חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיורים בישראל. סיורים שקרובים אל הלב

מאת: tkidumתיירות ונופש - כללי18/11/2013584 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם מעוניינים ליהנות מארצנו היפה, תוכלו להצטרף לסיורים וטיולים מאורגנים. טיולים וסיורים יחד עם מורה דרך מוסמך אשר מכיר את הארץ, מבין בגיאוגרפיה, היסטוריה, ארכיאולוגיה, מכיר את שכונותיה, שוקיה וסמטאותיה של ירושלים, תל אביב, נצרת, עכו, רמלה, חיפה, באר שבע ועוד ויודע כיצד להתחבר לקסמו של כל מקום, יגרמו לכם להנאה רבה.                                                     מורה הדרך יוכל  להעשיר את הידע שלכם, הוא יספר לכם סיפורים ותוכלו להריח, לשמוע צלילים ולטעום מגוון מאכלים אשר ייחודיים למקומות בהם תטיילו. כל החושים שלכם ייקחו חלק בחוויה. תוכלו להירשם אל ממגוון סיורים כמו למשל: סיורים קולינריים, סיור ביפו, סיור בשוק מחנה יהודה, סיורים בחיפה, סיורים ברמלה ועוד. כמו כן, תוכלו להתאים לעצמכם את הסיור באופן אישי. תוכלו לצאת לטיולים אשר מיועדים למשפחות, תוכלו לצאת לימי כיף, ימי גיבוש לעובדים, תוכלו לצאת לטיולים במסגרת אירועים משפחתיים ותוכלו לקבל המלצות ועצות לאתרים שונים.

סיור ביפו יהיה סיור אל העבר של תל אביב. בתחילת הסיור ישמעו המטיילים את הסיפורים של יפו, הם יטיילו בסמטאות, יבקרו בנמל החדש, יטעמו מאכלים שונים, יאכלו מלבי, יבקרו אצל רוקח בשמים ויקנחו בגלידה. סיורים קולינריים יגרמו לאנשים רבים ליהנות. אנשים רבים נהנים לטעום מאכלים שונים ולהפתיע את החיך עם מגוון מאכלים חדשים.                                                   סיור בשוק מחנה יהודה יהיה סיור מרתק. הוא יתרכז בשוק מחנה יהודה ובנחלאות. הסיור יהיה מסע מרתק אל ליבה של ירושלים. בתחילת הסיור, יטיילו המטיילים בשכונות הוותיקות של העיר (שכונות אלה נקראות נחלאות). במהלך הסיור ישמעו המטיילים סיפורים וייהנו מהמראות הציוריים. במהלך הסיור בשוק מחנה יהודה, יפגשו המטיילים תרבויות ועדות, יפגשו עם הישן והחדש, ישמעו שירים, אגדות, יריחו ריחות ויטעמו מאכלים כמו החצ'אפורי שהוא מאפה גבינה גרוזיני. כמו כן יאכלו המטיילים חלווה בטעמים שונים, בורקס טורקי, גלידה ועוד.

תוכלו לצאת לסיור לילי ביפו. במהלך הסיור, תטיילו בסמטאות, באתרים שונים ותשמעו סיפורים. כמו כן, תטעמו בירות בוטיק ישראליות, תוכלו פרלינים, גלידה ותטיילו בין בתי הקפה, הגלריות, המסעדות ומופעי המוסיקה. באמצעות מורה דרך מיומן, מנוסה ובעל ידע נרחב, תוכלו לצאת לטיולים וסיורים חווייתיים. פשוט צאו לדרך. לא תתחרטו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161500 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153713 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153265 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152537 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152358 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151966 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158249 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205147 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205035 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195493 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195693 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196442 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182456 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181711 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica