חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משפטים ששואבים אותך פנימה - דגשים פשוטים לקהל לקוחות שבוי

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/20138350 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מה שזה אומר בפועל שהעבודה שלך כקופירייטר היא לפתות את קהל היעד לכול חלק בעותק בשביל שהם יצרכו כמה שיותר מהעותק ולא ידלגו על אף חלק. כך לדוגמה מגזין כמו בלייזר שמפציץ פעם אחרי פעם עם שורות פתיחה מפתות ויוצאות דופן למאמרים מעניינים שמושכים פנימה קוראים רבים. מה קורה אחר כך ? הקורא נתפס ברשת וכול תוכו בכול המאמר הנה מספר דוגמאות למשפטים שמושכים אותך פנימה:

1. זה היה מחזה מזעזע של חוסר כבוד

2. בחיים לא היית שהיא רק ב 14 לפי צורת הלבוש שלה.

3. שהוא התקרב לקופסה שהייתה מונחת בצורה מוזרה משהו שם זז...

כמו שאתם רואים כול שורות הפתיחה הללו מגרות את הסקרנות שלך, הם גורמות לך לחשוב איך זה ממשיך מה קורה לאחר מכן. זה גורם לך לדמיין את הסצנה שהולכת לקרות בהמשך ממש כמו ספר טוב. אתה יכול לקחת את אותם פרספקטיבות ולהטמיע אותם בשיווק שאתה כותב את העותק שלך.

לדוגמה במקום להתחיל את הדיוור הישיר שלך לרשת מלונות מסוימת בצורה הזו:

"אתה מכיר אותנו? Www.booking.com  אנחנו מרכזים במקום אחד מאות אלפי בתי מלון מצוינים ונותנים את הדילים הטובים ביותר ברשת, המלון שלך יכול להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו"

אתה ממש יכול לתפוס את תשומת הלב של המלונות שרוצות לשתף פעולה עם האתר הנ"ל עם משפט פתיחה שיהיה מאוד ספציפי ורלוונטי להם.

"עכשיו יש לכם את ההזדמנות לחשוף את המלון שלכם ל12000 זוגות עיניים ביום שמחפשים מקום לשהות בו ולבלות בו ברחבי העולם"

בשביל מלון למה משנה מה גודלו שמסתמך בעיקר על הזמנת דרך רשת האינטרנט משפט הפתיחה הזה נותן ללקוחות מספיק סיבות להמשיך לקרוא. הנה מספר דוגמאות נוספות למשפטי פתיחה נוספים לפני ואחרי.

לפני:

שלום וברוכים הבאים לאתר שלנו אם אתם מחפשים צילום אירועים ברמה אתם במקום הנכון.

אחרי:

אנחנו לא מצלמים אנחנו תופסים זיכרונות יקרי ערך מהם תוכל ליהנות כול החיים.

לפני:

האתר שלנו קיים משנת 2002 והשנה אנו חוגגים עשור של אספקת מתנות בהתאמה אישית לבית

אחרי:

איך את מקבל את המתנות הכי מיוחדות שיש במחירים הוגנים ולא משתוללים ? בדיוק פה...

לפני:

אתר הקרוזים שלנו מציע הצעות שאי אפשר להתחרות בהם ומספק מגוון של שירותי תיירות שיספקו אפילו את הטייל הבררן ביותר.

אחרי:

רק תדמיין את עצמך על החופים הלבנים של הונלולו, מטייל ביערות הגשם של בליז ושואף את הקרח הדק כאבקה באתר הסקי של אספן...היי וכול זה ב50 אחוז פחות!!

לפני:

אנו מודים לך שקנית את הקניות לארגון שלך פה אנו מקווים שחווית הקניה שלך הייתה מענגת.

אחרי:

שאתה באמת מרשים את הלקוחות של אם מתנות מיוחדות הם זוכרים אותך לאורך זמן רב יותר, מרגישים קרובים אליך יותר וקרוב לוודאי שיצפרו אותך מה שיגרום לעלייה במכירות.

כאן בעצם טמון ההבדל, משפטי "הלפני" הוא משעממים, ממוצעים ואינם מחמיאים. משפטי "האחרי" הם מסקרנים, מלאי דמיון ומפתים. אל תעצור אחרי שייצרת כותרות מזמינות, נצל את המומנטום על ידי כתיבת משפטי פתיחה מסקרנים שתעשה כך תהפוך יותר מבקרי אתר ללקוחות פוטנציאלים בעתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13926 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138205 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/128028 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/121279 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/121128 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/121097 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאת: איציק עומריפרסום באינטרנט26/09/121219 צפיות
אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת ? זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193786 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172457 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142656 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142801 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138141 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138205 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: אביקופירייטינג03/01/138065 צפיות
היה והשתמשתם במתרגם מומחה לפני שנה, בוודאי שאתם מבינים שמתורגמנות היא נושא חשוב. המומחיות הנדרשת בניבים ושפות בוודאות לא פשוטה. התפקיד שלנו מתבסס על מספר תחומים:

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica