חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה חשוב לעשות סקרי לקוחות מהשטח? (ולשאול הרבה שאלות באופן כללי)

מאת: אופנים חשמליותייעוץ עסקי10/11/2013846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה הכוונה בכלל בכותרת שלנו?

כל מי שקרא ולמד קצת על שיווק יודע שבעבר חברות גדולות עשו טעויות גדולות בגלל שהם הסתמכו על סקרי לקוחות, קבוצות מיקוד ועוד כל מיני שיטות וכלים "מסורתיים" שמשום מה הביאו ל כ80% כישלון בהשקת מוצרים חדשים שמופיעים בשוק.

נדגיש את זה שוב – 20% בלבד מהמוצרים החדשים שיוצאים לשוק מצליחים וזה אחרי שהושקע הרבה כסף בחקרי שווקים מעמיקים.

אפשר לשבת ולהסביר הרבה ולעומק איך זה ולמה זה קורה (הדרכים בהם תכננו את השאלון, הטיות של אנשים שעונים לעומת כוונות קנייה רציניות, השפעה של הטיות אחרות, מטאפורות וכיוב') – אבל הדבר החשוב יותר הוא מה עושים עם כל זה? ומה הדבר הבאמת חשוב שגורם לזה.

ובכן – מה שעושים עם זה – כדי באמת להגיע להבנות מסויימות – זה חקירה לעומק – ובשטח!!! ומה שגורם לכשלונות זה פשוט חוסר התעמקות ברמה רשלנית אפילו.

למה הכוונה.

משווקים לא מתעמקים כמו שראוי היה שיתעמקו בכוחות שפועלים מתחת לפני השטח ולהתנהגות החיצונית.

מצד שני משווקים מוצלחים – כן מתעמקים ומתעניינים באמת בלקוח.

זה לא מספיק לדעת שהלקוחות מעדיפים מראה עגולה על מראה מרובעת. הידיעה למה הם מעדיפים את הצורה הזאת חשובה אפילו יותר – בכלל שידיעה כזאת עשויה להוביל אותנו למסקנה שמה שהלקוחות באמת רוצים זה צורה אחרת – שהיא לא עגולה ולא מרובעת (משולשת? טרפז? ביצה? או... לך תדע).

אם הבנתם את ההגיון הזה – אז תבינו עד כמה חשוב המסר הבא – כל עסק שהוא צריך ואפילו חייב – לסקור את הלקוחות שלו באופן שוטף ושיטתי – לראות לא רק האם הם מרוצים – אלא – למה הם מרוצים, ממה הם לא מרוצים, מה הצרכים האמיתיים שלהם?

עסק כזה יידע לא רק לכוון את הפעילות העסקית שלו לעתיד, אלא גם לעזור באמת ללקוחות הקיימים שלו. – ידע לשאול את השאלות הנכונות בתהליך של מכירה שהוא למעשה ייעוץ ועזרה ללקוח וייתן פתרונות טובים מאד.

אז איך עושים את זה? – פעם בחודש מפנים זמן ביומן, ופשוט מתקשרים ללקוחות שקיבלו שירות – ושואלים – שואלים – מה שלומך? איך אתה מסתדר עם ה.... שלנו? האם אתה מרוצה? יש לך הערות, הארות, תובנות, בקשות?

מי שיעשה את הדבר הזה לאורך זמן – לא רק שישפר את המקצוענות שלו (לא הידע המקצועי – המקצוענות – היכולת לתת שירות ומוצר בצורה הטובה ביותר) – אלא גם יהנה בסופו של דבר מהעסק שלו!!!

כשלקוח מתקשר אלינו היום, אנחנו שואלים אותו סדרה שאלות על חיי היומיום שלו, על השימושים שלו, על כל מיני דברים שהוא לא חשב בכלל כמו שימושים עתידיים, סחיבת משקלים ועוד.

דוגמאות: למה אתה רוצה אופניים חשמליות, מה המטרה שלך? האם בעתיד אתה מתכוון לשים כיסא תינוק? כמה קומות את רוצה לקחת אותם? יש לך איפה לקשור ביומיום? למה אתה שואל על דגם מסויים? יש לך ניסיון? רכבת עליו? האם אתה יודע איך האופניים החשמליות עובדות? ועוד

מהניסיון שלנו – לשאול מגוון רחב של שאלות ועוד יותר חשוב – לשאול למה? למה אתה רוצה את זה וזה ולמה חשוב לך כך וכך... מביא לזה שהלקוחות שלנו מרוצים?

ואיך אנחנו יודעים את זה? אנחנו פשוט מתקשרים אליהם אח"כ ושואלים!!!

ובונוס נוסף – ומאד מאד מעניין שלא קשור למטרה המקורית – לבצע סקרים כאלו ממלא אותך במוטיבציה ואנרגיה!!!

אנחנו לא באמת יודעים להסביר למה – אבל זה פשוט ככה. נסו את זה בבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בית האופניים והממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים (כגון טרקטורונים לילדים, אופנועים לילדים , גי'פ ממונע לילדים ג'יפ ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות מתקפלות, תלת אופן ועוד. ניתן להשיגנו בטלפון 052-3489218. מחסן החנות נמצא במושב צרופה. אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ בזמנים קצרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופנים חשמליות

מאת: אופנים חשמליותאופניים10/03/141015 צפיות
יש הגיון רב בכתיבת מדריך לרכישת אופניים חשמליים שמיועד לנשים בלבד. יש שלוש עובדות יסודיות שתומכות בכך: א. אופניים חשמליים הופכים לכלי תחבורה פופולרי יותר ויותר והוא מתאים במיוחד לנשים עסוקות שרוצות לחסוך בזמן של חנייה, פקקים והתעסקות בתחזוקה רבה של כלי התחבורה שלהן. ב. יותר ויותר ישראלים מבצעים מחקר, ולפחות בסיסי

מאת: אופנים חשמליותאופניים10/11/131077 צפיות
המאמר הזה עוסק התחייסות לחדשות על שריפת דירה בגלל הטענה של סוללה של אופניים חשמליות. והנה העניין: לפני מספר שבועות קיבלתי מבול של טלפונים מלקוחות שרכשו אופניים חשמליות בעבר. ספקים וקולגות במקצוע דיווחו על חוויה דומה באותם ימים.

מאת: אופנים חשמליותאופניים25/02/131197 צפיות
האופניים החשמליות הוצגו לעולם בתערוכה עולמית בסין בשנת 2003, על אף שהיו קיימות באופן פחות מסחרי ורשמי הן בסין והן במדינות שונות בעולם ואפילו בישראל.

מאת: אופנים חשמליותאופניים25/02/131216 צפיות
אופניים חשמליות הן פופולריות מאד, ובאופן יחסי גם זולות, רבים מתעניינים באפשרויות להסבת אופניים, מאמר זה עוסק בנקודות והמלצות לתכנון הסבת אופניים רגילות לחשמליות.

מאת: אופנים חשמליותאופניים18/02/131124 צפיות
מאמר זה עוסק בהבדלים המשמעותיים שבין סוגי המערכות החשמליות באופניים החשמליות שאפשר לרכוש היום בשוק.

מאת: אופנים חשמליותאופניים23/12/12988 צפיות
מאמר זה עוסק בהגדרה ובהסבר על מה הם אופניים חשמליות וכן במידע נוסף שמאפשר להבין את כלי התחבורה הזה.

מאת: אופנים חשמליותאופניים23/12/12968 צפיות
מאמר זה הינו מאמר המשך למאמר " שאלות חששות ותשובות לגבי אופניים חשמליות" בו התחלנו לגעת בעיקרי השאלות שעולות אצל מתעניינים רבים באופניים חשמליות, שהפכו להיות כלי תחבורה פופולרי מאד בכבישי ארצנו.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222216 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211215 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211032 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica