חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה פסקאות בנוגע לביטוח חיים

מאת: גיל שושיריקוד13/10/20132103 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הקצר אותו אנחנו עומדים להציג בפניכם נעלה כמה נקודות בעלות חשיבות גבוהה במיוחד בנוגע לביטוח החיים שלכם. גם אם יש לכם אחד כזה הרבה שנים שווה לקרוא את המאמר הנוכחי.

השימושים השונים במוצרי הביטוח שניתן למצוא בשוק הישראלי

בתור צרכנים פרטיים אתם רוכשים לא מעט מוצרי ביטוח במהלך החיים. סדרה שלמה של שירותים שאתם מקווים שלא תצטרכו לנצל בשום מצב. בין אם מדובר על ביטוח הבריאות שלכם ביטוח הרכב או דירה וגם ביטוח החיים שלכם. הנתון מדבר על עשרה אחוזים מתוך התקציב המשפחתי שהולך על תשלומי ביטוח שונים.

ביטוח חיים אחד הביטוחים הכי בסיסיים שאתם עשויים למצוא

ביטוח החיים הוא אחד ממוצרי הביטוח הכי מוכרים ובסיסיים שרק ניתן למצוא בשוק כשמו כן הוא מוצר ביטוחי שיש לו קשר ישיר עם החיים שלכם. אתם יכולים להפעיל אותו אך ורק ביום מותכם. אין כמעט צרכן מהמעמד הבינוני שלא מחזיק ביטוח חיים הסכום שלעיתים הוא גם היחיד ממנו נהנים היורשים של המבוטח.

ביטוח חיים שהוא ביטוח הריסק שלכם

ביטוח חיים לפני כול דבר אחר מוצר שמאפשר ליורשים שלכם ליהנות מסכום כספי נאה ביום שבו תלכו לעולמכם וכול זאת תמורת תשלום חודשי יחסית נמוך של עד מאות שקלים מידי חודש. מדובר כמובן על פרק החיים לפני שאתם פורשים לגמלאות. מסוג המוצרים שאנחנו מאחלים לכם כי לא תפעילו אותם מאידך אם גבר מזדקקים להם רצוי כי יהיה מדובר על סכום כספי ממש נאה.

ביטוח חיים בתור חיסכון ארוך טווח

ביטוח חיים הינו גם מוצר חיסכון ארוך טווח. למעשה אתם יכולים להשתמש בו בתור החיסכון הפנסיוני. במשך שנים ארוכות אתם חוסכים באמצעות תלוש המשכורת שלכם סכומים חודשיים ממש נאים. התוצאה היא סכום כספי מאוד גדול שממתין לכם בגיל שישים ושבע

הצורך שלכם להכיר את פוליסת הביטוח שלכם לפחות באופן שטחי.

ישנם מצבים שהם שחור או לבן מאידך ישנם גם לא מעט מצבים אפורים. כאלו שבהם לא באמת תדעו איך הביטוח עובד עבורכם. אנחנו ממליצים לכם בחום רב להכיר את פוליסת הביטוח שלכם. אל תהססו לתחקר את סוכן הביטוח שלכם לגבי הפוליסה כי בסופו של יום מדובר על סכומי כסף גדולים במיוחד.

הצורך שלכם בהשוואה בין כמה ספקים

ביטוח חיים הינו מוצר צריכה לכל דבר ועניין ובדיוק מסיבה זאת כדאי מאוד שתערכו השוואות בין כמה חברות ביטוח לפני שאתם הופכים להיות מבוטחים. תם עשויים לגלות שוני בין הצעות וזה עשוי לבוא לידי ביטוי במחירים שונים וגם הטבות. בדיוק לצורך כך אתם משתמשים בשירותים של סוכן הביטוח.

כמה מילים אחרונות לסיכומו של המאמר

לסיכומו של המאמר רק נרצה לחזור ולהדגיש את החשיבות הגדולה של ביטוח חיים. יותר מכך אתם חייבים לערוך השוואה בין כמה ספקים גם אם יש בכך מעט טרחה אבל בעיקר אנחנו מאחלים לכם שתשתמשו רק בחיסכון המצוין שהוא מציע לכם

 



תגיות המאמר: ביטוח חיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131377 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138718 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131323 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131222 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134791 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131260 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131392 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172798 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152919 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152666 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152192 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152103 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145102 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica