חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגדלת חזה או הרמת חזה – או גם וגם?

מאת: רוני כהןניתוחים פלסטיים15/10/20133252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוח הגדלה והרמה של חזה

יש הטוענים כי השדיים הינם בראש ובראשונה איבר פונקציונאלי וכי העיסוק סביב האסתטיקה שלהם מוגזם; יש הגורסים כי חזה קטן הוא תאווה לעיניים; ויש המאמינים כי עלינו לחיות בהשלמה עם מה שנתן לנו הטבע וחוללו השנים – ובכל זאת ניתוחי הגדלת חזה והרמת חזה הופכים ליותר ויותר פופולאריים.

כך שבימינו, ימים שבהם המראה החיצוני שלנו הוא חלק מהותי מהדימוי העצמי שלנו ובנוסף הליכים רפואיים שמטרתם שיפור האסתטיקה הופכים נפוצים יותר ויותר, עוד ועוד נשים שואלות את עצמן לא האם כדאי להן לעבור ניתוח – אלא איזה ניתוח מומלץ עבורן: הגדלת חזה או הרמת חזה.

על מנת לקבל תשובה מוסמכת לשאלה רצוי לפנות לרופא, ועוד יותר רצוי שיהיה זה מומחה לכירורגיה פלסטית בעל ניסיון ויושרה שיבטיח לאישה את הפתרון האופטימאלי עבורה בהתחשב במצבה הפיזי וברצונה-חלומה (ואגב, ישנם רופאים שבמקרים מסוימים אף ימליצו לאישה לוותר הן על הגדלת חזה והן על הרמת חזה, כשניתוחים לא פשוטים אלה לא יביאו לה תועלת).

מתי כדאי לבצע הגדלת חזה?

הגדלת חזה, מטבע הדברים, מומלצת לנשים בעלות שדיים קטנים. לעיתים הגדלת חזה נדרשת בעקבות היריון והנקה שהובילו להתרוקנות השדיים, במקרים אחרים הגנטיקה היא שאחראית לחזה הקטן ובימינו ישנן גם לא מעט נשים בעלות חזה שאינו קטן – ובכל זאת הן מעוניינות, מסיבות שונות, בהגדלתו (וכמובן שגם רצון זה הינו לגיטימי לחלוטין). בכל מקרה חשוב להגיע לחדר הניתוח, ולמעשה עוד קודם לכן לפגישת הייעוץ והאבחון עם המנתח הפלסטי, עם ציפיות ריאליות ועם גודל חזה מבוקש ההולם את פרופורציות הגוף.

מתי מומלץ לבחור בהרמת חזה?

הרמת חזה, בניגוד להגדלת חזה, מיועדת לשדיים שגודלם אינו מהווה בעיה בעיני האישה, אבל צורתם כן. בעיקר מדובר בחזה שאיבד את זקיפות קומתו – בגלל התבגרות, ירידה משמעותית במשקל, הנקה ממושכת ועוד – וההליך הנדרש לשם החזרת עטרה ליושנה הוא הרמת חזה.

בניתוח הרמת חזה סטנדרטי מוסרות רקמות עור עודפות מהשדיים על מנת לאפשר את הידוקם ואת החזרתם למצב מתוח וזקוף. הסרת הרקמות העודפות מקטינה במידת מה את החזה – אם הוא הופך קטן מדי ניתן לבצע ניתוח משולב: הגדלת חזה + הרמת חזה.

הרמת חזה משולבת בהגדלה

הרמת חזה משולבת בהגדלתו נועדה למצבים בהם השדיים גם נפולים וגם לא מספיק גדולים לטעמה של המטופלת.

בניתוח זה מוכנס אל החזה הרפוי והקטן שתל סיליקון – וזה מעניק לשדיים את הגודל הרצוי. בנוסף, מורם החזה כך שהתוצאה המתקבלת היא שדיים גדולים וזקופים. חשוב להדגיש שהגדלת חזה משולבת בהרמה מוגבלת מבחינת גודל השתל, שכן ככל שהשתלים גדולים יותר כך כמות רקמות העור הניתנות להסרה קטנה יותר וההרמה פחות ניכרת לעין: מומחה לכירורגיה פלסטית בעל ניסיון עשיר ומיומנות גבוהה ידע למצוא את האיזון המדויק והאופטימאלי – ויעניק למטופלת את החזה הגדול והזקוף ביותר האפשרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני כהן

מאת: רוני כהןעסקים - כללי29/10/14831 צפיות
חברת "אורדילן" הפכה זה מכבר לשם דבר בתחום העץ (ייבוא, עיבוד ושיווק מוצרי עץ שונים), כשאחד הגורמים העיקריים לצמיחה המרשימה שלה הוא הניהול המשלב בין שאפתנות ופריצת דרך לבין ערכים משפחתיים. אך טבעי הוא שאורדילן תהווה לעובדיה לא רק מקום עבודה אלא גם משפחה, שכן את החברה מנהלים שני אחים, עוזי ליכטנברג ומוטי תל אור, בניו של מייסד החברה נחום ז"ל.

מאת: רוני כהןבריאות ורפואה כללי15/10/1311531 צפיות
מה היא בדיקת MRI, מי יכול לעבור אותה והאם היא מסוכנת?

מאת: רוני כהןטיולים בחו"ל15/10/13854 צפיות
ברצלונה היא יעד תיירותי פופולארי הן בעולם ובעיקר בארץ, מה אנו צריכים לדעת על העיר היפה הזו ובאיזה מקומות כדאי לנו לבקר?

מאת: רוני כהןתיירות ונופש - כללי15/10/13732 צפיות
מאמר המסקר את חבלת סקידיל, בין החברות הגדולות בארץ לתיירות סקי בעולם.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161780 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151780 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica