חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר קופונים – מכירות דרך אתרי קופונים משתלמות לבעלי עסקים

מאת: אוהד ז.בניית אתרים15/11/2013746 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתר קופונים הינה משתלמת ליזמי אינטרנט, משום שהיא טובה מאוד גם לבעלי עסקים, ולכן לא קשה לשכנע אותם למכור את מוצריהם באתרים אלה. אם אתם יזמים עסקיים בעלי ניסיון במכירות תראו שמדובר למעשה בעבודת מכירות לכל דבר ועניין, של מוצר משתלם שלבעלי עסקים עניין רב בו. באתרי קופונים מתבצעות מכירות בין בעלי עסקים ללקוחות במחירים זולים מאוד תוך תיווך של צד שלישי – אתר הקופונים עצמו, שבעליו מרוויחים עמלה מכל עסקה. במאמר הבא נסביר מדוע פרסום באתר קופונים הינו משתלם עבור בעלי העסקים המוכרים בהם, ומדוע, עקב כך, בניית אתר קופונים משתלמת לבעלי אתרים אלה.

כיצד מרוויח בעל אתר הקופונים?

הרווח מגיע מעמלה שבעל האתר גוזר על התיווך, הכנסות מפרסום שמתבצע בתשלום מראש על ידי המפרסם ורווח מפרסום פר הקלקה.

מדוע משתלם לבעלי עסקים למכור את מוצריהם באתרי קופונים?

פרסום זול - אחד היתרונות עבור עסקים שמוכרים את מוצריהם דרך אתר קופונים, הוא עניין הפרסום, העסק פשוט נהנה מחשיפה גדולה לכמות גדולה של לקוחות, והוא זוכה לחשיפה זו בדרך יעילה הרבה יותר מהחשיפה שלה היה זוכה לו היה מפרסם באמצעי הפרסום האחרים. בניית אתר קופונים משתלמת היות ובעלי עסקים מסכימים למכור בהם מוצרים בשמחה, בזכות הפרסום הרב שזה מקנה להם, ומחירו הזול.

רכישת לקוחות חדשים - בזכות האפשרות לפרסם את העסק בזול, באתרי הקופונים, בעלי עסקים יכולים להגיע לטווח רחב מאוד של לקוחות, כי הרבה מאוד אנשים נחשפים לאתרים הללו. בניית אתר קופונים משתלמת כי אתרים אלה מושכים בעלי עסקים לפרסם, בזכות כמות הלקוחות החדשים שפרסום זה מביא להם.

הכנסה קלה ומהירה -  אם עסק נמצא בתקופה בה עסקיו מדשדשים במקום, והוא זקוק לסכום מסוים של כסף שבקצב הרגיל של המכירות היה לוקח לו הרבה זמן להגיע אליו, הוא יכול למכור הרבה קופונים ולהגיע לרווח מסוים תוך זמן קצר. כמובן שאם היה מוכר את המוצרים במחיר מלא, היה מרוויח יותר, אך מצד שני היה לוקח לו הרבה יותר זמן למכור אותם. בניית אתר קופונים משתלמת כי בזכותה בעל עסק יכול להרוויח הרבה כסף בזמן קצר, בתקופות בהן העסק לא משגשג.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית

 



תגיות המאמר: בניית אתר קופונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן 33 גר בגבעתיים. נשוי 8 חודשים. בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. מתעסק כיום בתחום הביטוח בסוכנות מבטח סיימון ולומד קידום אתרים במכללת האקר יו . שפת האם שלי היא אנגלית .אימי עלתה מארה"ב כשהיתה בת 17 .נושא אזרחות אמריקאית (וישראלית כמובן) . נושא החינוך ו"העברת השרביט לדור הבא " מעניין אותי מאוד על אף שלא עסקתי בו רבות בעבר . הניסיון הצנוע שלי כולל הדרכת ילדים בטיסנאות (תחום אותו אהבתי מאוד כילד ) . והדרכת טיולים. יש לי 3 אחים הגדולה בת 36 האמצעי בן 33 (תאום) והצעירה בת 24

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ז.

מאת: אוהד ז.בית חכם20/12/151183 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.צרכנות13/11/149874 צפיות
המסור השולחני המשוכלל של דיוולט מדגם DEWD27107 הוא מסור מקצועי ביותר החותך מגוון רב של חומרים, ומשמש נגרים, בתי מלאכה קבלנים ועוד. מסור שולחני זה מתגאה במנוע שיש לו הספק אדיר של 2000 וואט ומהירות סיבוב להב מקסימלית של 4000 סל"ד.

מאת: אוהד ז.צרכנות26/10/141482 צפיות
מברגה בוש מדגם Bosch PSR 14.4 היא מברגה נטענת במתח עבודה של 14.4 VOLT, וכמו כן מברגה בוש חזקה זו מגיעה עם סוללה במתח של 14.4 VOLT, ומעולה עבור עבודות לבית.

מאת: אוהד ז.צרכנות23/10/141263 צפיות
אם קיבלת החלטה לעבוד בגינתך ואתה רוצה לבצע את העבודה של הגינון בעצמך, אתה צריך כלי עבודה טובים. יש מספר כלי עבודה שיכולים להפוך את עבודתך בגינה לנוחה וטובה, ואחד מכלים אלה הוא מסור שרשרת. במאמר הבא נרחיב על האופן שבו מומלץ לרכוש מסור שרשרת בנזין או חשמלי.

מאת: אוהד ז.צרכנות19/10/141896 צפיות
אטמי אוזניים נגד רעש מדגם 1271 הם בעלי איכות הגנת שמיעה ברמה גבוהה ובנוסף הם גם נוחים, קלים, ומתאימים לשימוש בעבודות מסחריות ותעשייתיות. דגם מצוין זה של אטמים לאוזניים מומלץ לשימוש בעוצמה בינונית של רעש ברמת עד 95 דציבל.

מאת: אוהד ז.צרכנות15/10/141190 צפיות
בשונה מחברות אחרות של כלי עבודה, מתמקצעת מקיטה כלי עבודה בהרבה תחומים, ושלל כליה מגיע לאלפי דגמים של כלי עבודה. כלי עבודה מקיטה מיוצרים בארבעה מפעלים גדולים בעולם הנמצאים בסין, ארצות הברית, יפן וברזיל, והם מופצים ע"י יבואנים מקומיים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213599 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172710 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172278 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica