חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עם מי נבחר חבילת סקי?

עוד לא גלשתם? סקי דיל הוא המקום להתחיל

למי שטרם חווה את הקסם שבחופשת סקי, סקי דיל הוא מקום מצוין להתחיל בו: במתחם "עולם המתחילים" שבאתר תוכלו למצוא מילון לסקי-ית מדוברת (כדי שאם ידברו איתכם על אוף פיסטים, פאודר ופיצה תדעו במה מדובר), טיפים שימושיים לתכנון חופשת סקי מושלמת, המלצות יקרות ערך לגבי הכנת הגוף למאמץ הפיזי הכרוך בגלישה - והמלצות יקרות ערך לא פחות לגבי אתרי הסקי עם אופציות השופינג הכי משתלמות.

חופשת הסקי המושלמת בשבילכם

האתר של סקי דיל כולל מבחר הצעות לחופשות סקי מכל הסוגים בכל האתרים המובילים: מחפשים חופשה קצרה באנדורה? יש. חולמים על חופשת סנובורד בצ'כיה באמצע פברואר? יש. זקוקים לחבילת סקי שמתאימה לכל המשפחה בצרפת? יש. רוצים אתר בשוויץ שיש בו גם ספא מפנק במיוחד? יש. התקציב שלכם מוגבל ובכל זאת אתם לא מוכנים לוותר על גלישה בכיף? בואו לאתר ותמצאו בו הצעות לסטודנטים ובאופן כללי למי שרוצה ליהנות מחוויה מרעננת בלי להיקלע לחובות מכבידים.

על מנת שתוכלו לבחור את האתר המתאים ביותר לכם בזמן שלכם ומבלי לקום מכיסא המחשב, מכיל האתר של סקי דיל מידע מפורט על אתרי סקי רבים בכל רחבי אירופה, כולל מפה אינטראקטיבית מאירת עיניים וסרטוני וידיאו מהמקום.

עוד תוכלו דרך האתר של סקי דיל לתכנן את חופשה חנוכה (או זו של פורים) כבר לפני ראש השנה, ולהתחיל להדליק את הילדים על קייטנת הסקי החגיגית המצפה להם.

קפיצת בק פליפ אתם כבר יודעים לעשות?

למי שכבר צלח כמה וכמה מסלולים באתרי סקי כאלה ואחרים, מציע האתר של סקי דיל את האפשרות ליהנות מקפיצת מדרגה של ממש, ולהוסיף לרפרטואר שלו שלל פעלולים: בק פליפ, קפיצת 180 מעלות, בוקס סלייד ועוד. גם חובבי הסנובורד יוכלו להעשיר את ארגז הפעלולים שלהם עם מגוון תרגילים - והכל באמצעות הדרכות וידיאו בהירות ומדויקות.

לא רק סקי

אמנם אתרי הסקי המובילים של אירופה מציעים מאות ק"מ של מסלולים מפתים ואטרקציות נוספות, ויש רבים שמבחינתם חופשת סקי טובה מוקדשת כל כולה למיצוי האתר - אבל לטובת מי שרוצה לשלב את חופשת הסקי עם טיול רחב יותר או ליהנות מגיחות באזור, מציע האתר של סקי דיל מידע על המדינות השונות בהן ניתן ליהנות מחופשת סקי מלהיבה: צ'כיה, איטליה, צרפת, שוויץ, אוסטריה, אנדורה ובולגריה.

להכיר את הצוות

אחד המאפיינים הייחודיים של סקי דיל הוא הליווי האישי המוענק למי שמזמין את חופשת הסקי שלו בחברה. המלווים - כולם חיים סקי בכל רמ"ח איבריהם - דואגים לכל צרכי הנופשים מסביב לשעון ובאתר של החברה תוכלו להתוודע אליהם עוד לפני שתפגשו אותם באתר הסקי.

 



תגיות המאמר: סקי, חופשת סקי, סקי דיל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני כהן

מאת: רוני כהןעסקים - כללי29/10/14830 צפיות
חברת "אורדילן" הפכה זה מכבר לשם דבר בתחום העץ (ייבוא, עיבוד ושיווק מוצרי עץ שונים), כשאחד הגורמים העיקריים לצמיחה המרשימה שלה הוא הניהול המשלב בין שאפתנות ופריצת דרך לבין ערכים משפחתיים. אך טבעי הוא שאורדילן תהווה לעובדיה לא רק מקום עבודה אלא גם משפחה, שכן את החברה מנהלים שני אחים, עוזי ליכטנברג ומוטי תל אור, בניו של מייסד החברה נחום ז"ל.

מאת: רוני כהןבריאות ורפואה כללי15/10/1311528 צפיות
מה היא בדיקת MRI, מי יכול לעבור אותה והאם היא מסוכנת?

מאת: רוני כהןניתוחים פלסטיים15/10/133252 צפיות
הגדלת חזה נמנה בין הניתוחים הפופולארים ביותר. טעות נפוצה של מתעניינות בניתוחים היא שהגדלת חזה היא גם הרמת חזה, איך אין הדבר נכון. מה היא הגדלה, מה היא הרמה ומתי אפשר לשלב ביניהם?

מאת: רוני כהןטיולים בחו"ל15/10/13853 צפיות
ברצלונה היא יעד תיירותי פופולארי הן בעולם ובעיקר בארץ, מה אנו צריכים לדעת על העיר היפה הזו ובאיזה מקומות כדאי לנו לבקר?

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205123 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205011 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195471 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195670 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196418 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica