חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דומיין בעברית – מי היה מאמין?

מאת: LoadPPCאינטרנט - כללי30/11/2009750 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים ששומעים בפעם הראשונה כי ישנה אפשרות לרכוש דומיין בעברית, נדהמים, אחרים כלל לא מאמינים. אולם חיפוש קצר ברשת יוכיח כי קיימת, גם קיימת אפשרת לרכוש דומיין בשפה העברית. זה אומנם עניין חדש יחסית, אך נראה כי יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות של רכישת דומיין בעברית. במאמר זה ננסה לעמוד על היתרונות של רכישת דומיין בשפה העברית. אך תחילה נסקור את ההיסטוריה הקצרה של נושא זה.

דומיין בעברית – אין הווה בלי עבר...

למעשה כבר בשנת 2001, ניתן היה לרכוש דומיינים שאינם בשפה האנגלית. עד אז היה מונופול אנגלי טוטאלי בכל מה שקשור לבחירת שמות דומיין. משנה זו החלו להימכר דומיינים שאינם באנגלית, אך טרם ניתן היה לרכוש דומיין בעברית. הסיבה שלא ניתן היה לרכוש דומיין בעברית נעוצה בכך שהייתה בעיית תמיכה לדפדפנים, הם לא יכלו לקודד תווים שאינם ASCII סטנדרטיים. אך עם ההתפתחויות של דפדפנים חדשים – הגיעה הבשורה גם אלינו. ואכן החל משנת 2004, כל אחד יכול רכוש דומיין בעברית, ובתנאי שדומיין זה פנוי, כמובן.

דומיין בעברית – כל הסיבות שכדאי לקנות

ישנם מספר יתרונות ברורים לרכישת שמות דומיין בעברית. כאשר הבולט שביניהם מגיע דווקא מעולם השיווק. אחד הכללים של עולם השיווק הוא "לדבר בשפת קהל היעד". מסר ישפיע בצורה אפקטיבית יותר אם יאמר בשפת קהל היעד שאליו ממוען המסר. ומאחר וקהל היעד במדינתנו הקטנטונת הוא ישראלי (ברובו) – אז דומיין בעברית דבר ראשון מדבר בשפה שמוכרת לנו, ומכאן כוחו.

יתרון נוסף שטמון ברכישת דומיין בעברית נעוץ בעולם קידום האתרים. אם ניקח לצורך הדוגמא את מנוע החיפוש הפופולארי גוגל, נבחין מיד שגוגל עושה מאמצים רבים על מנת לספק לנו הגולשים אתרים שמתאימים בצורה האופטימאלית ביותר לשאילתת החיפוש שהקלדנו. זו הסיבה שאנחנו משלבים מילות חיפוש בטקסטים אותם אנחנו כותבים לאינטרנט, למשל, ומכאן נגזרת ההשפעה שבין דומיין בעברית לבין היכולת להתקדם במנועי החיפוש.

אם תבחרו שם דומיין בעברית שטומן בחובו מילת מפתח מנוע החיפוש יזהה את שם הדומיין בעברית כביטוי מפתח וכך תגדל ההסתברות להתקדם מהר יותר במנועי החיפוש. שכן שם הדומיין שלכם זהה למילת החיפוש שהקלידו גולשים.

יתרון שלישי טמון בכך שיש יותר שמות דומיין מהם ניתן לבחור. אם עד לא מזמן היינו כבולים לדומיינים בשפה האנגלית בלבד ומצאנו עצמנו מאוכזבים בכל פעם שחשבנו על שם דומיין מקורי וגילינו שהוא כבר תפוס – אזי כיום המצב שונה, יש לנו מבחר גדול יותר ועשיר יותר של דומיינים לבחור מהם.

אם כן, נראה כי שמות דומיין בעברית הם ללא כל צל של ספק הדבר החם הבא. רבים היתרונות של שמות דומיין אלו על החסרונות ואם תמהרו...תוכלו לרכוש עוד היום שם דומיין בשפה העברית שיתרום את חלקו הן למיתוג העסקי שלכם והן ליכולת של האתר שלכם להתקדם במהירות רבה יותר במנועי החיפוש. זה פשוט וזה כדאי !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadPPC מתמחה ב - פרסום אתרים וקידומם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadPPC

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט01/03/101391 צפיות
פרסום אתרים באינטרנט נעשה תוך כדי שימוש בקמפיינים במנועי חיפוש ובאתרים ממוקדים. פרסום אתרים מתבצע בעיקר דרך שני ערוצים מרכזיים – פרסום ממומן באמצעות מודעות גוגל אדוורדס, או קידום אתרים דרך גוגל.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט01/03/101015 צפיות
פרסום באינטרנט משמעו לרכוש שטחי פרסום או קידום האתר בתשלום. בעולם של פרסום באינטרנט ישנם כללים שונים מאשר בפרסום הרגיל. כאשר אנחנו עושים פרסום באינטרנט ניתנת לנו אפשרות למדוד את יעילותו של פרסום.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט03/02/101049 צפיות
לאחר השלב בו מבינים כי רק על ידי פרסום בגוגל ניתן באמת לקחת חלק בעולם המסחר המודרני, נשאלת השאלה כיצד עושים זאת. למרות שבעבר היה נהוג להתייחס אל פרסום בגוגל כאל עוד ערוץ שיווק שמתלווה אל פרסום ברדיו, בעיתון, או אפילו בטלוויזיה, כיום כבר ידוע שזה איננו המצב.שיווק באינטרנט,פרסום באינטרנט,פרסום בגוגל,קמפיין בגוגל

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט03/02/101045 צפיות
הרבה אנשים שואלים את עצמם מה זה בכלל פרסום בגוגל, ולמה אני צריך את זה. הדרך הטובה ביותר לענות על כך היא לדמיין מה עושים היום כשמחפשים מידע, והתשובה נגלת: מחפשים באינטרנט. פרסום בגוגל הוא למעשה הדרך היחידה שקיימת כיום על מנת להבטיח כי העסק שלנו יופיע במקום הכי פופולארי ברשת.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט03/02/101043 צפיות
אם בעבר הדרך היחידה של בעלי עסקים להגיע אל לקוחות פוטנציאליים הייתה פרסום ושיווק בעיתון או אפילו בטלוויזיה, כיום כולם עושים זאת דרך גוגל.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט09/12/09886 צפיות
העלת אתר, עכשיו יש להכין תוכנית שיווק באינטרנט. שיווק באינטרנט – הופעה ברשימת הקישורים הממונים לאותו ביטוי חיפוש. החיסרון היחסי של שיווק באינטרנט מסוג זה – תשלום קבוע לאורך זמן.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט09/12/09931 צפיות
כל שיווק באינטרנט, הינו תחרות במנועי חיפוש, שיווק באינטרנט חייב להיות מכוון לאותם עכבישים של מנועי החיפוש.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223038 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213520 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193854 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163168 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163261 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163203 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163314 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica