חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חומרי תדמית בתהליכי גיוס כספים לעמותות

כאשר עמותות פונות בבקשה לתרומה, יש חשיבות רבה לצירוף חומרים תדמיתיים בנוסף לאלו המציגים את הפרויקט הספציפי לטובתו מגויסים הכספים. הפקת חומרים תדמיתיים על העמותה צריכה להוות חלק בלתי נפרד ממערך פיתוח משאבים של כל עמותה, ויש לערוך אותם בקפידה.

חומרי התדמית או תיק התדמית המצורף לבקשת תרומות לעמותות מתאפיין בפרספקטיבה רחבה יותר מן תיק הפרויקט הספציפי, ומטרתו להציג בפני התורם הפוטנציאלי את המטרות של העמותה תוך הדגשת הייחודיות שלה. כמו כן עליו לסקור את ההיסטוריה וההישגים של העמותה עד כה, ולהציג אותה כארגון אשר פועל באופן מתוכנן ויעיל, ומצליח להגשים את מטרותיו.

בין הנושאים עליהם יורחב בתיק התדמית של העמותה:

· היסטוריית העמותה, האישים והאירועים הדומיננטיים במהלכה, והישגי העמותה לאורך השנים.

· ייחוד העמותה.

· יעדים ומטרות של העמותה בטווח הקצר, וחזון העמותה לטווח הארוך יותר.

· האסטרטגיה ודרכי הפעולה של העמותה להגשמת יעדיה.

· אמצעי המדידה והביקורת של העמותה באשר ליעילות פעולותיה.

· עדויות של אנשים אשר נעזרו בעמותה והאופן בו פעילות העמותה השפיעה עליהם.

· פרסומי מדיה שונים על העמותה ופעילותה במידה וקיימים.

אמנם איסוף החומרים והפקת תיק תדמית מקיף הם משימה לא פשוטה, אך העמותה בוודאי תיהנה מפירותיה. במידה ותורמים פוטנציאליים יתרשמו לחיוב מן העמותה, ויקבלו את הרושם כי תרומתם אכן תוכל להביא להגשמת הפרויקט, הם יגברו הסיכויים כי יענו לבקשה לתרומה, בין אם מדובר על קרנות פילנתרופיות או אנשי עסקים בכירים.

חברות גיוס כספים מקצועיות יכולות לייעץ לעמותה ולסייע לה בהפקת החומרים התדמיתיים. עמותה ללא ניסיון קודם בתהליכי פיתוח משאבים וגיוס כספים עלולה לבזבז משאבים יקרים בהפקת חומרים שלא יציגו אותה באור נכון, ולא יתרמו להשגת מטרות העמותה. חברה מקצועית תדע לייעץ לגבי הפורמט הרצוי להפקת החומרים, בחירת התוכן, הנוסח השיווקי, והעיצוב הגרפי של החומרים.

כמו כן, חברה מקצועית תחזיק בראייה רחבה ותכוון להפקת תיק תדמית כחלק מן המערך הכולל של פיתוח המשאבים של העמותה, ותציע שירותים נוספים בכדי להבטיח ניהול נכון של תהליכי גיוס כספים לעמותה. לדוגמא, פיתוח תוכנית אסטרטגית לשם גיוס משאבים לעמותה, כתיבת בקשות מקצועיות לקרנות פילנתרופיות בחו"ל, יח"צ עבור העמותה, ליווי וסיוע במהלך ביקורים של נציגי קרנות פילנתרופיות ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המרכז לגיוס כספים הוקם במטרה לסייע לעמותות וארגונים ללא מטרות רווח בתהליכי פיתוח משאבים באמצעות גיוס תרומות מקרנות פילנתרופיות בחו"ל. המל"כ עוסק בייעוץ, ליווי,כתיבה והגשת בקשות לקבלת מענקים עבור עמותות ומלכ"רים בארץ ובחו"ל. כמוכן, עוסק המל"כ במתן שירותי תדמיתנות, יחסי ציבור וקשרי חוץ עבור עמותותומלכ"רים, בארץ ובחו"ל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז לגיוס כספים

מאת: המרכז לגיוס כספיםעזרה והתנדבות26/12/139135 צפיות
המודעות בארץ לעולם הפילנתרופיה גוברת עם השנים, ובהתאם לכך, ההיקף של תרומות לעמותות ומלכ"רים מטעם אנשי עסקים וחברות עסקיות הולך וגדל. עם זאת, אחוז התרומות שמגיעות מטעמם ביחד לכלל התרומות לעמותות ולמוסדות ללא כוונות רווח, נותר נמוך בישראל, בייחוד בהשוואה למצב במדינות המערב, ובארצות הברית בפרט.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211360 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208738 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202958 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193019 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181370 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181616 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172026 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica