקשורים עם הפנסיה שלכם רק הלכה וגדלה ויש לכך סיבות ממש טובות. ליותר מידי ישראלים אין ממש פנסיה שווה, כמו כן לצערנו הרב כיום עומדים בפני מנהלי קרנות הפנסיה לא מעט אתגרים ממש גדולים כמו לדוגמא התארכות תוחלת החיים וההשפעה שלה על קרנות הפנסיה. את כול הנושאים האלו אתם יכולים למצוא במגוון האתרים הכלכליים ובכול העיתונים הגדולים. מומלץ בחום להציץ בהם מידי פעם גם אם אתם לא בדיוק מבינים בכלכלה.

האתגרים הגדולים של מנהלי הקרנות נכון להיום

נכון לימים אלו מתמודדים מנהלי קרנות הפנסיה עם כמה אתגרים ממש גדולים . הראשון כפי שכבר ציינו נוגע לכול ההשפעה האדירה של התארכות תוחלת החיים בעולם המערבי. עד לפני דור מרבית הגימלאים הלכו לעולמם קרוב לעשור אחרי שפרשו. היום לעומת זאת יותר ויותר אנשים ממשיכים לחיות הרבה מעבר לגיל שמונים. נקודה נוספת עימה מתמודדים מנהלי קרנות הפנסיה נוגעת לתשואות שהם מציגים לאור הריבית הנמוכה בשוק.

איך תבחרו לעצמכם קרן פנסיה מתאימה

עכשיו אתם וודאי שואלים איך לבחור קרן פנסיה מתאימה. לפני כול דבר אחר אתם חייבים יועץ צמוד שילווה אתכם בתהליך אבל מעבר לכך כדי שתכירו כמה נתונים. קודם כול העבר של הקרן, הוא יכול להיות העדות הטובה ביותר לאיכות הניהול שלה. בעיקר בכול הנוגע לתשואה שהיא מציגה לאורך השנים אבל גם נקודות כמו דמי הניהול שהיא גובה מכם

גם אחרי שהפכתם לעמיתים תמשיכו לעקוב אחריה

פנסיה היא עניין שחייבים להמשיך ולעקוב אחריו בעולם כלכלי כול כך דינמי מתרחשים כול הזמן שינויים והם מין הסתם משפיעים עד מאוד גם על הפנסיה האישית שלכם. אסור לכם לטמון את הראש כמו בת יענה ולהצדיק זאת בעובדה שאתם לא בעלי מקצוע. אנחנו ממליצים לכם בחום רב להמשיך ולעקוב אחרי כול מה שמתרחש בשוק הפנסיוני. בסופו של יום זה יעבוד רק לטובתכם האישית מין הסתם וכדאי שתזכרו זאת.

חשוב שתקבלו את הייעוץ הטוב שרק ניתן להשיג

לכול איש מקצוע יש את ההתמחות שלו וגם לתפור מוצר פנסיוני נכון זאת התמחות. האנשים שיודעים לעשות זאת הכי טוב שרק אפשר אילו הם סוכני הביטוח שלכם. המלצתנו החמה לכו ותתייעצו איתם , הם ימצאו לכם את המוצר הטוב ביותר, זה שיהלום בצורה מיטבית לצרכים האישיים שלכם. במהלך השנים הם גם יטרחו לידע אתכם בכול מה שקורה בשוק והאם כדאי לכם לשנות משהו בקרן הפנסיה שלכם

 



תגיות המאמר: פנסיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131377 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138718 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131325 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131222 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134791 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131260 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131392 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא אימון לחינוך

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193033 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153229 צפיות
Credit cards assist many people everywhere to achieve the goals of a particular lifestyle. Having a credit card can provide opportunity and allows for increased financial freedom. With that said, you should always make careful spending decisions with your card. This article has some effective advice to help consumers to do just that. Do not close any credit card accounts until you understand the impact it may have.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153046 צפיות
Reputation is something that make a skill to be sure you have because it helps with a career. There just aren't enough business owners who realize what it takes to manage their outside image effectively. These suggestions can help you to maximize your reputation. Be sure you're posting content that's positive about your brand so it will keep things fresh, so that any negative feedback slips in the search engine listings.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך11/02/153406 צפיות
There are so many factors to consider when it comes to building a mobile marketing strategy for your business that it's hard to know where to start. The ideas discussed below were selected to help you a great head start to becoming a successful mobile marketing technology.

מאת: מאיה ברשאימון לחינוך08/12/142241 צפיות
העצמת ילדים ונוער "אחד על אחד" אימון מנטלי - ילדים ונוער לדור חדש מאיה ברש העצמה ותרגול מנטלי עם ילדים ונוער ייצור דור חדש של אנשים חזקים בעלי ביטחון עצמי, מודעות, קבלה עצמית ואת האחר . יכולת הקשבה לעצמו לסביבה. ילדים שלומדים לקבל על עצמם אחריות ולא פועלים מתוך השלכה של רגשות ותגובות שהם מקבלים מהסביבה, לומדים לתקשר בשפה שונה. להיות פחות שיפוטיים ולשלוט בכעס, בכאב,בתסכול,בפגיעה. לומדים להתמודד עם פחד לחץ, דחייה חברתית, הורים, מורים וחברים. כן לכעס יש מקום וגם לכאב אבל "הדרך"

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143072 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאת: אילה פינקוייסאימון לחינוך11/09/143101 צפיות
מה הייתם אומרים אילו סיפרתי לכם שמנהיגים דגולים שנחרתו על דגלה של ההיסטוריה כמו אלברט איינשטיין , מהטמה גנדי, ואימא תרזה היו מנהיגים מופנמים? אנו טועים לחשוב כי המצליחים בסביבת העבודה הם אלו ש"מכים על השולחן" הקולניים, אולם מחקרים מראים כי המנהיגים השקטים המופנמים, דווקא הם אלו שהגיעו רחוק יותר מפני שהמטרה שלהם הינה לא לעמוד באור הזרקורים אלא להעלות רעיונות ולמצוא את ייחודה של החברה אליה הם שייכים. מסתבר כי אין קשר בין יכולת לדבר באופן אטרקטיבי מול אנשים לבין יכולות חשיבה גבוהה וייחודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica