חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה כדאי להזמין קייטרינג לשבת חתן

מאת: אהודקייטרינג23/10/20131387 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי מידת הפופולאריות של קייטרינג לשבת חתן

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מבינים, שאין שום סיבה לעבוד קשה על ההכנות לשבת חתן, אם אפשר להזמין קייטרינג לשבת חתן, איכותי ועשיר.

עד לא מזמן, בנות הבית, היו מתכנסות במטבח, כמה ימים לפני שבת החתן, והיו עובדות בפרך, עד שהיום המיוחל הגיע. בהתאם לעדה שאליה משתייכת המשפחה, תמיד ישנה התנגשות בין ההכנות לשבת חתן, לבין חגיגות החתונה, לפני (עדות אשכנז), או אחרי (עדות ספרד) האירוע הגדול. איך שלא תסדרו את זה, תמיד ההכנות של שבת חתן, גוזלות המון אנרגיות מהמשפחה, לפני או אחרי האירוע המרכז. מצב שאינו אידיאלי, עבור אף אחד.

במשך השנים, רבים למדו שמה שטוב לאירועים הגדולים, טוב גם לגבי הכנות של שבת חתן. אפשר להזמין קייטרינג לשבת חתן, עשיר, מגוון ואיכותי, לפי דרישות מפורשות שלכם, ולהגיע רעננים ונינוחים, לאירוע שאתם מארגנים.

כיצד לבחור תפריט מעניין וטעים של קייטרינג לשבת חתן

למעשה, כשאתם עומדים לפני הזמנה של קייטרינג לשבת חתן, עומדות בפניכם, מספר אפשרויות. לאחר שבחרתם חברת קייטרינג, אתם יכולים לבחור איזה סוג של קייטרינג אתם מעוניינים שיוגש באירוע.

לפנינו כמה מהאפשרויות הנפוצות ביותר:

* קייטרינג דגים וים

* קייטרינג קוקטייל

* קייטרינג בשרי

* קייטרינג חלבי

קיימים מספר קריטריונים שלפיהם בוחרים תפריט של קייטרינג לשבת חתן. ראשית, אם אתם רוצים קייטרינג חלבי או בשרי, מה יהיה הרכב האורחים, באיזו עונה מתרחש האירוע, וכמות האורחים הצפויה, ובתוכה, כמות הילדים הצפויה.

לאחר שבחרתם את אופי התפריט, אתם מתפנים לבנות עם נציג חברת הקייטרינג את המנות בתפריט, שצריך להיות עשיר, מגוון, טרי ויפה לעין.

חשוב להזמין חברת קייטרינג מנוסה ומקצועית, ולא לוותר על טעימות של מנות מסוימות לפני שאתם מחליטים עליהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהוד

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139355 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: אהודשיפוצים03/12/131198 צפיות
חדרי האמבטיה ושירותים כהגדרתם הינם חדרי שירותים ותפקידם הוא בעיקר פונקציונאלי. עם זאת, אין שום מניעה שהם ייראו כמו חדרי אמבטיה בבתי מלון 5 כוכבים. כיצד ניתן להעשיר ולשדרג את מראה חדרי האמבטיה והשירותים בביתכם? באמצעות התקנה של חיפוי קיר לחדרי אמבטיה איכותי, אלגנטי וחזק.

מאת: אהודפיסול02/12/138545 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: אהודליסינג והשכרת רכב01/12/136965 צפיות
סוכנויות רכב רבות, במיוחד כאלה שיודעות לקרוא את המפה לקראת סוף השנה האזרחית, מציעות דילים משתלמים במיוחד עבור אנשים שרוצים לקנות או להחליף רכב לפני שהשנה מתחלפת.

מאת: אהודריהוט 27/11/131366 צפיות
חדר השינה בבית הוא המקום המפנק והאינטימי ביותר עבור כל אחד מדיירי הבית. זה מקום המפלט האחרון שאליו מגיעים אחרי יום ארוך ומתיש בעבודה או בבי"ס. זה המקום שבו מתחיל ונגמר היום. לכן, אנחנו משקיעים תכנון, זמן וכסף, כשאנחנו בוחרים את הרהיטים ואת התאורה של חדרי השינה השונים בבית. חדר שינה זוגי צריך לענות על הציפיות של בני הזוג, גם אם יש להם טעם שונה והעדפות שונות מבחינת העיצוב שהם אוהבים.

מאת: אהודשיפוצים27/11/131468 צפיות
מהם סילרים ולמה הם מיועדים, אילו סוגים של סילרים קיימים היום בשוק ומהם ההבדלים בין הסוגים השונים של הסילרים

מאת: אהודנישואין13/11/138224 צפיות
כיום מי שרוצה לשלוח הזמנות לחתונה שיהיו מכובדות ונאות זקוק למלאכת מחשבת רצינית כדי שבסופו של יום הוא יוציא תחת ידיו הזמנות לחתונה שיהיו בלתי נשכחות ממש כמו החתונה עצמה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica