חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים זה קודם כל אפיון נכון

מאת: YBPmediaבניית אתרים03/12/2009928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתחילותו של התהליך מומלץ להתייעץ עם מומחים אשר חיים ונושמים את העום האינטרנט ועולם פיתוח האתרים בפרט, שיחת היעוץ הראשונית נועדה על מנת לקבל חוות דעת מקצועית ולהבין את צרכי הלקוח ועל פי זאת לבנות לו את החבילה המושלמת לאתר שלו או למיזם האינטרנט החדש.

אפיון של אתר מתחיל הן מהמודל הראשוני (אתר תדמית, פורטל, מערכת יחודית,דף נחיתה) ויורדת עד לפרטים של מאפייניי המערכת, פונקציות בממשק הניהול וכו'.

לאחר האפיון שעל פיו יפעלו הלקוח והחברה לבניית אתרים בשיתוף פעולה מלא - עוברים לשלב הראשון שהוא בעצם בחירת שם דומיין מתאים וחבילת אחסון בהתאם לצרכי הפרוייקט.

שם דומיין קליט יקל על הגולשים להכנס לאתר שלך וכן זהו שלב משמעותי בתהליך המיתוג של העסק \ מיזם. חבילת האחסון אמורה להחזיק עליה את הטראפיק הראשוני הצפוי ואפילו עם חשיבה קצת קדימה, לקחת טווח בטיחות על מנת למנוע נפילות של האתר.

לאחר שהקרקע מוכנה מתחיל התהליך של עיצוב האתר אשר נקבע גם הוא עפ"י שיחת האפיון והוא קודם לתהליך בניית אתרים והפיתוח שכן על הסקיצה שעברה את אישור הלקוח ומותאמת לקהל היעד של האתר - תבוצע שאר העבודה, הן במחינת התכנות והן מבחינת ממשק המשתמש.

השלב הבא הוא שלב משמעותי לא פחות - שלב הפיתוח, בשלב זה נבנית המערכת המפעילה את האתר, מאפיניה וצרכי הלקוח, מתבצעת בדיקת תקינות לקוד וטסטים שונים שלאחרים האתר יכול לעלות לאוויר בגרסת בטא.

לאחר ההרצה ברגסת בטא, מה שנקרא "חבלי לידה", מבוצע הגימור על אתר האינטרנט ותיקון באגים קטנים ומרגע זה ואילך הינו מיזם חדש חי ונושם ברשת האינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121192 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101381 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101529 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101887 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101620 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101580 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213624 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175725 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172290 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica