חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על הקשר בין ארון ספרים לבין שתלים לשיניים

מאת: דניאל מוריץבריאות השן21/10/20135101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחיים ישנן הרבה הקבלות, שחלקן לא מובנות. ניתן להשוות בין מקצועות שונים, בין מערכות הפעלה שונות ובין מכשירים אלקטרוניים שונים, כולן יהיו השוואות שיתקבלו בהבנה ובהיגיון. אך מה לגבי השוואה שתהיה טיפה יותר מופרעת, השוואה שתצא קצת מהמסגרת בה כולנו התרגלנו לחשוב?

ההקבלה בין ארון ספרים לבין שיניים

הקבלה שכזו יכולה להיות בין שני דברים שעל הנייר לא אמורים להיות קשורים. הקבלה שברגע שאתה חושב על מילה אחת מהשתיים, לעולם לא תחשוב על המילה השנייה וכשאומרים לך שיש ביניהן קשר כלשהו אתה מחייך ואומר שזה כלל לא הגיוני. את שני הקריטריונים הללו ניתן להשליך על השוואה בין ארון ספרים לבין שיניים. אם תשאלו את עצמכם לפשר ההשוואה ככל הנראה לא תבינו אותה במבט ראשון וזה בסדר. מצד שני, ברגע שחושבים הרבה יותר לעומק ניתן להבין במה מדובר. הספרים צריכים את הארון על מנת שיהיה מי שיאחסן אותם, בדיוק כפי שהשיניים צריכות את הפה לאותה מטרה בדיוק. אי תחזוקת הארון תפגע בו ולמעשה תפגע גם בספרים עצמם, בדיוק כמו שאי תחזוקה של הפה תפגע בו מבחינת חניכיים או דיבור, אך בעיקר תפגע בשיניים. ולבסוף, כמו שעל הנגר לתקן את הארון המדובר אם הוא מתקלקל, כך בדיוק ינהג גם רופא השיניים ויעזור למטופל "לתקן" את הפה שלו על ידי טיפול ראוי.

תיקון ארון הוא כמו תיקון שיניים?

אם הארון מתפרק, מה עושים על מנת שהוא יחזור לכשירות מלאה ויוכל לאחסן בחזרה את הספרים? ראשית כל, מתקשרים לנגר שיבוא ויבחין בנזק. אם מדובר בנזק קל, כלומר החלפת מדף, חיזוק ברגים או אפילו צבע מתקלף, הנגר לא ייקח תשלום, אולי תשלום סמלי בלבד על ההגעה למקום. אם מדובר בדבר חמור יותר כמו התפרקות הארון לחלוטין, או שהארון אינו יכול לתמוך יותר בספרים בשל התיישנות, העבודה תהיה רבה יותר ובהתאם גם התשלום יהיה גבוה יותר. כמעט כל ארון ניתן להצלה על ידי בעל המלאכה הנכון וברגע שנמצא בעל המלאכה הנכון, בהתאם גם יימצא הארון בידיים הנכונות.

שתלים לשיניים –לא טיפול זול

הנגר של הארון, הוא למעשה רופא השיניים של הפה. אם מדובר בסתימה או אפילו בטיפול שורש, הכסף לא ישחק תפקיד. אך אם מדובר בטיפולים גדולים יותר כמו עקירה, כתרים או אפילו בצורך מיידי של שתלים לשיניים, כבר מדובר בסכומי כסף הרבה יותר גדולים והרבה יותר מפוצצים, גם כאלה שגדולים יותר מהסכומים ששולמו על תיקון הארון. כמו שכמעט כל ארון ניתן להצלה על ידי הנגר הנכון או בעל המקצוע הרלוונטי, כך גם כמעט כל פה וכל שיניים ניתנים להצלה על ידי רופא שיניים טוב.

סוגי שתלים לשיניים


אך לעיתים כשאין אפשרות להציל את השיניים שבפה, או אפילו כשהאדם שמחזיק את אותם השיניים אינו מעוניין כלל להציל אותם אלא היה מעדיף שיניים אחרות, כאן נפרדת ההקבלה בין הארון לבין הפה. במקרה מסוג זה הפתרון יהיה שתלים לשיניים. יש מספר דרכים לעשות את זה, כשהרופאים הטובים והמוסמכים אמנם ימליצו למטופל על דרך טיפול ספציפית לאחר בדיקה של כל האפשרויות והסיכונים, אך עדיין יוכלו לעשות כל אחת מהן בלי שום בעיה. מדובר בהתקנה של גשר על הפה עליו יוכלו להיבנות השיניים, שיטת אול און פור החדשנית בה כל השיניים עומדות על ארבעה שתלים בלבד, השתלה דנטלית או העמסה מיידית, בה כל השיניים יושתלו ביום אחד, טיפול שיתאים בעיקר למצבים בהם מדובר בשן קדמית שנעקרה לאחרונה, מאחר וכוחות הלעיסה המופעלים באזור זה קטנים יותר.

 



תגיות המאמר: ארון, שתלים לשיניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162793 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152696 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152528 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152163 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201587 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181665 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181588 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171503 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171503 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica