חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החרקים עולים לכם על העצבים ? השמידו אותם !

מאת: tkidumבתים משותפים06/11/20132678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיעה עונת האביב. מזג האוויר משתנה, הפרחים מתחילים לפרוח, השמש מחממת את האדמה, הרוח מלטפת והאנשים מתחילים להשיל את בגדי החורף וליהנות מהאור ומהימים היפים ושטופי השמש. הכל טוב ויפה עד שהמזיקים מחליטים להתעורר. המזיקים הינם עכברים, חולדות, הנדלים, נחשים, תיקנים, יונקים, מכרסמים, תיקנים, נמלים, פרעושים, טרמיטים  וכו'. למזיקים יש יכולות הרסניות ביותר – מושבת טרמיטים רעבה (למשל) יכולה להשמיד משקוף מעץ. נוסף על כך, המזיקים יכולים להתרבות במהירות רבה ולהשתלט על כל חלקה טובה בבית או בשדה.                 בכדי להלחם במזיקים הללו יש להזמין שירותי הדברה.                                                               אם אתם מתגוררים באזור הצפון, תוכלו להזמין שירותי הדברה בצפון. שירותי הדברה בצפון יכללו הדברה בקריות, הדברה בחיפה, הדברה בעכו, הדברה בכרמיאל ועוד.

ישנן מגוון חברות אשר מעניקות שירותי הדברה בחיפה, שירותי הדברה בקריות, שירותי הדברה בעכו, כרמיאל וכו'. אם אתם מחפשים מדביר בצפון, חשוב שתבחרו בבעל מקצוע מנוסה. לא פשוט להפוך למדביר מקצועי. בכדי להיות מדביר מנוסה צריך להשיג תעודת יושר, לעבור קורס של חודשיים דרך משרד הבריאות או דרך המשרד להגנת הסביבה ורק לאחר מכן ניתן להוציא רישיון הדברה ולהתחיל להתעסק עם חומרי ההדברה.                                                                      מדביר מקצועי צריך ללמוד במשך כל הזמן. הסיבה לכך הינה פשוטה – תחום ההדברה מתפתח כל הזמן ובכדי להישאר מעודכן יש לעבור השתלמויות וללמוד על כל החידושים. יש לציין כי הרישיון לעסוק בתחום ההדברה מחולק לארבעה פרמטרים ולא כל מדביר רשאי לעסוק בכל סוגי ההדברות. ארבעת  סוגי ההדברות הן: היתר לקטילת חרקים, היתר לקטילת מכרסמים, היתר איוד מוגבל והיתר איוד בלתי מוגבל.

מדביר מקצועי יעבוד עם חומרים מתקדמים, יהיה זמין במשך 24 שעות ביממה וידייק בזמני ההגעה. בעל מקצועי איכותי יענה לכם על כל השאלות. תוכלו לשאול אותו על תהליך העבודה, משך העבודה, עלות העבודה וכו'. המדביר יוכל לבצע מגוון סוגים של הדברות, חלקן אקולוגיות יותר וחלקן פחות. זכרו שלפעמים עדיף לשלם קצת יותר בכדי לקבל תוצאות טובות. לאחר ההדברה יחזור ביתכם להיות נקי, בריא ואתם תוכלו להיות שקטים ורגועים.



 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161491 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152529 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152351 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151957 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158241 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222322 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222936 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223094 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222932 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222961 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211268 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201724 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica