חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבעיה- ארון בגדים, הפתרון- מצעים לתינוקות

אחד החדרים החשובים ביותר בבית הוא חדר הילדים. עם כל הכבוד להורים, הם יכולים להחליט לעצמם מה בדיוק הם רוצים בחדר אך עם זאת, הילדים נתונים לחסדיהם של ההורים. לכן, ההורים ייאלצו לנסות ולדייק בבחירה שלהם, הבחירה שתציב את כל מה שצריך בחדר הילדים, בתקווה שזה יעזור בהתפתחות הילד.

על הבגדים להיות בתוך ארון בגדים

כן, כלל העיצוב של חדר הילדים כולל בתוכו אלמנטים חיוניים מאוד להתפתחות הילד כמו מובייל, תמונות מסויימות ומשחקים. אך אין ספק שפרט להתפתחות ישנם דברים אחרים שהמטרה הגדולה שלהם היא להוביל את הילד להרגשה בטוחה וביתית כשהוא ישן בתוך חדרו. אחד מאלה יהיה ארון בגדים אותו יש לו בחדר. אחד הדברים שהכי מפחידים ילדים בלילה זהו ארון הבגדים. יחד עם החלל שמתחת למיטה, נוצר מצב בו הארון נחשב לאחד הדברים שהכי מרתיעים ילדים, במיוחד כשהוא עושה צל גדול או נראה כמו צללית עצומה בחושך של החדר ובאור שנשקף בחלון מהפנסים שבחוץ. דבר נוסף שחשוב לשים לב למען הילדים, כשכמובן הכוונה היא לגילאים הקטנים, הוא לשים את כל הבגדים בתוך הארון ולא להשאיר אף בגד מחוצה לו. אם כבר משאירים בגדים מחוץ לארון, חשוב לנסות ולשים אותם בחדרים אחרים ולא בחדר הילדים, מאחר ובגדים על הכיסא הוא גם אחד מהדברים הרבים שמפחידים ילדים קטנים, מה שייצור בעיה בעת זמן השינה שלהם.

כשלפתע ארון בגדים נהפך מפחיד

אמנם כשהם יירדמו עדיין אולי יידלק האור הקטן והאבא מספר את הסיפור שלפני השינה, אבל ברגע שהעולל יירדם והאור ייכבה, הבעיה עשויה להתחיל היה והוא יקום בלילה. או אז הוא כנראה יראה בבגדים ששרויים מחוץ ארון בגדים דמות כלשהי המגיעה לאיים עליו בלילה ויתחיל לבכות ולבקש את אחד ההורים שיבואו לשמור עליו, או במקרים אחרים אפילו יגיע עד למיטתם ויתעקש לישון איתם- כך שבכל מקרה השארת הבגדים מחוץ לארון ובאותו החדר, בתנאי כמובן שהילד אכן יתעורר בלילה, יגרמו לכך שאתם ההורים לא תישנו. הפתרון הכי טוב כאמור הוא מעין "להקדים תרופה למכה" ולדאוג שאף בגד לא יהיה בחוץ ויישאר מחוץ לארון, על מנת למנוע את הבעייתיות מראש.

מצעים לתינוקות עד הרצפה

אבל כאמור הבעיה של פחד הילדים בגיל קטן לא מסתפקת רק בארון. אחת הבעיות הגדולות היא אותן האגדות על המפלצת שמתחת למיטה. כל מי שיש לו מעין רווח קטן בין המיטה לרצפה או אפילו ארגז מצעים, מפחד שמא המפלצת תצא אליו עם רדת החשיכה. אחד הפתרונות להתמודד עם הבעיה הוא שאת הסדינים והמצעים יש למתוח עד הרצפה. מצעים לתינוקות הם בדרך כלל קצרים יותר וקטנים יותר, אך בהחלט ניתן לרכוש עבורם מצעים גדולים יותר כאלה שיכסו את המיטה כולה ולמעשה יגרמו לילדים לחשוב שאותה המפלצת ממנה הם מפחדים לא תוכל להיכנס אל מתחת למיטה או לצאת ממנה, בשל העובדה שהסדינים מכסים הכל.

מצעים לתינוקות עם גיבורי על

אפשרות אחרת גם היא קשורה למצעים ולסדינים והיא למעשה תגרום לכל הילדים לחשוב על כך שיש אפשרות להתנגד ולהילחם במפלצות שמתחת למיטה. האפשרות הזו היא באמצעות הציורים שעל מצעים לתינוקות או מצעים לילדים. ברגע שעל השמיכות והסדינים הללו יהיו ציורים של גיבורי על או לוחמים למיניהם, נוכל לשכנע את הילדים שכך אפשר להילחם במלצות שמתחת למיטה שהרי הם אלה שמסוגלים להילחם בהם ולכן עצם נוכחותם בחדר, היא זו שתרחיק אותם (את המפלצות) מהחדר, ותותיר את הילדים לבדם, ללא כל המפלצות המאוד בעייתיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162793 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152696 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152163 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215174 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204683 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201464 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica