חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילן ירון מידע בע"מ - שימור לקוח המבקש להתנתק מקשר עם החברה


רבות דנים כיום בעולם האינטרנט והלידים בשאלה מהי עלות ההשגה של לקוח חדש. בכל חברה מחושבת העלות באופן המתאים לה: בבנקאות, התמחור המקובל להשגת לקוח חדש הוא כ-500 ש"ח, בחברות האשראי והביטוח המחיר גבוה יותר. אולם, כולם מסכימים ששימור הלקוחות הקיימים והמיצוי שלהם חשובים יותר.

הכתוב מאת אילן ירון, מידע בע"מ

הנושא ברור, אולם יש מספר היבטים שעליהם ראוי לשים את הדגש:


שימור לקוח המבקש להתנתק מקשר עם החברה – שימור כזה נחשב קשה, ולעתים הוא יקר מהשגת לקוח חדש, שכן הוא כרוך במתן הטבות רבות ללקוח, המאיים לנטוש.
שימור לקוח טרם עזיבתו – בארה"ב וגם בישראל מקובלים מודלים שונים לניבוי אפשרות נטישה של הלקוח בענפים שונים, מ-churn, סוג נטישה הנפוץ בענף הטלפונים הסלולריים, ועד attrition, שהיא נטישה טבעית.
היכרות עם הלקוחות ושימורם – בטרם יביעו את רצונם לנטוש מתחילה בטיוב נתונים.
טיוב נתונים, פשוטו כמשמעו, מטרתו להשביח את הנתונים ולהפוך אותם לטובים יותר, וזאת על ידי תהליכים מלווי אלגוריתמים חכמים שמתקננים את הנתונים המקוריים של הלקוח ומעדכנים מתוך מאגר מידע של חברה המורשית לכך את פרטיו, כגון כתובת עדכנית, טלפון סלולרי ונתונים נוספים. טיוב הנתונים מאפשר פנייה ישירה ללקוחות ושימורם באמצעות מבצעים שונים. תהליך זה מתבצע, כמובן, לאחר פילוח הלקוחות לסגמנטים שונים ותיעוד פעילותם בארגון.

כיום אנו יודעים לפלח לקוחות, כמעט של כל ארגון, ולהציע להם הצעות המתאימות להם ורק להם. קשר נכון עם הלקוח, המותאם לצרכיו לאחר טיוב הנתונים וכריית מידע על הלקוחות, הוא זה שיפיק את הדבר שכל חברה שואפת אליו: שימור מקסימלי ומיצוי הכנסות נוספות מהלקוחות דרך up sell ו- cross sell.

יותר פניות ישירות, פחות מדיות מסורתיות

תמהיל השיווק כבר השתנה! יותר פנייה ישירה ואינטרנט, ופחות ופחות מדיות OFF LINE מסורתיות. חברות רבות מפנות חלק גדול יותר מתקציב השיווק שלהן לפנייה ישירה ללקוחות, והן משקיעות מאמצים רבים כדי לקבל מהלקוחות אישור לשלוח להם דוא"ל המכיל לא רק תוכן שיווקי, אלא גם ערכים מוספים רבים עבורם, דרך שיתופי פעולה מתאימים.

עולם תוכן, המתאים באופן אישי ללקוח, מייצר ערך מוסף ועשוי לשמר את נאמנותו. פעילות זו זולה עשרות מונים מעלות שימור הלקוח לאחר שכבר איים לנטוש. על המעבר ממדיות מסורתיות למדיית האינטרנט כבר דובר רבות. בעוד שאך לפני שנים ספורות פנייה ישירה ללקוחות "תפסה" לא יותר מאחוזים בודדים, ושאר הפעילויות הופנו לאינטרנט ולמדיות OFF LINE. היום כבר ברור שה-roi הגבוה, התמורה לכל שקל, מצויה בפנייה הישירה ובשיווק הישיר.

הפנייה הישירה חוזרת לכותרות. עד לא מזמן דיוור ישיר ללא סגמנטציה מתאימה היה סוג הפנייה היחיד, ולכן הוא היה יקר ולא תמיד משתלם. היום הפנייה הישירה עוברת דרך מסרונים ודוא"ל וכמובן גם דרך פנייה טלפונית. נקודה קריטית להצלחה, שחשוב להדגיש אותה, היא, כי כאשר הפנייה הטלפונית מלווה בסגמנטציה מתאימה, על הלקוחות החברה מרוויחה גם שימור לקוחות, גם חיזוק הקשר ומניעת נטישה, וכמובן גם התייעלות כלכלית לתמהיל השיווק של החברה דרך הקצאה של סוגי המדיות באופן יעיל.

אילן ירון (מידע בע"מ) - מ.י.ד.ע בע"מ נותנת שרותים לגופים פיננסים וצרכניים מהגדולים והמובילים במשק.

למידע בע"מ מחלקת מו"פ עצמאית העוסקת בפיתוח אלגוריתמים ופונקציות מתמטיות לצורך ניתוח עמוק וחכם יותר של בסיסי נתונים.

צרו קשר עם אילן ירון מידע בע"מ:

בן גוריון 10 רמת גן

טלפון: 077-6226266

פקס: 03-5326605

אימייל: info@medabaam.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן ירון מידע כנסים - מידע בע"מ הוא המנכ"ל של מ.י.ד.ע בע"מ אשר נותנת שרותים לגופים פיננסים וצרכניים מהגדולים והמובילים במשק.
למידע בע"מ מחלקת מו"פ עצמאית העוסקת בפיתוח אלגוריתמים ופונקציות מתמטיות לצורך ניתוח עמוק וחכם יותר של בסיסי נתונים.
צרו קשר עם אילן ירון מידע כנסים :
בן גוריון 10 רמת גן
טלפון: 077-6226266 
פקס: 03-5326605
אימייל: info@medabaam.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילן ירון מידע כנסים - מידע בע"מ

כיום, רשתות חברתיות הן עניין שבאופנה. סקסי לדבר על זה, להציג את זה ולספר על חידושים בתחום. המציאות עגומה יותר. בכל המודלים הסטטיסטים הקיימים, קשה מאוד לעקוב מי מהלקוחות הנו מוביל חברתי. קשה לקחת מאגר מידע של לקוח גדול, המכיל עשרות אלפי לקוחות, ולנסות לייצר את הקשר החברתי באמצעים טכנולוגיים ובתהליכים אוטומטיים, כפי שמתבצע טיוב נתונים. לכן הדברים מבוצעים ידנית.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211351 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208662 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193014 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181611 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172020 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica