חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היום בעולם המודרני כבר בקושי תראו בבית את האישה הקטנה שכל היום מנקה

מאת: tkidumניקיון12/11/2013971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום בעולם המודרני כבר בקושי תראו בבית את האישה הקטנה שכל היום מנקה, מבשלת ומטפלת בביתה בילדים ומחכה בכיליון עיניים לרגע שבעלה יחזור מהעבודה. בעולם המודרני, כמעט בכל בית יש מנקה אשר מבצעת את העבודה שפעם הייתה מקומה של האישה. היום, הנשים יוצאות גם לעבוד ולפעמים גם נמצאות במשרות בכירות יותר מהבעל מה שמשאיר להן מעט זמן לטיפול במשק הבית. אז נכון אומנם יש מנקה אחת לשבוע או שבועיים אך על מנת, שהבית יבריק באמת כמו שתמיד חלמתם עליו יש אלפי חברות של פוליש וניקיון אשר, דואגות למהפך ניקיון בביתכם עד כדי כך שתוכלו לאכול ישר מהרצפה. מכיוון, שפוליש וניקיון איננו רק שפיכה של אקונומיקה וסבון חיצוני, אלא זהו ניקיון עמוק כמו שיש הבדל בין אישה שתשטוף את פניה סתם עם סבון או שתעשה טיפול עמוק של פילינג.

שירותי פוליש ניתנים היום על ידי מגוון נרחב של חברות ברחבי הארץ מכיוון, שהמודעות לניקיון הנה מאוד גבוהה בארץ שלנו. שירותי פוליש, נעשים היום בכל מצב שבו הבית שלכם או המשרד שלכם נמצא. ישנם מגוון שירותי פוליש כגון: פוליש קריסטל, פוליש ווקס, פוליש אקרילי, פוליש ליטוש, פוליש לשיש, לדירה, למשרד ועוד. המטרה העיקרית, של כל אותם שירותי פוליש היא להביא את הבית שלכם או המשרד שלכם למצב שבו הוא ניראה הכי חדש ונקי שיכולתם לבקש שהוא יהיה. צריך לזכור שאיך שהבית או המשרד שלכם נראה משקף את מי שאתם. לא משנה עד כמה, תהיו אנשים נחמדים ונעימים אם המקום בו אתם נמצאים יהיה מלוכלך אנשים פשוט לא יאהבו לבוא להתארח אצלכם. כיום, שירותי פוליש ניתנים על ידי הציוד החדשני ביותר והאיכותי ביותר שקיים בעסק.

כיום בשוק ישנו מגוון נרחב של חברות אשר מספקות שירותי פוליש במגוון סוגים. ביניהם ניתן למצוא פוליש קריסטלי. פוליש קריסטלי, זה לא אומר רק שהרצפה שלכם תהיה מבריקה כקריסטל אלא הרצפה לאחר הפוליש גם מסוגלת לדחות כתמים ואורך החיים שלה עולה. פוליש קריסטלי, לרוב מומלץ לסוגים שונים של רצפות כגון : בלטות, שיש, בלטות סומסום, ערביות ישנות, משטחי פי.וי.סי בבתי חולים וחנויות ועוד. את הפוליש הקריסטלי, לא מומלץ לבצע באופן תדיר כל שנה אלא ההמלצה על ידי המומחים בתחום הינה אחת לכל חמש שנים דבר המייחד אותו משאר סוגי הפוליש שצריכים להיעשות אחת לשנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161494 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181259 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181310 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171800 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171955 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171647 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161607 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica