חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריחות שעושים לנו טוב

חוש הריח הוא אחד מן החושים המפותחים ביותר של האדם. הוא מסייע לנו לזהות אוכל טעים, לשפר את מצב הרוח שלנו ואפילו להימשך לבני המין השני. בשמים הם כלי עזר מצוין עבור נשים אשר רוצות להפיק את מרב התועלת מכוחם של ניחוחות נעימים להשפיע על עצמן ועל הסובבים אותן. בחירת הבושם המושלם עבורך תאפשר לך להקרין את אישיותך בקלילות, ואולי אפילו למצוא את אהבת חייך.

מספר קווים מנחים לבחירת בשמים שישרתו אתכן נאמנה

· התאמה הבושם לסביבה ולצרכים – כאשר בוחרים בשמים, אחד מן הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון הוא ה"תפאורה" שבה תשתמשי בו. לדוגמא, אם את מעוניינת לבחור בושם אותו תתיזי על עורך כל בוקר לפני שאת יוצאת לעבודה במשרד, מומלץ שתבחרי בושם בעל ניחוח עדין שיעבוד ברקע, ולא בושם בעל נוכחות עוצמתית שלא יאפשר לשאר העובדים להמשיך בשגרת עבודתם. אם, לעומת זאת, את מעוניינת בבושם שילווה אותך במשך כל שגרת יומך העמוסה במגוון רחב של פעילויות ועיסוקים שונים, כנראה שתרצי להעדיף בושם בעל ניחוח טרי וטבעי שמחזיק לאורך זמן.

· התחשבות בגורם הגיל – בני אדם רבים מעדיפים להתעלם מכך שהם הולכים ומתבגרים, והם מנסים להעמיד פנים שניתן לעשות דברים כדי לעצור את הזמן מלכת. אם גם את נתונה באשליה הזאת, כדי שתיפרדי ממנה, ולו לזמן שבו תבחרי את הבושם הבא שלך. בשוק ישנו מגוון רחב של בשמים, ובאופן טבעי הם מחולקים גם לפי קבוצות גיל. נערות ונשים צעירות לרוב יעדיפו את הבשמים החצופים והבולטים יותר, שבדרך כלל מעוטרים בפני הסלבריטאית הלוהטת התורנית. אם את כבר לא בשנות העשרים שלך, אולי כדי שתנסי חלק מן הבשמים הבוגרים יותר הקשורים למותגי האופנה הבולטים.

· התאמת הבושם לאישיותך – כאשר בוחרים בשמים חשוב שהם יעלו בקנה אחד עם האישיות שלכם, מפני שככל שתשתמשו בהם על בסיס יום יומי, הם יהפכו לחלק בלתי נפרד ממי שאת ומהאישיות שאת מקרינה לסביבה. לדוגמא, אם את מחשיבה את עצמך לטיפוס מופנם, עדיף שתבחרי לעצמך בושם צנוע ועדין. אם בטעות תבחרי בושם בעל ניחוח חזק, שימשוך את תשומת לבם של הסובבים אותך, ייתכן שבתור בחורה ביישנית לא תדעי כיצד להתמודד עם כל תשומת הלב, ולכן תרגישי בחוסר נוחות. התאמת הבושם לאישיותך תאפשר לך לחזק את ביטחונך האישי ולהרגיש בנוח עם עצמך.

· התאמת הבושם לעונה – בנוסף על כך שבכל עונה מככבים בשמים אחרים, ולו רק מפני שהטעם מתחלף ומשתנה כל הזמן, ישנה סיבה נוספת בגללה חשוב שתתאימי את הבושם שאת קונה לעונה שבמהלכה תשתמשי בו: ניחוח שעושה עלייך רושם עז במזג האוויר המתון של הסתיו עלול להציק לך בנחיריים במזג האוויר היבש והחם של עונת הקיץ. בנוסף, חשוב שתהיי ערה לסוג לבושך בכל עונה, ושתתחשבי בגורם זה בעת רכישת בושם לעונה הקרובה.

כיצד בשמים יכולים לשפר את איכות החיים שלכן?

· הפצת ניחוח מרענן – כמובן שהתפקיד החשוב ביותר של כל בושם הוא הפצת ריחות נעימים בסביבה. לריחות יש השפעה מכרעת על בני אדם הנחשפים אליהם, ולכן אין כמו בושם בעל ניחוח חזק ואיכותי כדי לגרום לכל הנוכחים בחדר להסב אליכן את תשומת לבם. למרות שבשמים לא תמיד מצליחים להסתיר ריחות לא נעימים, בושם איכותי ללא ספק יסייע בהסטת תשומת הלב לריחות הנעימים בסביבה.

· חיזוק הביטחון העצמי – ממש כפי שלבישת בגד שמחמיא לגזרה שלך יכול לחולל נפלאות לביטחון העצמי שלך, גם התזת הבושם הנכון על עורך יכולה לעזור לרמת הביטחון העצמי שלך להרקיע לשחקים. אם תצליחי לבחור בושם אשר משקף את האישיות שלך, את באופן טבעי תרגישי ביטחון רב יותר להקרין את אישיותך הפנימית.

· שיפור מצב הרוח – מפני שלבשמים יש השפעה כה משמעותית על נפש האדם, אין פלא שבכוחו של בושם טוב להשפיע גם על מצב הרוח, הן של האישה המבושמת והן של הסובבים אותה. בחירת ניחוח המשקף את מצב הרוח שאת מרגישה, או את מצב הרוח שאת רוצה להרגיש, יעזור לך להקרין אותו ביתר קלות כלפי הסביבה.

משיכת המין השני – בוודאי קרה לך, ויותר מפעם אחת, שהרגשת שאת נמשכת לגבר זר שבסך הכול חלף על פנייך ברחוב. ככל הנראה שהסיבה לכך הייתה הניחוח שהוא הפיץ לכל עבר. בשמים, אפילו אם הם אינם מכילים פרומונים, יכולים לשמש בתור מעוררי תשוקה ומשיכה. בפעם הבאה שתרצי לכבוש את הגבר שבו את מעוניינת, התזת מעט בושם על עורך ללא ספק תעזור לך לעשות את העבודה ביעילות ובקלות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשמים - באתר בושמטיק זול יותר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרוטר

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי19/06/14926 צפיות
ביטחון עצמי או דימוי עצמי הפכו לערך משמעותי מאוד בעולמו של האדם המודרני. בעבר המעמד והדימוי של האדם היו נקבעים על פי סטנדרטים של יוקרה וכיום, למרות שנראה כי הדימוי של האדם נקבע על פי מעמדו שמתורגם לכסף ומקצוע, המהפכה התעשייתית ובמיוחד הגישה הקפיטליסטית,

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי02/04/141188 צפיות
בשמים הם אמצעי מצוין ליצירת ריח אשר מזוהה עם אדם מסוים, מכיוון שהם מאפשרים להתבשם קבוע ושגרתי ומתלווים אל יומו וחייו של האדם הנושא את הניחוח שלהם. למרות שלכל אדם ריח משלו, אשר משולב עם ריחות הבושם, ישנם סוגים עיקריים של בשמים אשר נחשבים לפופולאריים ואהודים יותר

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי29/01/14978 צפיות
למרות שריח הוא דבר טבעי וקסום, כמו כל דבר אחר בעולמנו, גם אותו התעקשנו לפרק ולתמלל. במרוצת השנים החלו להשתמש בטרמינולוגיה מיוחדת כדי לפרק את הבושם הממוצע למרכיבים שונים וכיום מוסכם על העוסקים בתחום כי כל בושם מורכב משלושה תווים או משלוש שכבות של ריח. התווים העליונים הם התווים המהירים ביותר להתנדף והם מסוגלים להישאר על הגוף למשך עשרים דקות לכל היותר.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי28/11/131121 צפיות
מוצרי טיפוח הם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של כל אישה שאוהבת להקדיש זמן לשדרוג המראה החיצוני שלה. בעזרת קרמים שונים, כמו קרם גוף או קרם ידיים, ניתן לטפל בבעיות עור פשוטות, להחזיר לעור יבש את מידת הלחות הרצויה וכמובן להדיף ריח נעים לכל עבר... אם מדובר בקרמים של ויקטוריה סיקרט.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי19/10/131234 צפיות
המותג "ויקטוריה סיקרט", שקיים כבר למעלה מ-30 שנה, הפך לאחד המותגים הפופולאריים בקרב נשים ונערות, בכל הקשור לאופנת הלבשה תחתונה ולטיפוח הגוף. למרות שהחברה ממעטת לפתוח חנויות ברחבי העולם, מוצריה משווקים ונמכרים ברשת האינטרנט, וכיום כל אישה יכולה להזמין לעצמה את המוצר המתאים לה. עקב התפתחות העולם הגלובאלי והתפתחותו של שוק המכירות אונליין, הקניות ברשת נהיו פופולאריות בקרב נשים, וכיום ניתן למצוא את מוצרי ויקטוריה סיקרט, במחירים מפתיעים ומשתלמים, שתואמים למחירים בחנויות המקוריות ואף עולים עליהם.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי17/09/131101 צפיות
כיום, הבושם הוא חלק מעולם האופנה והקוסמטיקה, וכמו כל דבר בעולם זה, נחשב לאביזר אופנתי המסמל אמירה וייחודיות. ההתפתחות המהירה בעולם הקוסמטיקה וריבוי הסוגים, הטכניקות והריחות, הפכו את הבשמים לעולם של ממש, כך שניתן למצוא בשמים ייעודיים לכל מין, גיל, מזג האוויר ואף סוג אירוע.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי13/09/131307 צפיות
המותג "ויקטוריה סיקרט" הוא אחד ממותגי האופנה והטיפוח הפופולאריים ביותר בעולם בקרב נשים. הדבר ראוי לציון, במיוחד מהסיבה שהרשת ממוקמת ברובה בארה"ב ולא מיהרה לפתוח סניפים רבים ברחבי העולם. דבר זה אינו צריך להדאיג במיוחד את הצרכניות, כיוון שכיום ניתן להזמין את המוצרים השונים, מבית היוצר של המותג, דרך רשת האינטרנט וליהנות ממחירים מפתיעים ומבצעים משתלמים. כמובן, שכל מי שביקרה בחייה בסניפי הרשת המצליחה, חוותה חווית קנייה מאוד חיובית ומרשימה...

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185560 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183979 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184251 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica