חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי בנייה של רדימיקס מול מוצרי טכנולוגיה כמו בקרים מתוכנתים

מוצרים רבים מסתובבים בשוק הישראלי, החל ממוצרי אלקטרוניקה ועד מוצרי בטון. השאלה הגדולה שעולה היא במה באמת אנחנו הכי טובים. הרי תמיד ידענו שהמוחות שלנו הם מהמוחות המבריקים בעולם, וגם אם הם מפסידים למוח במדינה זרה, כנראה שהוא עדיין יהיה יהודי. אך דומה שישראל גדלה ומתפתחת כמעט בכל תחום, כמעט עם כל מוצר, מה שמוביל אותנו לתהות האם באמת אנחנו טובים בהכל?

אפליקציות, בקרים מתוכנתים ודרייברים

קחו לדוגמא את התוכנות השונות. אין בכלל ספק שמדינת ישראל חזקה מאוד בטכנולוגיה ומספיק להיזכר בוויז, האפליקציה שמציגה לנוסע את הדרך הטובה והמהירה ביותר אל היעד תוך התחשבות בכל הגורמים שיש בכבישים, כולל דברים כמו פקקים ושוטרי תנועה, שנמכרה לא מכבר בכמיליארד דולר. כמובן שוויז היא רק קצה המזלג. חברות ישרלאיות רבות מייצרות דרייברים, תוכנות, בקרים מתוכנתים, אפליקציות ולמעשה כמעט כל דבר אלקטרוני אותו עדיין לא המציאו, כנראה שבחלק כלשהו של המדינה עובד אדם אחד או יותר על הדבר הבא בתחום, הדבר שיביא לו את הכסף והתהילה, הדבר שיתחבר לשאר הפטנטים הישראלים הנהדרים ויקבע את המדינה כמספר אחת בייצוא טכנולוגי.

מהם בקרים מתוכנתים?

ניתן לקחת כדוגמא את הבקר המתוכנת שצוין קודם לכן. ברור שבכל העולם כבר השתמשו בו ובכל העולם כבר מכירים אותו, אך אין זה פלא שהבקר המתקדם ביותר יוצר דווקא פה בגבולותיה של מדינת ישראל, אולי לא כל כך מפתיע מאחר שאחד השימושים שלו הוא בספינות צבאיות או רכבים צבאיים. בגדול בקרים מתוכנתים מיועדים בעיקר על מנת לשמש כחלק לספינות או לכלי רכב, והם מזוודים אלומיניום קשה שנותן להם את ההגנה הטובה ביותר אותם הם יכולים לקבל, מה שמאפשר להם לעבוד ולפעול בתנאי סביבה קיצוניים (כמו השטח או הים) וכן מעניק להם אורך חיים גבוה במיוחד. בקר מתוכנת מכיל מעבד מיוחד בעל 32 ביט, כך שניתן לשתול בתוכו את האפליקציה הכי מתאימה והכי חדשנית בלי חשש שהבקר יקרוס בשל העומס הרב אותה דורשת האפליקציה. בבקר תמצאו 33 יחידות כניסות ויציאות אנלוגיים ודיגיטלים וכן תגלו שהוא עובד בזרמים גבוהים מאוד. כמו כן בזכות שרת מתקדם מאוד, מעניק הבקר את האפשרות להעביר ולקבל מידע מרחוק ולהקל על ההתקשרות בין הבקר למשתמש. כמובן שהבקר מאופיין בכמה דברים המיוחדים רק לו כמו התממשקות מובנת למחשבי דיזל ויציאות דיגיטליות בעלות הספק גבוה מאוד.

רדימיקס, אקרשטיין ועוד

אבל לא רק התחום האלקטרוני והתחום הטכנולוגי הם שני תחומים ששולטים מאוד במה שקורה כאן במדינה וליתר דיוק במה שהמדינה מוציאה החוצה. אחד הענפים הבולטים ביותר במדינה הוא ענף הבנייה. נכון, דיור בר השגה אינו נמצא בעבור כל אחד ויש חוסר רציני בנדל"ן, לפחות בנדל"ן במחיר נוח, אך עדיין כל הענף מושתת על חלקים שונים ועל אלמנטים שונים, אלמנטים שמספקות חברות כמו רדימיקס, אקרשטיין, מנדלסון, מנשה-ברוך ואחרות. כל אלה דואגות שהחלקים לענף הבנייה לא יהיו חסרים ולעיתים קרובות אף מייצאות את החלקים האיכותיים אותם הם מייצרות לחברות בנייה שונות בחו"ל.

מוצרי בנייה של חברת רדימיקס

אחת החברות הבולטות ביותר בתחום הבנייה בקרב גורמים שונים בחו"ל היא כאמור החברה שנחשבת לחברה מספר אחת לייצור מוצרי גלם חיוניים לענף הבנייה, חברה שסניפיה מתפרשים לאורכה של כל הארץ מהצפון ועד הדרום, חברת רדימיקס. מפעלים אלו דואגים לייצר חומרי גלם שונים כולל תערובות טיט, מוספים כימיים, טיט מוכן, אגרגטים ולמעשה כמעט כל מה שיכול לעלות על הדעת, כל מה שחברות בנייה זרות למעשה מחפשות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152695 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153402 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152160 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222799 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223109 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211562 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211750 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica