חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חני הורוביץ - כיצד מקבלים רישיון בנייה?

מאת: חני הורוביץנדל"ן02/12/20131074 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר שהתארגנה קבוצת רכישה להקמת נכס נדל"ני משותף, מבוצעת רכישת הקרקע באמצעות הסכם מכר של כל חברי קבוצת הרכישה, החותמים עליו מול הבעלים של הקרקע. קבוצת רכישה יכולה להתארגן באופן עצמאי או באמצעות חברת יזמות כמו חברת הורוביץ יוכלמן, בבעלות היזמית חני הורוביץ ועו"ד זאב יוכלמן.

השלב הבא הוא רישום בעלי הדירות העתידיות כבעלי הערת אזהרה בקרקע. לאחר מכן יש לגבש החלטה לגבי בחירת הוועד של הקבוצה שיהיה למלווה ולמייצג את הנמנים עם קבוצת הרכישה לאורך התהליך כולו. לאחר סיום השלבים הללו, אפשר לעבור לתכנון הפרויקט ולהגשת בקשות לקבלת ההיתרים השונים הדרושים על מנת לממשו באופן חוקי. אם הבקשה תאושר, היא תובא לדיון בפני רשות הרישוי המקומית, אם יידרשו תיקונים, הדרישה לבצעם תישלח לכתובת של ועד קבוצת הרכישה.

מהו היתר בנייה?

היתר בנייה, או בשמו הנוסף "רישיון בנייה", הוא אישור המופק על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. משמעות ההיתר הוא כי הוועדה אישרה את בניית הפרויקט או ביצוע של כל שינוי אחר במקרקעין. היתר זה מורכב ממסמך עיקרי שבו תיאור של הבקשה שהוגשה לוועדה ונספח. הנספח הוא למעשה תשריט המקופל בצורת "גרמושקה" ובו מופיעים פרטי המקרקעין ופרטי האישור שניתן לביצוע השינויים בו. שני המסמכים המרכיבים את ההיתר צריכים להיות חתומים על ידי חותמת מיוחדת של הוועדה.

כיצד משיגים היתר בנייה?

תהליך קבלת ההיתר יכול להיות ארוך ומסורבל ולארוך בין חצי שנה לשנה. על מנת להקל על התהליך ולזרז אותו, המומחים ממליצים להיעזר בשירותי אדריכל שבקיא בהגשת הבקשות להיתרי הבנייה. כאשר מדובר בקבוצת רכישה המנוהלת על ידי חברה יזמית כמו קבוצתם של חני הורוביץ וזאב יוכלמן, הדבר קל הרבה יותר. על מנת להתחיל בהליך, יש לקבל מהוועדה המקומית את כל המידע התכנוני לגבי המגרש ואת פירוט הדרישות וההנחיות להגשת הבקשה.

ראשית מוגשת לאישור הוועדה המפה הטופוגרפית אותה מזמינים מהמודד המוסמך שעורך את המפה בהתאם לדרישות הוועדה המקומית. לאחר מכן יש להכין תיק הגשת הבקשה – שיכלול את תכנית ההגשה המקופלת, מסמכי הוכחת בעלות שהתקבלו מהלשכה לרישום מקרקעין, ואם מדובר על בית משותף, יש להזמין נוסח מרוכז. בנוסף, יש לצרף לתיק הבקשה חתימת כל בעלי הנכס, חתימת מנהל מקרקעי ישראל (אם הקרקע היא בבעלות המנהל) ואישור הוועדה המקומית בדבר סילוק כל החובות על הנכס. לסיום, יש לצרף לתיק הבקשה גם פיקדון בשווי 20% משיעור מיסי הבנייה המשוערים.

קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאביוכלמן מתמחה בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של פרויקטים למגורים ולהשקעה,מרכזים מסחריים ומגדלי  משרדים יוקרתיים, במיקומים המבוקשים ביותר.  
ביןהפרויקטים המוצלחים שקבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמןכבר הובילה וביצעה ניתן למצוא בנייני בוטיק, לצד מגדלי דירות מפוארים .
קבוצתהורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן נחשבת לאחת מחברות הנדל"ןהבולטות בשוק המקומי, בזכות צוות מיומן, מנוסה ואמין המלווה את הלקוח עדלקבלת המפתח
השילוב של יכולות הייזום, בד בבד עם המחויבות למצוינות בלתימתפשרת בתכנון וביצוע, באים לידי ביטוי בכל הפרויקטים הייחודים של קבוצתהורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן המתאפיינים במחיריםאטרקטיביים, מבלי לוותר על הסטנדרטים הגבוהים.        
קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן בונה כיום למעלה מ- 720 יחידות דיור בהיקף של למעלה מ-2 מיליארד ש"ח.
צרו קשר לפרטים נוספים:
טלפון: 072-3311942
כתובת: בזל 50 הרצליה.
פקס: 03-6099937
אימייל: office1@hygroup.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן מתמחה בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של פרויקטים למגורים ולהשקעה, מרכזים מסחריים ומגדלי  משרדים יוקרתיים, במיקומים המבוקשים ביותר. 
בין הפרויקטים המוצלחים שקבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן כבר הובילה וביצעה ניתן למצוא בנייני בוטיק, לצד מגדלי דירות מפוארים .
קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן נחשבת לאחת מחברות הנדל"ן הבולטות בשוק המקומי, בזכות צוות מיומן, מנוסה ואמין המלווה את הלקוח עד לקבלת המפתח
השילוב של יכולות הייזום, בד בבד עם המחויבות למצוינות בלתי מתפשרת בתכנון וביצוע, באים לידי ביטוי בכל הפרויקטים הייחודים של קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן המתאפיינים במחירים אטרקטיביים, מבלי לוותר על הסטנדרטים הגבוהים.         
קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן בונה כיום למעלה מ- 720 יחידות דיור בהיקף של למעלה מ-2 מיליארד ש"ח.

צרו קשר לפרטים נוספים:
טלפון: 072-3311942
כתובת: בזל 50 הרצליה.
פקס: 03-6099937
אימייל: office1@hygroup.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חני הורוביץ

מאת: חני הורוביץנדל"ן13/11/13855 צפיות
קיומן של קבוצות רכישה בישראל כבר מזמן אינו סתם טרנד או אופנה חולפת. לא מעט בניני מגורים, בהם גם מגדלים של ממש, קרמו עור וגידים מתוך יוזמה של קבוצות שכאלה. יש לקחת בחשבון שהדרך אל הדירה מצריכה מעט סבלנות, ובמקרים מסוימים, אם הקבוצה לא מאורגנת על ידי יזמים, גם מאמץ, לעומת רכישת דירה סטנדרטית. עם זאת, יש לא מעט סיבות טובות להצלחת קבוצות הרכישה.

מאת: חני הורוביץנדל"ן10/11/131180 צפיות
קבוצות רכישה נוצרו כתוצאה מכך שאנשים החליטו כי הם אינם מעוניינים להתפשר על אזור המגורים ותנאי החיים, וזאת בגלל המחירים הגבוהים של דירות המוצעות בשוק. מהו חשבון ליווי ומדוע קבוצת רכישה זקוקה לו?

מאת: חני הורוביץנדל"ן10/10/131034 צפיות
קבוצת רכישה הפכה לא מכבר לחלופה מקובלת לרכישת דירה חדשה מקבלן. בין הסיבות הנפוצות שבגינן אנשים מצטרפים לקבוצות הרכישה ניתן למצוא סיבות כלכליות, איכות חיים וכן היבטים תכנוניים – הנדסיים

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222673 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica