חפש מאמרים:
שלום אורח
20.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סביב המאמרים

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/20141548 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

לכל מאמר יש את המטרה שלו, את הקהל יעד שלו כתוצאה מכך, כל מאמר יהיה כתוב בצורה אחרת ויהיה לו את ה"סגנון" שלו. לדוגמה מאמר בנושא "חשיבות הספורט בילדות" יהיה מיועד לילדים ולהורים. אותו המאמר יהיה קצר וקולע ומאמר אקדמי העוסק ברפואה ככל הנראה יהיה ארוך וקשה להבנה למי שלא עוסק ברפואה.

לאחר הרקע הקצר על המאמרים, למה צריך אותם? ייעודם של המאמרים משתנה לפי הצורך, ממאמר למאמר. אך ניתן לומר באופן כללי שמטרתם העיקרית של המאמר הוא להעביר מידע על נושא מסוים שהכותב רוצה להציג בפני הקוראים שלו. אם זה אקטואליה, כלכלה, חדשות וכו'. מאמרים אלו בדרך כלל מפורסמים באתרי תוכן וחדשות או בעיתונים ומגזינים.

פרסום ושיווק הוא המטרה השנייה שנדבר עליה,כתיבת מאמרים אלו הם באים לפרסם או לשווק כל דבר שאותו כותב ירצה. המטרה שלהם הוא לשכנע את הקוראים למה דווקא להם כשדי להשתמש במה שהכותב מציע להם. מאמרים מסוג זה יתפרסמו בכמה שיותר מקומות שאותו כותב יכול לפרסם את המאמר, כי ככל שמאמר מסוג זה יתפרסם יותר הוא יגיע ליותר לקוחות שישתכנעו מהכתוב במאמר.

יתר על כן, מטרה נוספת היא קידום האתרים. ישנם חברות שמתמחות בקידום אתרים, וחלק בלתי נפרד בקידום אתרים הוא פרסום מאמרים עם מילות מפתח.כתיבת מאמרים איכותיים עם מילות המפתח הנכונות יכולות לעזור מאוד ולהביא לכותב לקוחות רבים. כתיבת מאמרים מסוג זה יתפרסו בכ-3 אתרי מאמרים באינטרנט. כאשר מפרסמים מאמר למטרת קידום בהרבה יעדים, כוח הקידום של אותו מאמר יורד ואף יכול להזיק.

רוצים להתחיל לכתוב בעצמכם מאמרים? זה לא מסובך! לכתוב מאמר זה לא מסובך, כל אחד יכול לכתוב מאמרים למטרת פרסום המוצר שלו או להעברת מידע בעיתון. בסך הכל צריך לשים דגש על מספר כללים.

ראשית, המבנה הוא החשוב ביותר! צריך לשים לב איך אתם כותבים את המאמר, שיהיה מסודר. בהתחלה להתחיל עם פתיחה, לאחר מכן, להביא את כל המידע שאנו רוצים לפרסם. לבסוף, אנו נכתוב פסקת סיכום לכל מה שנאמר במאמר.

שנית, חשוב מאוד לשים לב באיזו שפה אנחנו כותבים. להימנע משגיאות כתיב ומושגים לא נאותים. לשים לב שאנו לא משתמשים יותר מדי בשפה גבוהה על מנת לא לשעמם את הקוראים, ולא להשתמש יותר מדי בשפה נמוכה כדי לא להיראות לא רציניים.

כלי שמאוד יכול לעזור לנו במאמרים והרבה ממעיטים בערכו הוא האמצעים הרטוריים.

הרבה אנשים לא משתמשים כמו שצריך באמצעים הרטוריים, הם אמצעים שגורמים למאמר שלנו להיות יותר מהנה לקריאה ומשכנע. לכן, לפני שאנו מתחילים לכתוב מאמר תכתבו בגוגל "אמצעים רטוריים" ותשתמשו בכלי הזה בתוך המאמר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל לויזון

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/147362 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/147122 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/146966 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/147116 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות08/01/147071 צפיות
מאמר זה בא להראות מה זה סטטוסים לפייסבוק ומה שמסביבו. אנו רגילים לראות רק את הצד המעשי של הסטטוסים לפייסבוק ובמאמר זה נוכל לראות את המשמעות ומה שמסביבו.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות30/12/137171 צפיות
מה כפתור ה"לייק" המפורסם שאנו מכירים יכול לגרום לנו, איזה בעיות הוא פותר ועוד הכל במאמר

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/19286 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171379 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141723 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137022 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137076 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137171 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: אביקופירייטינג03/01/137153 צפיות
היה והשתמשתם במתרגם מומחה לפני שנה, בוודאי שאתם מבינים שמתורגמנות היא נושא חשוב. המומחיות הנדרשת בניבים ושפות בוודאות לא פשוטה. התפקיד שלנו מתבסס על מספר תחומים:

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica