חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דייג ספורטיבי - לא מה שחשבתם

מאת: רותם טביבספורט ימי 08/10/20131366 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמנם על פניו נראה שיש יותר אנשים שנהנים מתחביב הדייג ומעדיפים לשבת באתנחתא ולקוות להעלות דג בחכתם, אבל אם תחפשו במקומות הנכונים תוכלו למצוא מאות של חובבי הדייג הספורטיבי.

הפופולריות של הדייג הספורטיבי רק עולה ועולה בשנים האחרונות בארץ ישראל. ברחבי העולם מכירים בדייג כספורט לכל דבר ועניין והתחום מתחיל לצבור עניין בקרב כל חובבי הדייג.

אצלינו, במדינת ישראל הקטנה, ניתן להבחין בכמה מקומות עיקריים שבהם אפשר לקיים דייג. רוב רובו של הדייג מתבצע בים התיכון וכן במפרץ אילת, וניתן לבצע גם דייג במים מתוקים בימת הכינרת שלנו ולמצוא שם דגים אחרים. שיטות הדייג בדייג הספורטיבי משתנות בעיקר בהתאם למקום שבו מתבצע הדייג, כאשר יש אחדים המשתמשים ברשת ואחרים המשתמשים בחכות.

גם השימוש בחכות משתנה, כלומר שיטת הדייג משתנה, כאשר חלק מן הדייגים משתמשים בפיתיון דמוי דג (זרזור חוף) וחלק בכלל מעדיפים לדוג מתוך קייאק (טרולינג).
אחד הענפים הנפוצים והאהודים למעשה הוא דייג בים הפתוח אשר לרוב מתבצע על גבי יאכטות שמיועדות לדייג מסוג זה. כמו כן קיימת אפשרות לקיים דייג מסירה בעומק הים או בשוניות, על גבי סירת דייג ייעודית.

אך למרות כל האמור, עדיין רוב הדייגים מעדיפים ובוחרים לדוג בשיטה המסורתית שבה עומדים עם החכה על החוף.

היום קיימים מועדוני שייט ומועדוני דייג רבים המאפשרים לחובבי הדייג למצוא זה את זה ולארגן יחד הפלגות, שייט, קייאקים משותפים וכדומה, שמטרתם לקיים דייג ספורטיבי קבוצתי ולשתף אחד את השני בחוויות הימיות שלהם.
ללא ספק, עולם הדייג הוא עולם מעניין ומסקרן, המאפשר לכולנו להניח את הדאגות בצד לכמה שעות וליהנות מהבריזה...

ומי יודע, אולי תצליחו לדוג לעצמכם ארוחת ערב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

, בלוגרית וכותבת מאמרים שיווקיים. בקרו בבלוג שלי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם טביב

מאמרים נוספים בנושא ספורט ימי

מאת: Droxitספורט ימי 28/08/172798 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתאהבים בשייט יאכטות ובמיומנות המופלאה של להיות סקיפר. לעיתים קרובות הם מגיעים מהתחום, אולי שירתו בחיל הים או פשוט אוהבים לצאת אל הים ולעסוק בספורט ימי. במקרים רבים אחרים, זוהי החלטה שמגיעה מתוך איזשהו חלום, גם אם לא התנסו עד כה בשייט יאכטות.

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162612 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: פבלספורט ימי 25/12/152856 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152466 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/151827 צפיות
חשיבות השימוש בבגדי ים לילדים, הסכנות שבחשיפה לשמש ללא בגדי ים לילדים, מגוון הקיים בשוק לסוגיו השונים של בגדי ים לילדים.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/152096 צפיות
המאמר מפרט על חשיבות השימוש בבגדי ים לילדות, על הסכנות בחשיפת השמש והיתרונות הרבים בשימוש בבגדי ים לילדות.

מאת: כזהספורט ימי 25/02/152003 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור חובבי ספורט מיוחד הוא הצלילה. בשנים האחרונות נראה כי יש יותר מתעניינים בספורט זה, ולא מעט אנשים עוברים קורסי צלילה כדי לחוות את היופי המיוחד שמחת למים. יופי כזה אפשר גם לצלם בצורה מרגשת הרבה יותר אם דואגים לקחת מצלמת GoPro לצלילה ולתעד את כל מה שקורה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica