חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה טיפים חשובים בנוגע לחיסכון הפנסיוני שלכם

מאת: גיל שושיביטוח פנסיוני06/10/2013929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה מילות פתיחה על התוכן של המאמר הנוכחי

במאמר הנוכחי אנחנו עומדים לדבר על החיסכון הכי גדול של הישראלי הממוצע. הכוונה היא לפנסיה. הכספים שבאמצעותם תוכלו לחיות ממש כמו שצריך מגיל 67 ואילך. יש לא מעט נושאים לגעת בהם, מקווים שתיהנו.

פנסיה נוחה לחיים טובים בגיל 67

פנסיה ממש נוחה בגיל 67 היא החלום של כל ישראלי ממוצע, אחרי עשרות שנות עבודה ארוכות, הגיעה נקודת הזמן שבה אתם מרימים את הרגליים למעלה ומרשים לעצמכם לנוח ממש בכיף. נכדים, חברים, ספורט, נסיעות לחול, פאן אמיתי שכדאי ליהנות ממנו ממש כמו שצריך אתם חייבים שיהיה לכם לא מעט כסף בצד.

הטיפ הראשון והכי חשוב הוא שאת הפנסיה שלכם תתחילו לחסוך בגיל ממש צעיר

הטיפ הראשון וגם הכי חשוב עבורכם הוא שאת הפנסיה שלכם תתחילו לחסוך מגיל ממש צעיר. הכוונה היא משנות העשרים שלכם. המשוואה מאוד פשוטה וברורה, ככל שתחסכו יותר כך יחכה לכם סכום יותר גדול בגיל 67. קל ופשוט להבנה. לא מעט צעירים מפספסים את הנקודה החשובה הזאת מכיוון הם לא מסתכלים קדימה

חיסכון פנסיוני עשוי להגיע בתור חיסכון ממש גדול בגיל 67

יש חיסכון פנסיוני שמגיע בתור סכום חד פעמי ממש גדול בגיל 67. אתם מכירים אותו בתור קופת גמל או ביטוח מנהלים. עם הסכום הזה שאתם נשארים ביד אתם יכולים ליהנות מהאפשרות שלהמשיך ולהשקיע אותו בנכסים שונים נושים תשואה קבועה לדוגמא רכישה של דירה ומחייה מדמי השכירות שהיא מספקת לכם לאורך השנים.

מקצבת פנסיה קבועה אתם נהנים מגיל 67 ועד יום מותכם

הפתרון השני המקובל כשמדובר על פנסיה היא קצבה חודשית משמעותית אותה תוכלו לקבל עד יום מותכם. מדובר על קצבה שהיא סכום אותו חסכתם בצד במהלך השנים ויש לך סיבה ממש טובה. שימו לב רק שאתם נמצאים בקרן הפנסיה שהיא הכי טובה עבורכם. ללא כל ספק עניין ממש מהותי עבורכם.

אתם חייבים שיהיה לכם יועץ פנסיה שהוא מקצוען אמיתי

כשמדובר על חיסכון פנסיוני אתם גם חייבים שיהיה לכם יועץ שהוא מקצוען אמיתי, מדובר על האיש שיביא בפניכם מגוון ממש גדול של פתרונות לפרישה הוא גם ידע להסביר לכם איך עובדת קרן פנסיה, כמה מושגי יסוד ממש חשובים. שורה תחתונה ילווה אתכם לאורך כל הדרך המורכבת והכל כך חשובה הזאת.

סוכן הביטוח שלכם יועץ פנסיוני מומחה

סוכן הביטוח שלכם הוא האיש שהכי נכון עבורכם כשמדובר על ייעוץ פנסיוני ממש איכותי. מדובר על האדם שמאפשר לכם לקבל את מכסימום המידע מצד אחד ומאידך הוא גם יודע להתאים אותו בדיוק לצרכים האישיים שלכם ובכך עושה את ההתאמה הכי טובה.

עוד כמה מילים אחרונות לסיכום המאמר הנוכחי

לסיכומו של המאמר הנוכחי אין כל ספק שאתם חייבים להתייחס ברצינות גמורה בכל הנוגע לפנסיה שלכם. חשוב גם שלאורכה של התקופה תהיו מודעים לכל השינויים בענף שהוא מאוד דינמי ומשתנה. אתם לא רוצים להגיע לגיל פרישה ולגלות שעשיתם טעויות בשיקולים שלכם לאורך הדרך

 



תגיות המאמר: פנסיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131378 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138720 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131325 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131223 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134793 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131261 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131394 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172403 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163854 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154943 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152151 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151926 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica