חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרטין בוקסדורף- יועץ מומחה לליווי מסורבי משכנתא! בבנקים בלבד!

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/20193032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

איך הדברים עובדים?

תראו, כדי שאני אצליח להגיע אל הבנקים ולהשיג אישור משכנתא, אני צריך כמה שיותר מידע ומסמכים שהמטרה שלהם היא לייצג אותנו מול הבנקים. כלומר, אנחנו נישב יחד בערך חצי שעה כדי לנסות להבין למה היה סירוב בבנק בכלל? למה הבנקים לא רוצים לתת משכנתא? ובמיוחד, איך אנחנו יכולים להתגבר על הבעיה הזו?

דוגמה: נניח יש לנו זוג מסורבי משכנתא, שהיו להם לפני כשנה וחצי בעיות של BDI- אז הנה מקרה ראשון: הולכים לבנק ואומרים: היה בעיות כאלו ואחרות, עכשיו הכול בסדר, אני חושב שמגיע להם משכנתא. זה מקרה ראשון שסיכויי ההצלחה שלו לא גבוהים במיוחד.

אז עכשיו מקרה אחר, אותו זוג והכול זהה, אבל הבעל עבר תאונת עבודה קשה שלאחריה היה בהליכים רפואיים של שנה, יש תיעוד ארוך ומפורט מהרופא שלו, מסמכים רפואיים מהתקופה הרלוונטית ועוד הרבה מסמכים שמעידים שזה היה נכון.

אז איזה מקרים אתם חושבים יש לו סיכוי משמעותי יותר לקבל משכנתא? אני מהמר שהמקרה השני יהיה הרבה יותר אמין והרבה יותר מקובל על הבנקים. בגלל זה אני טוען תמיד, צריכים להכין כמה שיותר הסברים, מסמכים ודברים שתומכים בטיעונים שלנו.

הביצוע בפועל:

תראו, הדברים כאן מורכבים מאוד. ברגע שיהיה לנו את כל הדברים. כאן מתחיל התפקיד שלי. אני אקח את כל החומר הרלונטי ויחד איתו אצא אל הבנקים, כדי להפעיל את הקשרים שלי ולהשיג לנו אישור משכנתא. אם עבדנו נכון על כל הדברים בסעיף הראשון, יהיה לי הרבה יותר קל להצליח כאשר אני יוצא למשימה.

אחוזי הצלחה ומקרים מיוחדים:

חשוב להגיד את הדברים בקל רם, ממש אין לי מאה אחוזי הצלחה. הלוואי. אבל אני כן יכול לציין באותה נשימה שאני נלחם עבור כל אחד ואחד מהאנשים שאני עובד עבורם ואני לא מוותר לעולם. אני לעולם לא מגיש בקשה בשום בנק עד שאני לא יודע שזה יאושר, כי אני מנסה למנוע את זה שתהיו שרופים בבנקים. אני כל יום נלחם מול הבנקים ואשמח מאוד לעשות את זה בשבילכם.

מבחינת התשלום:

תראו, כבר אמרתי אבל שמי הוא מרטין בוקסדורף, ואני אשמח מאוד להיות האיש שיילחם עבורכם כדי להשיג לכם אישור משכנתא. תנו לי צ'אנס להשיג לכם את המשכנתא ואני אביא לכם את האופציה לקנות בית. זה מה שאני עושה כבר 10 שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום רב לכולם, היינו שמחים לספר לכם על חברת יד ביד ייעוץ משכנתאות. החברה מתמחה בכל סוג המשכנתאות אבל בעיקר בכל הקשור לתחום אחד משכנתא לסגירת הלוואות, זה התחום שהחברה עוסקת בו וזה התחום העיקרי שלה. אם מעניין אתכם לקרוא עוד על החברה, אנחנו ממליצים בחום להיכנס לתוך האתר שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194046 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193174 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192939 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194271 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193168 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאמרים נוספים בנושא אימון לחינוך

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153229 צפיות
Credit cards assist many people everywhere to achieve the goals of a particular lifestyle. Having a credit card can provide opportunity and allows for increased financial freedom. With that said, you should always make careful spending decisions with your card. This article has some effective advice to help consumers to do just that. Do not close any credit card accounts until you understand the impact it may have.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153046 צפיות
Reputation is something that make a skill to be sure you have because it helps with a career. There just aren't enough business owners who realize what it takes to manage their outside image effectively. These suggestions can help you to maximize your reputation. Be sure you're posting content that's positive about your brand so it will keep things fresh, so that any negative feedback slips in the search engine listings.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך11/02/153406 צפיות
There are so many factors to consider when it comes to building a mobile marketing strategy for your business that it's hard to know where to start. The ideas discussed below were selected to help you a great head start to becoming a successful mobile marketing technology.

מאת: מאיה ברשאימון לחינוך08/12/142241 צפיות
העצמת ילדים ונוער "אחד על אחד" אימון מנטלי - ילדים ונוער לדור חדש מאיה ברש העצמה ותרגול מנטלי עם ילדים ונוער ייצור דור חדש של אנשים חזקים בעלי ביטחון עצמי, מודעות, קבלה עצמית ואת האחר . יכולת הקשבה לעצמו לסביבה. ילדים שלומדים לקבל על עצמם אחריות ולא פועלים מתוך השלכה של רגשות ותגובות שהם מקבלים מהסביבה, לומדים לתקשר בשפה שונה. להיות פחות שיפוטיים ולשלוט בכעס, בכאב,בתסכול,בפגיעה. לומדים להתמודד עם פחד לחץ, דחייה חברתית, הורים, מורים וחברים. כן לכעס יש מקום וגם לכאב אבל "הדרך"

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143071 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאת: אילה פינקוייסאימון לחינוך11/09/143100 צפיות
מה הייתם אומרים אילו סיפרתי לכם שמנהיגים דגולים שנחרתו על דגלה של ההיסטוריה כמו אלברט איינשטיין , מהטמה גנדי, ואימא תרזה היו מנהיגים מופנמים? אנו טועים לחשוב כי המצליחים בסביבת העבודה הם אלו ש"מכים על השולחן" הקולניים, אולם מחקרים מראים כי המנהיגים השקטים המופנמים, דווקא הם אלו שהגיעו רחוק יותר מפני שהמטרה שלהם הינה לא לעמוד באור הזרקורים אלא להעלות רעיונות ולמצוא את ייחודה של החברה אליה הם שייכים. מסתבר כי אין קשר בין יכולת לדבר באופן אטרקטיבי מול אנשים לבין יכולות חשיבה גבוהה וייחודית.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך19/08/143262 צפיות
כולנו שואפים להצליח, להיות במקום טוב יותר, לחיות איכות חיים טובה יותר, לקבל יותר, להשיג יותר, לתקשר יותר טוב עם הסביבה, עם בן או בת זוג, ליצור חיי מימוש והגשמה. כולנו רוצים כך אבל רק בודדים אכן עושים את זה באמת - בודדים הם לו שאכן מצליחים, שחיים באושר ובעושר, נהנים מהשפע, יש להם מספיק זמן למשפחה, לפיתוח הזוגיות והיחסים, בודדים הם אלו שחיים חיי מימוש והגשמה, עושים את מה שהם אוהבים, נהנים מהעשייה הזו, קמים בבוקר עם אנרגיה מטורפת, מוכנים להתחיל יום חדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica