חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי קיצי

מאת: ספיר ספירקייטרינג18/11/2013841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשהיתה תיכוניסטית, לא רצתה למלצר כמו חברותיה. לא אהבה את היחס שקיבלה מהלקוחות ולא את זה שקיבלה מהמעסיקים. תמיד הרגישה נתונה לחסדי אלה ולחסדיהם של אלה. לא היה מצב שהרגישה בו בטוחה. לכן החליטה שאם לתת ללקוח להיות צודק תמיד, לפחות שיהיה זה הלקוח שלה, והחליטה לפתוח לעצמה "עסק". מכיוון והעסק היה פעיל רק בחופשות ולא היה לו מקום של קבע, כי היא לא ממש התכוונה להיכנס להשקעות אלא רק ליצור רווחים, לפחות זה היה התכנון, החליטה להכין סנדוויצ'ים, להעמיס בסלסילה יפה ולטייל בין המשרדים למכור אותן. רווח מעולה.

כך העבירה מספר חופשות קיץ והצליחה לחסוך לא מעט. ולכן, כשבגרה וחשבה בכיוון עסקי, היה לה ברור שהיא נשארה בתחום המזון וההאכלה. היא בחרה להקים קייטרינג חלבי שיעשה פחות או יותר את מה שכבר ידעה לעשות, רק באופן קצת יותר מסודר. הפעם יש לה קייטרינג חלבי מסודר, עם היצע הרבה יותר גדול מאשר רק מבחר של כריכים, ולכן כלל המשרדים באזור בו התמקמה יכולים להזמין גם את הכריכים המעולים שלה, אבל גם ארוחות מלאות המגיעות ישר למשרדיהם, ארוזות מוכנות לאכילה, באריזות ידידותיות לסביבה.

היה זה קייטרינג חלבי שסיפק לא רק שירותי הסעדה דרך שליחויות, אלא גם בהזמנות מראש ובעיקר הרבה הזמנות לאירועי חברה בתוך החברות עצמן: אירועים כגון הרמות כוסית, הכרזות, טקסים וכו'. באירועים מסוג זה קייטרינג חלבי היה תמיד מועדף על החברות מכיוון ותמיד העדיפו להמתיק את האווירה, ואין כמו קייטרינג חלבי לטובת העניין.

בכל התכנסות אליה הוזמן קייטרינג חלבי שלה כספק האירוח שבו היתה דרישה בעיקר לקינוחים, היתה מספקת כחלק מהתפריט גם עמדת קפה משובחת וגדולה. היא רצתה שלא ייווצר פקק בעמדת השתייה ולכן עמדה על כך שעמדת הקפה, למרות יוקרה ויוקרתה, תהיה עמדה מהירה וגדולה ותמיד תפעל על ידי צוות מלא ומיומן. אחת הסיבות לביקוש הגדול שלה ולפרסום קייטרינג חלבי אותו ניהלה היה היעילות בו הכל עבד בכל אירוע שלה. הקפה אכן היה משובח, והקינוחים לעילא, אך השילוב של האיכות ואיכות השירות היו יוצאי דופן, והיא הקדישה את זמנה כמנהלת קייטרינג חלבי לשיפור יחסיה עם עובדיה וללימוד יחסי אנוש והעברת הנושא לכל אחד ואחת מעובדיה. היא לא רצתה אף עובד מתוסכל כפי שהיתה היא בגילם. היא זכרה את הכאב. קייטרינג חלבי ספיר

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר ספיר

מאת: ספיר ספיראירועים וחתונות – כללי11/05/14971 צפיות
קייטרינג חלבי בכל הארץ נותן לכם את השירות ואת האוכל הטוב ביותר בייחוד כיום עם הביקוש הגודל לאוכל חלבי גורמה איכותי טרי וטעים .

מאת: ספיר ספירקייטרינג11/05/14872 צפיות
חברות שמנוסות בהכנת אוכל של קייטרינג חלבי ידעו להכין ולקבל כל בקשה שלכם גם היא הא מיוחדת וקשה במיוחד והאמת זה סוג של סינון ראשוני לקבלת החלטה טובה ביותר .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי29/03/141005 צפיות
אזור השרון ידוע בביקוש הגדול לחברות קייטרינג חלבי ולכן הרבה מאוד מחברות קייטרינג חלבי מכוונות את מאמציהם לכיוון אזור השרון מה שמבטיח אוכל חלבי איכותי עם תחרות בריאה .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון29/03/141144 צפיות
ברצונכם אירוע קצת יותר מפתיע ? הפתרון חברת קייטרינג חלבי לשבת חתן שתעניק תחושה של עוד באירוע .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי04/12/131146 צפיות
מנות של קייטרינג חלבי מתאימות לכל בילוי כזה אפילו שאתם לא חושבים שמתאים לכם ככה אפילו לסוג של בילוי .

מאת: ספיר ספירקייטרינג27/11/13958 צפיות
רעיון של הקמת קייטרינג חלבי כעסק משפחתי זהו רעיון טוב למדי בייחוד אם אתם כמשפחה מסתדרים ביחד .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון27/11/131271 צפיות
לבחון הקמת עסק של קייטרינג חלבי לכאילו שיודעים את המטבח וגם את העולם העסקי זהו רעיון טוב עבורם רק יש לקחת בחשבון את ההקרבה בפתיחת עסק משלכם .

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182295 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181448 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica