חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לברצלונה – העיר שכל פינה בה היא יצירת אמנות

מאת: רוני כהןטיולים בחו"ל15/10/2013852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיסות ואטרקציות בברצלונה

טיסות לברצלונה הן מצרך מבוקש רוב ימות השנה – ולא בכדי: ברצלונה, בירת חבל קטלוניה שבספרד, היא עיר נמל תוססת, מרכז מסחרי חשוב, מוקד פוליטי (שהרי הקטלונים שואפים להיחשב כעצמאים ולא כעוד חלק מספרד) – ובעיקר עיר יפהפייה שכל פינה בה היא שכיית חמדה אמיתית.

טיסות לברצלונה נוחתת בשדה התעופה הבינלאומי של העיר, אל פראט שמו. אל פראט ממוקם מעט דרומית-מערבית לעיר, החל לפעול בשנת 1918, וב-2011 עברו בו למעלה מ-34 מיליון בני אדם ונרשמו בו מדי יום קרוב לאלף נחיתות והמראות של טיסות לברצלונה וממנה.

אתרים מיוחדים בברצלונה

אחת האטרקציות הבולטות של ברצלונה, וגם אחת הסיבות לכך שרבים כל כך עולים על טיסות לברצלונה, היא השטחים הירוקים הרבים שבה. שדרות רחבות ידיים, כיכרות מטופחות וגולת הכותרת – פארקים מרהיבים. פלאסה דה קטלוניה ושדרת לה רמבלה הן השתיים המפורסמות ביותר (בעיקר לה רמבלה, שלאורכה פזורים פסלים יפהפיים, מופעי רחוב מרתקים, בתי קפה ציוריים, בעלי חיים וצמחים רבים, מבנים ייחודיים והמון המון אנשים. "הרחוב היחיד בעולם שלא הייתי רוצה שייגמר", הגדיר לורקה את הרמבלה) אבל הן רק שתיים מהשדרות היפות של העיר ושיטוט לאורכה ולרוחבה יגלה לעולים על טיסות לברצלונה עוד שדרות נהדרות.

מבין הפארקים, פוקדים המתיירים לברצלונה בעיקר את פארק מונז'ואיק, פארק המצודה ופארק גואל. פארק גואל הוא מתחם גנים עוצרי נשימה שתכנן האדריכל המפורסם אנטוני גאודי. פארק גואל נקרא על שמו של פטרונו של גאודי, רוזן בשם אזוביו דה גואל, שתכנן להקים במקום שכונת וילות לעשירים, אולם לפרויקט הנדל"ן לא היה ביקוש ובסופו של דבר המתחם הפך לשטח ציבורי לתועלת כל תושבי ברצלונה (וגם רבים מחוצה לה העולים על טיסות לברצלונה ונהנים מקסמו של הפארק). פארק המצודה תוכנן מלכתחילה להיות שטח ציבורי, ושומר על מעמדו זה עוד מאז אמצע המאה ה-19. רבים מבין העולים על טיסות לברצלונה מבקרים בפארק זה, הנמצא בלב העיר, ואהוב במיוחד גם על ספורטאים חובבים שנהנים לרוץ בין שביליו, לרכב על אופניים או לשוט באגם שבליבו. עוד תמצאו בפארק המצודה גן חיות, מפלי מים, מזרקה מפורסמת, מוזיאונים מרתקים והרבה שלווה ויופי. מונז'ואיק (הר היהודים) הוא גבעה נמוכה, המשקיפה אל הנמל, ומארחת את ארמון הפלאו נסיונל, את האיצטדיון האולימפי (שנבנה לקראת אולימפיאדת ברצלונה 1992 המוצלחת), מצודה עתיקה, מגדל תקשורת מודרני ומעוצב להפליא, את מכון ז'ואן מירו (מוזיאון לאמנות מודרנית), גנים בוטניים מושקעים ועוד.

אטרקציות בולטות נוספות בברצלונה הן הבניינים שבה, ובפרט בנייני המודרניסטה, וכמובן קבוצת הכדורגל של המועדון שראשית המאה העשרים ואחת האירה לה פנים והפכה אותה לקבוצה הטובה ביותר בעולם – וגם זו שמשחקת את הכדורגל היפה ביותר.

טיסות לברצלונה מתל אביב נמשכות כחמש שעות. המגוון רחב מאוד, ועם מעט מאמץ ניתן למצוא טיסות לברצלונה במחיר אטרקטיבי במיוחד – וליהנות מחופשה מלאת יופי.

 



תגיות המאמר: נופש, תיירות, טיסות, ברצלונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני כהן

מאת: רוני כהןעסקים - כללי29/10/14830 צפיות
חברת "אורדילן" הפכה זה מכבר לשם דבר בתחום העץ (ייבוא, עיבוד ושיווק מוצרי עץ שונים), כשאחד הגורמים העיקריים לצמיחה המרשימה שלה הוא הניהול המשלב בין שאפתנות ופריצת דרך לבין ערכים משפחתיים. אך טבעי הוא שאורדילן תהווה לעובדיה לא רק מקום עבודה אלא גם משפחה, שכן את החברה מנהלים שני אחים, עוזי ליכטנברג ומוטי תל אור, בניו של מייסד החברה נחום ז"ל.

מאת: רוני כהןבריאות ורפואה כללי15/10/1311516 צפיות
מה היא בדיקת MRI, מי יכול לעבור אותה והאם היא מסוכנת?

מאת: רוני כהןניתוחים פלסטיים15/10/133252 צפיות
הגדלת חזה נמנה בין הניתוחים הפופולארים ביותר. טעות נפוצה של מתעניינות בניתוחים היא שהגדלת חזה היא גם הרמת חזה, איך אין הדבר נכון. מה היא הגדלה, מה היא הרמה ומתי אפשר לשלב ביניהם?

מאת: רוני כהןתיירות ונופש - כללי15/10/13731 צפיות
מאמר המסקר את חבלת סקידיל, בין החברות הגדולות בארץ לתיירות סקי בעולם.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181425 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica