חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת מאמרים באנגלית

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/20138138 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבת מאמרים באנגלית

נכון, אנחנו ממוקמים בישראל, אך תודות להיות ישראל כור היתוך, היצע שרותי כתיבת מאמרים באנגלית הוא דיי גדול. אתרים רבים, כמו גם אנשים רבים, מחזיקים בחלום הפריצה הבינלאומי. הרצון להתפתח מעבר לגבולות ישראל הדוברת עברית והסוחרת במטבע השקל, הוא גדול אך אינו בלתי ניתן להשגה. בכדי להצליח לקדם אתר ולהביא לחשיפה אינטרנטית בכל ארץ בעולם, יש לפעול על פי אותם שלבים.  במאמר זה נסקור בקצרה שלבי כתיבת מאמרים הקידום בשפה האנגלית ואיזה מחקר יש לבצע תחילה בכדי להשיג את המטרה.

מאמרים באנגלית תהליך כתיבת מאמרים באנגלית עבור קידום הוא כמו יצירת מערכת יחסים, בכדי שמערכת היחסים תהייה איתנה ותחזיק מעמד לאורך זמן, יש לבנות בסיס נכון ועמיד. בכדי לייצר את אותו בסיס טוב עליו תושתת מערכת היחסים יש לבצע את המחקר הראשוני. בעולם כתיבת מאמרי קידום מדובר על "מחקר מילות מפתח" בעזרת מתכנן מילות המפתח של גוגל. ראשית יש לפתוח את המתכנן ולהזין בו את כל מילות המפתח או ביטויי המפתח הנדמים כמתאימים. המתכנן יעניק לך את הידע של כמות החיפושים ורמת התחרות על כל מילה או ביטוי. כמו כן, המתכנן ימליץ לך על מילות או ביטויים דומים או בעלי קורלציה. בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר והראליות, במהלך בחירת ביטוי המפתח יש להקפיד על:

  • התאמה
  • ביטויי ליבה
  • ביטויי זנב
  • הגדרת היררכיה
  • הטיות \ וריאציות
  • לאחר שנאסף כל המידע, מלאכת כתיבת המאמרים יכולה להתחיל. מומלץ לכתוב מאמרי קידום איכותיים ומקוריים ולא להיעזר בשלל תוכנות כתיבה למיניהן ובאשר הן. כתיבה בשפה שונה - הלכה למעשה הדבר הראשון שיש לעשות הוא לאתר כותב אשר אנגלית היא שפת האם שלו. אם הרצון הוא לפרוץ לבריטניה, מומלץ כותב בריטי המכיר את הניב המקומי, דקדוק וביטויים ייחודים. לא כל דובר אנגלית יכול לכתוב מאמרים באנגלית אשר מטרתם היא קידום ולכן מומלץ לפנות לכותב מקצועי או חברה מקצועית המספקת שרותי כתיבת תוכן לאתרים. לאחר שיש בידכם את המילות \ ביטויי המפתח ואת הכותב, אתם מוכנים לצאת לדרך ולנו נותר לאחל לכם בהצלחה. רוצים לפרוץ את גבולות ישראל? זקוקים לתרגום האתר שלכם לאנגלית? פנו אל חברה המספקת שרותי תוכן מקצועיים כדוגמת חברת מילות

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת ליאה גרין

    מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

    מאת: רוןקופירייטינג26/06/193785 צפיות
    כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

    מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172457 צפיות
    כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

    מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142656 צפיות
    מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

    מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142800 צפיות
    כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

    מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138204 צפיות
    הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

    מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138350 צפיות
    זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

    מאת: אביקופירייטינג03/01/138063 צפיות
    היה והשתמשתם במתרגם מומחה לפני שנה, בוודאי שאתם מבינים שמתורגמנות היא נושא חשוב. המומחיות הנדרשת בניבים ושפות בוודאות לא פשוטה. התפקיד שלנו מתבסס על מספר תחומים:

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica