חפש מאמרים:
שלום אורח
12.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרופיל עסק לעסקים קטנים

כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

איך כותבים פרופיל עסק?

כאמור, פרופיל עסק הוא תעודת הזהות של העסק, הוא ההגדרה שלו. פרופיל עסק חייב לעסוק בכך: להגדיר מהו העסק, במה הוא עוסק, מה מייחד אותו מעסקים דומים אחרים, מה ה'אני מאמין' של בעל העסק וכדומה. חשוב לכתוב ניסוח בהיר, מובן וענייני, ומותאם לקהל היעד (אל תכתבו בשפה עממית אם אתם מוכרים מוצרי יוקרה לעשירון העליון למשל). אין זה מסמך שיווקי ולכן יש להימנע מנטייה שיווקית ומכירתית. פרופיל עסק הינו מסמך שאמור ללוות אתכם לאורך זמן רב ויש להשקיע בו מחשבה ויצירתיות כדי ליצור פרופיל עסקי מוצלח.

מדוע גם עסקים קטנים חייבים פרופיל עסק מקצועי?

קיימת נטייה לחשוב כי עסק קטן פונה מראש לאוכלוסייה מצומצמת יותר. בנוסף לזה, האווירה בעסק קטן היא ביתית ומשפחתית, אשר רוב לקוחותיו קבועים ומוכרים. הסיבות הללו גורמות לבעלי העסקים הקטנים, לחשוב בטעות, כי אין צורך בהגדרת פרופיל עסקי מקצועי, כיוון שממילא הלקוחות הם אנשים שנמצאים בקשר אישי עם בעל העסק ואין צורך להציג בפניהם מסמכים. עובדות אלה נכונות רק בחלקן. ראשית, מכיוון שפרופיל עסקי מגדיר בצורה מסודרת וברורה את מהות העסק, לעיתים גם לבעל העסק עצמו! הגדרה כזו הרבה פעמים עוזרת למקד את פעילות העסק בצורה טובה ויעילה יותר לטובת מטרותיו. שנית, גם עם רוב לקוחותיו של העסק הינם מוכרים וקבועים, עדיין ישנה הצטרפות של לקוחות חדשים אשר אינם מכירים את העסק, ואשר פרופיל עסק יכול ללמד אותם בדיוק במה עוסק העסק שלכם. לבסוף, פרופיל עסק מסייע לעסק שלכם לגדול ולהתפתח. ככל שתגדלו יותר ומעגל הלקוחות שלכם יתרחב, תידרשו להגדרה מסודרת וברורה של העסק שלכם ורק פרופיל עסקי מקצועי יכול לעשות זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר.

כתיבת פרופיל עסק מקצועי

כדי לכתוב פרופיל עסקי מוצלח, כדאי לעשות זאת עם מישהו מקצועי שמבין בתחום. כתיבת פרופיל עסק עסקים קטנים יכול להיות מעט שונה מכתיבת פרופיל לחברה גדולה. חשוב לעמוד על הייחודיות, על האנשים, על התוצרת ועל כל מה שיעשה את פרופיל העסק למשהו שניתן לעמוד מאחוריו ולהתגאות בו. אין לזלזל בכתיבת פרופיל לעסק, ואם אינכם מצליחים לכתוב זאת לבד, כדאי לפנות לאנשי מקצוע שיסייעו לכם. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרופיל און ליין, אתר מקצועי לכתיבה והפקה של פרופיל חברה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרופיל און ליין

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/145941 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146042 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

מאת: פרופיל און לייןפרסום15/02/111505 צפיות
ישנם עסקים אשר חושבים שאין להם צורך בפרופיל חברה. הם מרגישים שהעסק שלהם קטן מדי, ברור למדי ולכן פרופיל חברה אינו יכול לשרת אותם או שאינו יכול להיות מקיף ושיווקי. רוב העסקים הללו מוגדרים תחת הקטגוריה מקצועות חופשיים, התחום של הצווארון הכחול. אינסטלאטורים, חשמלאים, אנשי מקצוע תיקונים ושיפוצים.

מאת: פרופיל און לייןניהול תוכן20/04/10913 צפיות
אם גם אתם כבר שמעתם את המשפט "שלח לי פרופיל חברה" ולא ידעתם מה לשלוח, אתם לא לבד. עסקים רבים מתקשים מאוד בכתיבת פרופיל חברה איכותי ושיווקי, אשר לא רק ייתן למתעניין מבט רחב על העסק, אלא גם ישכנע אותו להפוך ללקוח.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג24/12/09784 צפיות
עסקים רבים מבקשים לשלב מונחים מקצועיים בפרופיל חברה אך אינם יודעים כיצד הכי נכון לעשות זאת. מונחים מקצועיים מדי עלולים להיות לא מובנים ללקוח שאינו מהתחום והעדר מונחים מקצועיים, עלול לשדר חוסר רצינות ומקצועיות. איך למצוא את האיזון

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/19606 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171411 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141582 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137052 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137110 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137192 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: אביקופירייטינג03/01/137180 צפיות
היה והשתמשתם במתרגם מומחה לפני שנה, בוודאי שאתם מבינים שמתורגמנות היא נושא חשוב. המומחיות הנדרשת בניבים ושפות בוודאות לא פשוטה. התפקיד שלנו מתבסס על מספר תחומים:

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica