חפש מאמרים:
שלום אורח
10.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג עסקי של חברה

מאת: אליעסקים קטנים ובינוניים20/10/2013529 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל עסק חדש שקם לו כיום וניכנס למערבולת של עולם העסקים בישראל יודע שבלי ייחודיות או אפשרות לבלוט בשטח, אם בתחום שלו או בכלל, כמעט ואין לו סיכוי לשרוד או להצליח בגדול.

היכולת לבדל את עצמך מעסקים אחרים, מקבילים או דומים לשלך, ניקרא בשפה המקצועית מיתוג וכולל בתוכו עולם ומלואו.

מיתוג של העסק מתחיל בפרטים שניראים שוליים או טריוויאלים למרבית בעלי העסקים, כמו בחירת צבע או צבעים מייצגים לעסק. אם הדבר נישמע לכם מעט תמוה אני אשאל אתכם בעולם הסלולאר מה אומרים הצבעים סגול, כחול או כתום? האם אתם יודעים איזה צבע מדבר על איזו חברה? סביר שכן. וזו התורה על רגל אחת.

לכל עסק חשוב לבחור צבעים מייצגים עבורו שיכולים להשתלב עם צבעים המזוהים עם תחום העיסוק שלו ומצד שני שיכולים לבדל אותו מהשאר.

לאחר השלב הראשוני הזה ניגשים לתכנון של עיצוב לוגו ייחודי לעסק על בסיס הצבעים שניבחרו.

לוגו כולל סימן או סמל שיזוהו מעתה עם העסק ויכולים לכלול משאית אם מדובר בחברת הובלות או מחשב נייד אם מדובר בחנות מחשבים וכמובן שיש לקחת כל מצר בסיס שכזה לעיצוב ייחודי ומעניין בעת עיצוב הלוגו.

ללוגו משלבים בד"כ (אם כי לא חייבים) סלוגן שיזוה עם העסק\לוגו בכל מקום אפשרי ויעזור בהליך מיתוג עסקי של העסק. דוגמא לסלוגנים מוכרים של חבורת שונות: "טבעי שלא תשלוט בעצמך" , "קח פרי ותהיה לי בריא" , "חומוס עושים באהבה או לא עושים בכלל" וכדומה.

עכשיו כשיש צבעים מייצגים, לוגו מעוצב וסלוגן שיווקי ניגשים לניירת המשרדית ודואגים שכל הניירת מניירות המכתבים ועד החשבוניות והמעטפות – הכל יהיה עם הלוגו + סלוגן + צבעים מותאמים עליהם.

בשלב הבא דואגים שהמשרד עצמו יהיה בעלי אותם המוטיבים ובשילוב תמונות שקשורות ללב העסק ו\או של לקוחות מיוצגים וכדומה, על מנת לבצע מיתוג חברה כפי שצריך.

עכשיו פונים מהפנים החוצה ודואגים באמצעות יחסי ציבור נכונים למתג את העסק בתחומו אם במאמרים מקצועיים, בראיונות של בעלי העסק או בהשתתפות באירועים הקשורים לתחום העיסוק או קרובים אליהם, אם כמשתתפים אורחים או בתור נותני חסות.

הכל יחדיו יחבר תמהיל מיתוג מנצח עבור העסק ויעלה את קרנו בענף בו הוא עוסק כמו גם בכלל בקרב לקוחות קיימים או וטנצייאלים לעתיד וישביח את המותג העסקי עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/171829 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/17678 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/17660 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/17674 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/17666 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/171054 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161273 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19586 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18287 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18445 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17749 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17639 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17792 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica